abonnement Unibet Coolblue
pi_169167659


Een nieuw seizoen van de beste competitie ter wereld is weer aangebroken. Weest blij, weest verheugd. FC Barcelona, Real Madrid en Atlético Madrid zullen ouderwets de bovenste drie plaatsen verdelen en daaronder passeren vele leuke clubs de revue. Allemaal een groot genot. FC Barcelona mag een hattrick maken qua landstitels dit seizoen en dat zou betekenen dat Enrique dus ook drie keer deze prijs in de wacht sleept. Uiteraard azen de Madrileense grootmachten onder leiding van Diego Simeone en Zinedine Zidane op deze prijs. Atlético Madrid en FC Barcelona lijken zich wel goed te hebben voorbereid op de strijd, waar Real Madrid achterblijft.

Vorig seizoen degradeerden Rayo Vallecano (helaas), Getafe en Levante naar de Segunda. We krijgen er Leganes, Deportivo Alaves en Osasuna voor terug.

De trainers
Deportivo Alavés - Mauricio Pellegrino
Athletic Bilbao - Ernesto Valverde
Atlético Madrid - Diego Simeone
FC Barcelona - Luis Enrique
Celta de Vigo - Eduardo Berizzo
Deportivo La Coruña - Gaizka Garitano
SD Eibar - José Luis Mendilibar
Espanyol - Quique Sánchez Flores
Granada - Paco Jémez Lucas Alcaraz
Las Palmas - Quique Setién
Leganés - Asier Garitano
Málaga - Juande Ramos Marcelo Romero
Osasuna - Enrique Martín, Joaquin Caparros Petar Vasiljevic
Real Betis - Gustavo Poyet Victor Sanchez
Real Madrid - Zinedine Zidane
Real Sociedad - Eusebio Sacristán
Sevilla - Jorge Sampaoli
Sporting Gijón - Abelardo Fernández Rubi
Valencia - Pako Ayestarán Cesare Prandelli Voro
Villarreal - Fran Escriba



Oh.
pi_169167672
Voorzetje heur.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_169167691
Bammm
pi_169167715
Wat een chokers dat Villarreal
Oh.
pi_169167725
Verrassing he jongens :'(
  zondag 26 februari 2017 @ 22:28:55 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_169167737
Ongekend hoe kun je het verneuken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_169167762
emo.gif

Zidane is a fraud.
pi_169167812
RIP Bale.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_169167892
Oohhhhhhhhhh.
pi_169167960
Isco brengt geluk.
pi_169167961
Bale er ook maar weer eens geblesseerd af, lijkt me vervelend voor die kerel. Kan amper drie maanden spelen zonder blessures. Beetje Robben #2.
  zondag 26 februari 2017 @ 22:34:37 #12
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169167963
Was dat een terechte appel voor hands?
pi_169167972
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Zidane is a fraud.
Brengt Isco erin en ze scoren 3x
Top wissel
pi_169168103
Hoe kan je die missen :')
pi_169168187
Morata blijft een vrij matige spits, dus het verbaasd me niet :)
pi_169168207
Mooie comeback,,netjes gedaan van Real
Nadat Isco inviel liep het voetballend ook weer een stuk beter.

Zoals Driesje zou zeggen :



Gefeliciteerd Real supporters
  zondag 26 februari 2017 @ 22:41:05 #17
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_169168212
Madrid gewonnen met 3-2 dus .. ``
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_169171285
Lekker bezig Real. Met zo een comeback verdien je de 3 punten al was het spel om te huilen. Villarreal choke niets mis mee.
pi_169171557
Penaldo na een onterechte strafschop uiteraard.

Buiten dit kadootje valt het vies tegen qua goals.
pi_169174733
Ik vraag me altijd af wat mensen er toe zet Ronaldo 'Penaldo' te noemen. Heb vaak het gevoel dat het van die enorm gefrustreerde en afgunstige mannetjes zijn :)

Uiteindelijk denk ik dat de overwinning wel terecht was, Villarreal stortte compleet in de tweede helft. Jammer, maar dan roep je dit soort dingen natuurlijk over jezelf af tegen een tegenstander met de kwaliteiten van Real.
pi_169176929
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 02:06 schreef DP026 het volgende:
Penaldo na een onterechte strafschop uiteraard.

Buiten dit kadootje valt het vies tegen qua goals.
Hands in de 16 meter = penalty.
pi_169176945
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 14:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hands in de 16 meter = penalty.
Toch ironisch dat de scheidsrechter bij VIL-BAR dat compleet miste van Bruno.
pi_169177067
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Toch ironisch dat de scheidsrechter bij VIL-BAR dat compleet miste van Bruno.
Hij had zijn hand achter zijn rug, kon ie niet veel aan doen.

Terwijl bij de penal voor Real Bruno zijn arm langs zijn hoofd had, is geen natuurlijke positie en dus een terechte penal.

Zuur voor Villarreal.
pi_169177639
Ik zag dat Pique er ook alweer over liep te mekkeren op social media. Vermoeiend al dat gedoe betreft arbitrage en grote clubs.

Die treffer van Bakambu was toch trouwens ook buitenspel? Dan moet je dat ook belichten als je het objectief wil bekijken :).
pi_169181885
quote:
Voorzitter Villarreal: ‘Arbitrage liep met Real Madrid-merchandise stadion uit’

De wedstrijd tussen Villarreal en Real Madrid heeft veel stof doen opwaaien in Spanje. De Koninklijke kwam na rust op een 2-0 achterstand, maar toonde veerkracht en boekte een 2-3 zege. Zowel Villarreal-voorzitter Fernando Roig als Barcelona-verdediger Gerard Piqué richt zich na afloop op de arbitrage.

Roig doet een opvallende claim: scheidsrechter Gil Manzano en zijn assistenten zouden met 'Real Madrid-tassen' het stadion hebben verlaten. "Dat hoort niet, lijkt me", voegt de miljardair daaraan toe. Volgens AS is er geen bewijs om de opvallende claim te onderbouwen. Er zijn geen foto's beschikbaar waarop Manzano en zijn team met merchandise van Real Madrid zijn gespot.

De scheidsrechter kende bij een 2-1 stand een controversiële strafschop toe aan de bezoekers. Bruno Soriano kreeg de bal tegen zijn arm aan, maar had weinig tijd om dat te voorkomen. Cristiano Ronaldo benutte het buitenkansje en werd met 57 rake penalty's recordhouder in LaLiga. Álvaro Morata bepaalde zeven minuten voor tijd de eindstand. "Jullie weten allemaal hoe het zit. De bal kwam op zijn schouder en arm terecht, via een ploeggenoot", zegt Roig over de situatie bij de strafschop.

"Het was volgens mij geen strafschop. Misschien ziet hij geel beter dan wit", wekt de preses de suggestie dat Real Madrid werd bevoordeeld door Manzano. "Het strafschopmoment draaide de wedstrijd de nek om. Real Madrid reageerde goed op de achterstand, maar er wordt niet gesproken over de onterechte penalty die ze in het zadel hielp. Ik heb niks gezegd tegen Manzano. Hij weet wat hem te doen staat. Een teruggekaatste bal is geen handsbal."

Ook Piqué van Barcelona zet na afloop zijn vraagtekens bij de arbitrage. De verdediger deelt via Twitter krantenkoppen van een doelpunt van hemzelf tegen Málaga, dat onterecht werd afgekeurd, en een doelpunt van Real Madrid-aanvoerder Sergio Ramos tegen hetzelfde Málaga, dat afgekeurd had moeten worden. "Deze koppen komen van de Madrileense pers, mocht je nog twijfelen", voegt Piqué eraan toe. Ramos haalt zijn schouders ervoor op. "Het had me verbaasd als Lionel Messi het had geschreven. Maar we weten allemaal hoe Piqué is", zegt de mandekker na de 2-3 overwinning in de Spaanse media.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')