bij de?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:32 schreef BatWayne het volgende:
Ik heb 'm ook net gehaald in Nijmegen
Alleen een hogere resolutie maar voor de rest hetzelfdequote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:27 schreef Fylax het volgende:
Game ziet er grafisch zo mooi uit, op PS4 al. ben benieuwd als ik ps4 pro had
Waarom. Je bent toch geen 16 meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:42 schreef Fylax het volgende:
Opgehaald in Beuningen, ze deden wel ff moeilijk
Omdat ie morgen pas uit zou komenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom. Je bent toch geen 16 meer?
7 uurtjes hier al man man manquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:17 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon bijna 5 uur aan een stuk gespeeld, lang geleden dat een spel dat is gelukt bij mij
Ja best wel, alleen niet zoals in bijvoorbeeld Fallout waar alles grauw en kapot is. Je komt regelmatig ruïnes uit de 'oude wereld' tegen waar je het gevoel van een verloren beschaving krijgt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is de setting/sfeer in het spel? Heb je het idee/gevoel in een apocalyptische wereld te lopen of?
SPOILER: VerhaalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja best wel, alleen niet zoals in bijvoorbeeld Fallout waar alles grauw en kapot is. Je komt regelmatig ruïnes uit de 'oude wereld' tegen waar je het gevoel van een verloren beschaving krijgt.ThanksSPOILER: VerhaalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Érg benieuwd
.
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Ben niet echt een SCI-FI liefhebber.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:05 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Oké, nogmaals proberen aangezien er nu al een hoop mensen zijn die de game hebben... Is het wat als je niet om sci-fi geeft? Tomb Raider (reboot games) en Far Cry 4 hebben me wel weten te vermaken en ook The Witcher 3 vind ik wel leuk. Ik twijfel of ik deze moet aanschaffen.
Single player games met uuuuuurenlange besteding vind ik normaal gesproken wel leuk.
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk alleen de 'Focus' is echt sci-fi tot nu toe, maar dat is meer een praktische radar. De robots bewegen zo natuurlijk dat je vaak niet eens doorhebt dat het machines zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:05 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Oké, nogmaals proberen aangezien er nu al een hoop mensen zijn die de game hebben... Is het wat als je niet om sci-fi geeft? Tomb Raider (reboot games) en Far Cry 4 hebben me wel weten te vermaken en ook The Witcher 3 vind ik wel leuk. Ik twijfel of ik deze moet aanschaffen.
Single player games met uuuuuurenlange besteding vind ik normaal gesproken wel leuk.
Op de normale ps4 is die net zo mooi, alleen dan in 1080p. De rest is hetzelfdequote:Op woensdag 1 maart 2017 08:01 schreef Ipho het volgende:
TVP.
Wat een fantastisch ogend spel, speel het op de pro. Dit rechtvaardigd de aankoop van de PRO. Ben normaal niet zo van dit genre spel, dacht dat dit wel een goeie was om in te stappen.
En is de 'focus' een groot deel van de game? Ik weet niet precies wat je met 'focus' bedoelt, vandaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk alleen de 'Focus' is echt sci-fi tot nu toe, maar dat is meer een praktische radar. De robots bewegen zo natuurlijk dat je vaak niet eens doorhebt dat het machines zijn.
Focus is eigenlijk niks meer dan een scanner om je omgeving te scannen op vijanden of andere interessante dingen (deuren, sporen, zwakke plekken bij machines etc.).quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:58 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
En is de 'focus' een groot deel van de game? Ik weet niet precies wat je met 'focus' bedoelt, vandaar.
Hetzelfde als in Tombraider en Witcher enzo, zo'n manier van kijken dat alle belangrijke dingen in een ruimte oplichten enzo...quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:58 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
En is de 'focus' een groot deel van de game? Ik weet niet precies wat je met 'focus' bedoelt, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |