Voor 75 euro, regel ik een afspraakje.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:18 schreef derLudolf het volgende:
Jammer dat Laura ook niet door ishad ik al in bikini willen zien
Kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, kerk, enthousiast. Misschien trok ie d'r stem niet.
Als je 14 bent ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef Joezi het volgende:
Hoe kun je kiezen zonder getongd te hebben, niet te doen,
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:20 schreef Remzz het volgende:
David ziet ineens schot in zijn verbouwing komen
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:20 schreef Remzz het volgende:
David ziet ineens schot in zijn verbouwing komen
Lijkt me zo'n chronisch 24/7 blij ei. Ik geloof dat ik dan eerder nog een stille Marc wil, en dat zegt wel wat.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die met de rode krullen lijkt me wel leuk
Dat is op zich redelijk normaal. Plens koud water erover of vingers in de neus en het kalf begint spontaan met ademen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
En elke seizoen weer even een minuut een geboren kalfje dat het "niet doet" en dan halen we opgelucht adem
Ja maar dat we dat ook weer even zien en als leek (nou ja ik danquote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is op zich redelijk normaal. Plens koud water erover of vingers in de neus en het kalf begint spontaan met ademen.
geen grote mond nou!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:22 schreef Leandra het volgende:
Die Friezin van Olke vind ik zo irritant.
Maar goed, volgens mij gaat iedereen behalve Harriet sowieso alleen maar voor de show mee.
eh ben je pedo ofzo? Kun je heel veel uit af leiden hoorquote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn echt beoordelingscriteria van kinderen.
Die wanhopige ook voor de show?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:22 schreef Leandra het volgende:
Die Friezin van Olke vind ik zo irritant.
Maar goed, volgens mij gaat iedereen behalve Harriet sowieso alleen maar voor de show mee.
Hij is niet voor niets bedrijfsleider in Roemenië hè, als hij fatsoenlijk had willen boeren had hij dat ook ik NL kunnen doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef derLudolf het volgende:
David laat zijn vrouwen zonder oorkleppen en gwlaatsmasker met een bosmaaier werken
Dat weet ik niet, heb je zo'n lijf als Deeevid?quote:
Ja!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel chill, logeerweken zijn de mooiste afleveringen.
Zonder bescherming ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Handig, David zet de vrouwen meteen aan het werk.
deevid?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, heb je zo'n lijf als Deeevid?
Nee die hij als eerste koos, dacht ik, even de naam zoeken. Die Alberdien ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sandra? Ja, ik denk dat hij eigenlijk alleen Harriët wil.
Is Harriet de blonde?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
vind je dat een afknapper?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, heb je zo'n lijf als Deeevid?
Hoezo? Ik bedoel dat dat iets voor kinderen is om elkaar daarop te beoordelen. 'Hij zoent niet lekker, dus ik wil geen verkering'.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh ben je pedo ofzo? Kun je heel veel uit af leiden hoor
Oh je bedoelt vanuit Olke gezien, de rest voor show? Ik dacht dat 4 vrouwen enkel voor show meededen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoenen is lekker, waarom niet?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo? Ik bedoel dat dat iets voor kinderen is om elkaar daarop te beoordelen. 'Hij zoent niet lekker, dus ik wil geen verkering'.
Sowieso zoenen om het zoenen
hmm vreemd type ben jij danquote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo? Ik bedoel dat dat iets voor kinderen is om elkaar daarop te beoordelen. 'Hij zoent niet lekker, dus ik wil geen verkering'.
Sowieso zoenen om het zoenen
Nee, vanuit Olke.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je bedoelt vanuit Olke gezien, de rest voor show? Ik dacht dat 4 vrouwen enkel voor show meededen.
komt goedquote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel als je zo'n strakke blouse draagt.
Mwah, als er vanaf het begin geen echte klik is, ook met dat soort dingen, dan houd je het nooit lang vol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |