abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 december 2002 @ 00:22:24 #1
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7237933
gelijk vragen waar iets staat terwijl het naast je staat wat ze zoeken

dom kijken als je vraagt heeft u 1 of 4 centen bij.

dinsdag 10 december 2002 @ 00:24:51 #2
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_7237972
Eerst (langzaam) alles op de band zetten, wachten totdat de cassière klaar is... en dan pas je portomonnee trekken, bonuskaart, airmiles en alle zooi pakken..

dan noemt ze het bedrag, moet de klant nog het geld uit zn portomonnee halen..

*om maar niet over de inpak-snelheid te spreken*

pi_7237981
Rond sluitingstijd nog binnenkomen en dan nog uuuuuren gaan staan treuzelen over een aankoop.

Of zeuren van "Het is pas 5 minuten voor <insert sluitingstijd> hoor, ik hoef toch nog niet weg"'

Begrijpen ze dan niet dat de mensen die in een winkel werken daar al de hele dag gestaan hebben en ook weleens naar huis willen?! Stelletje aso's

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  dinsdag 10 december 2002 @ 00:25:47 #4
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7237983
als je bezig ben met producten verplaatsen gelijk jou spullen erop leggen waar het maar kan al is het maar 1 mm stukje vrij
pi_7237989
als winkelier bedoel je?

'k vraag zelf altijd eventjes om hulp als ik iets niet kan vinden. En ook als ik in een onbekende winkel kom maar wel exact weet wat ik hebben wil door reclameblaadjes ('k ben 'n kerel en doe dus voor 't winkelen al wat research... kan ik iig in no-time weer thuis zijn... Zal die bediende 2 seconden kosten en geeft mij 'n hoop plezier (en blije winkeliers, want ik neem in totaal nauwelijks tijd in beslag)...)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 10 december 2002 @ 00:26:42 #6
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7237996
ook ja
ben je kas al aan het tellen dan komt er zo'n stom mensen nog ff naar boven lopen om iets wat we niet hadden.
pi_7238002
Hier staan er 255
Leuke opmerkingen bij de kassa

[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 10-12-2002 00:28]

dinsdag 10 december 2002 @ 00:28:00 #8
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7238014
klanten die geen geduld hebben.

ook al staat er net 1 man voor je vragen dat je beneden kan afreken

dinsdag 10 december 2002 @ 00:28:24 #9
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_7238017
Ik vind 't altijd nog erger dat als een klant binnenkomt, en dan gelijk vraagt waar iets staat, terwijl hij/zij nog niet eens de moeite heeft genomen er naar te zoeken!

* The_Substitute werkt bij C1000

'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_7238023
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:25 schreef SmashBro het volgende:
Rond sluitingstijd nog binnenkomen en dan nog uuuuuren gaan staan treuzelen over een aankoop.

Of zeuren van "Het is pas 5 minuten voor <insert sluitingstijd> hoor, ik hoef toch nog niet weg"'

Begrijpen ze dan niet dat de mensen die in een winkel werken daar al de hele dag gestaan hebben en ook weleens naar huis willen?! Stelletje aso's

Nee, personeel dat je bijna de winkel uitkijkt als de zaak nog gewoon open is.

Dan moet je niet in een dienstverlenende branche gaan werken, maar gewoon achter de lopende band.

pi_7238075
mijn oom en tante hebben een horloge zaak en die hebben echt een hekel aan mensen die z'n uur tot anderhalf bij ze aan tafel gaan zitten om een horloge te kopen en dan gaan ze weg met de mededeling dat ze erover na zullen denken.
Het ergste is als ze dan opeens met dat horloge aankomen als hij bijvoorbeeld te groot is om in te korten omdat ze het bijvoorbeeld op het vliegveld hebben gekocht. En tja dan kun je een hoge rekening verwachten voor die verkleining dat de prijsverschill geen zak heeft uitgemaakt.

Wel willen profiteren van de kennis in een speciaalzaak maar er niet voor willen betalen.

x
pi_7238119
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:31 schreef dfr0st het volgende:
[knip]

Wel willen profiteren van de kennis in een speciaalzaak maar er niet voor willen betalen.

Helemaal met je eens. Dan betaal je er maar dik voor.

Stelletje Nederlanders zijn het.

dinsdag 10 december 2002 @ 07:29:50 #13
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7239497
of als je een kado aan het inpakken ben mag je ook beneden afrekken
pi_7246374
Komt'ie, ervaringen uit een tankstation net over de grens in Duitsland:

1) Met kaartgeld je benzine betalen, dwz voor 15 euro tanken en dan betalen met állemaal 5, 10, 20 en 50 eurocent-muntjes. Daar zeg je wat van als kassahulp, krijg je een grote mond terug ,,dat is ook geld!!!"

2) Had een keer een hele discussie met een klant over de euro. Ik gaf muntgeld terug en dat waren blijkbaar Duitse euromunten. Die klant boos want daarmee kon hij niet in Nederland betalen. Ik uitleggen dat je in Nederland en in bijna heel Europa met Duitse euro's kunt betalen.

3) Om acht uur ging de boel op slot. Daarna moet je nog de kassa door laten lopen. Dan sta je achter de kassa en komen ruim na achten nog klanten aan die gaan kloppen op de ramen dat ze de pompen niet meer los kunnen krijgen.

4) Heb één keer gehad dat ik was vergeten een deur op slot te doen (een andere dan de ingang). Toen kwam er opeens een klant binnenlopen terwijl ik de hoofdlichten al uit had gedaan en riep dat hij nog bier wilde hebben (dat mag in Duitsland nog worden verkocht bij een tankstation). Heb hem weggestuurd

5) Er was altijd een man die vaak al klaar stond als ik de boel opende om 7.30 uur, hij kocht altijd jenever enzo en dat dronk hij als ontbijt. Hij kwam eens om 11.00 uur al voor de derde keer met zijn portemonnee vol kleingeld en hij viel bijna om, doordat hij zo bezopen was. Er stonden door dat tergend langzame gedrag al vijf mensen te wachten. Maar doordat hij dus bijna viel AL zijn kleingeld door de hele winkel, onder de rekken, onder de toonbank, over de vloer...

6) Mensen die je kennen uit dat dorp, of iemand van je familie ofzo, en daarover gaan zeuren en of je ouders je niet genoeg zakgeld geven ofzo, blablabla of sowieso als mensen die je verder niet kent of niet mag een praatje om niks willen, of juist om je op een slinkse manier uit te horen

7) KINDEREN die zeuren om snoep, dingen willen kopen van 2 euro terwijl ze maar 10 cent bij zich hebben en dan leg je dat uit en dan begrijpen ze dat niet en dan wijzen ze tig andere dingen aan die nog even duur zijn.

Dat zijn er nogal wat, verder vond ik het er wel leuk hoor maar ben ondertussen gestopt omdat het druk werd icm mijn studie...

dinsdag 10 december 2002 @ 15:57:25 #15
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7247375
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:25 schreef SmashBro het volgende:

5 minuten voor sluitingstijd hoor je klachten de winkel niet uit te jagen
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7248299
mensen die zeuren dat andere merken, die hier niet verkocht worden, beter zijn
  woensdag 11 december 2002 @ 21:24:34 #17
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_7278730
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:22 schreef bumberklevers het volgende:
gelijk vragen waar iets staat terwijl het naast je staat wat ze zoeken

dom kijken als je vraagt heeft u 1 of 4 centen bij.

Wat kost dit? Terwijl het prijsje er in drievoud op/bij zit.

Mensen die 1 minuut voor sluitingstijd over van alles en nog wat beginnen te zeiken.

Mensen die nooit 1cent wisselgeld hebben en dan beginnen te zeiken.

Aan kinderen die overal om zeiken en rotzooi van maken en hun ouders die er niks tegen doen.

Bij de *vul hier een andere winkel in* is dat 10 cent goedkoper, en willen afdingen.

Tsja .....
  woensdag 11 december 2002 @ 22:45:48 #18
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7281027
vandaag ook zo iets.
half zijn wij gewoon dicht ok deuren zijn dan nog niet op slot.
komt er bijn 5 over half 6 nog een klant naar boven terwijl wij de kassa's aan het tellen zijn.(ik heb op zich nix tegen buitenlanders) maar die turk wilde nog lang rond turen in de winkel en een colgea moest persee naar toe om te zeggen dat hij de winkel moest verlaten.

naar denk 2 keer zeggen ging hij eindelijk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')