Ja, zoiets had ik ook met m'n sling. Ik had ergens een sling gekocht en wat shock & freeze bombs, maar die verschenen niet als ammo. Blijkt dat niet elke ammo in elk wapen kan.quote:Op maandag 6 maart 2017 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht!
Waarschijnlijk omdat ik alleen de gewone tripcaster heb en niet de carja tripcaster.
Volgens mij kan die gewone alleen shock lijntjes spannen.
Is dat t misschien?
Je moet die Carja hebben ja.quote:Op maandag 6 maart 2017 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht!
Waarschijnlijk omdat ik alleen de gewone tripcaster heb en niet de carja tripcaster.
Volgens mij kan die gewone alleen shock lijntjes spannen.
Is dat t misschien?
*stampvoet*quote:
Ja, ik vond het ook belachelijk dat ik er voor moest betalen.quote:Op maandag 6 maart 2017 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*stampvoet*
Ik ben gewend dat als er nieuwe wapens nodig zijn, ze meestal wel in een quest zitten of zo
Nou ja, op zich niet. Maar ook geen hint of zo bij de questquote:Op maandag 6 maart 2017 16:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook belachelijk dat ik er voor moest betalen.
Echt wel, dat zei die ouwe gewoonquote:Op maandag 6 maart 2017 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, op zich niet. Maar ook geen hint of zo bij de quest(blabla bow needed of iets dergelijks).
Heb ik weer niet op zitten letten dan?quote:
Je hebt de juiste sling nodig en daarna kan de bijbehorende ammo makenquote:Op maandag 6 maart 2017 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik snapte niet helemaal hoe je met de tripwire kan kiezen tussen de shock en de explosive?
Heb 2 explosive lijntjes gekocht, en dacht dat ik met L1 wel zou kunnen kiezen zoals je ook tussen gewone arrow en brandende arrow kiest. Maar daar staan ze niet tussen.
Ja, en die heb ik sowieso niet gedaan omdat ik idd niet de juiste equipment had nog. Dat gaf ie netjes aan jaquote:
Volgens mij kun je die stammen geeoon met pijlen losschieten hoor.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en die heb ik sowieso niet gedaan omdat ik idd niet de juiste equipment had nog. Dat gaf ie netjes aan ja
Maar het ging me dus om de tweede. Die krijg ik ook niet voor mekaar met mijn huidige equipment. En mijn huidige is dus de standard boog en de normale tripcaster.
Artifact. En het is precies dat, een koffiekopjequote:Op maandag 6 maart 2017 20:13 schreef Ipho het volgende:
Ik ben de naam even kwijt maar ik kom er niet uit wat ik moet vinden bij het icoon van het koffiekopje. Kan niks vinden in dat 'vervallen' stadje begin van de game als je de gate door bent.
Als je er over heen gaat me je cursor.. Staat er letterlijk wat je ermee kan doenquote:Op maandag 6 maart 2017 22:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind het soms wel onoverzichtelijk wat je allemaal kan met de dingen die je oppakt. Verkopen jullie veel aan handelaren?
In open world games wil dat nog weleens gebeuren omdat je anders wel een open wereld hebt, maar dat je je daar lineair doorheen moet navigeren, wat dus afbreuk doet aan de openwereldervaringquote:Op maandag 6 maart 2017 23:00 schreef lord_bono het volgende:
Klein minpuntje, als het dat al is, je gaat volgens mij te snel level-up. Als ik zie wat de level aanduidingen zijn voor bepaalde quests. De eerste cauldron kun je al op level 8-10 doen, maar als je ook side quests doet etc, voordat je daar in de buurt komt, zit je al snel op level 16+. Voor je gevoel loopt het dan scheef, al zegt het dan weer niks tegenover de robots die je in open wereld tegenkomt.
Sowieso op hard spelen!quote:Op maandag 6 maart 2017 23:00 schreef lord_bono het volgende:
Klein minpuntje, als het dat al is, je gaat volgens mij te snel level-up. Als ik zie wat de level aanduidingen zijn voor bepaalde quests. De eerste cauldron kun je al op level 8-10 doen, maar als je ook side quests doet etc, voordat je daar in de buurt komt, zit je al snel op level 16+. Voor je gevoel loopt het dan scheef, al zegt het dan weer niks tegenover de robots die je in open wereld tegenkomt.
Op normal vind ik af en toe al best wel pittig (fucking Glinthawksquote:
Heb je die skill dat je meerdere arrows tegelijk kan schieten? ff 3 arrows op chestplate en dan op de weakness schieten.. Zijn ze zo goed als kapotquote:Op maandag 6 maart 2017 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op normal vind ik af en toe al best wel pittig (fucking Glinthawks).
Ja gebruik ook meestal de ropecaster ervoor, maar alsnog komen ze altijd met teveel tegelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:09 schreef MMaRsu het volgende:
Glinthawks zijn fucking cool.
Ps,
Ropecaster ftw tegen glinthawks
Die skill heb ik wel, maar vergeet ik altijd te gebruikenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je die skill dat je meerdere arrows tegelijk kan schieten? ff 3 arrows op chestplate en dan op de weakness schieten.. Zijn ze zo goed als kapot
Klopt, maar dan staat er bij veel van die dingen toch dat ze puur zijn om te verkopen/mee te handelen? Zal morgen nog eens kijken.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je er over heen gaat me je cursor.. Staat er letterlijk wat je ermee kan doen
Verder heb je niet eens zoveel aan metal shards op een gegeven moment
Als ze niet voor crafting zijn verkoop ik alles behalve 1 stack van allesquote:Op dinsdag 7 maart 2017 02:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar dan staat er bij veel van die dingen toch dat ze puur zijn om te verkopen/mee te handelen? Zal morgen nog eens kijken.
Dat noemen ze een "vessel" toch?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Artifact. En het is precies dat, een koffiekopje
De map geeft globaal aan waar je moet zijn. Als je er eenmaal bent moet je de focus gebruiken en zoeken naar een Ancient Remains.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |