abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 25 maart 2017 @ 14:14:37 #181
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_169765900
Wat een gehuil. Geen punten als je Werhlein hebt lijkt mij evident.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_169766738
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:59 schreef k_man het volgende:
Hoezo oplossing? Oplossing voor wat? :?

Je onderdeel is uitgevallen dus je scoort geen punten. Hoe simpel kan het zijn?
Je onderdeel is niet uitgevallen, je onderdeel is vervangen. In feite heeft Sauber dit weekend méér dan 4 onderdelen in het team, géén optie om te wijzigen naar de vervanger + de vervangende coureur rijd in de manager voor spek en bonen mee, stel dat hij een top 10 positie behaald, met de wagen van Wehrlein, dan behaalt hij slechts halve punten voor de team onderdelen.

Waneer Wehrlein noch de wagen aan deze GP hadden deelgenomen, had ik de beslissing kunnen respecteren, dan heeft het team dit weekeinde slechts 3 onderdelen gekend en was het eerlijk geweest. Nu ga je een hele grote groep, grove schatting zo'n 40% benadelen door deze koppigheid. Ik kan mij in het verleden niet zo snel iets herinneren wat een soortgelijke situatie was (dus tussen VT2 en kwalificatie in, waarbij beslissing op de zaterdag viel) en hoe er toen in de manager mee om gesprongen is.

Nu helpen jullie echt een hele grote groep de lol om het meespelen om zeep, zeker wbt de eerste race is het echt doodzonde zo'n grote groep te benadelen.. Reglementair, kan ik ergens nog wel iets begrijpen van deze beslissing, sportief en commercieel gezien is het zelfkastijding dat jullie een grote groep spelers kwijt raken.. !

Edit: Ik spin er zelf garen bij hoor, met twee Sauber onderdelen en 2 x ToroRosso coureur hoor je mij niet klagen. Maar zo wil ik niet winnen van anderen.
pi_169766785
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Je onderdeel is niet uitgevallen, je onderdeel is vervangen. In feite heeft Sauber dit weekend méér dan 4 onderdelen in het team, géén optie om te wijzigen naar de vervanger + de vervangende coureur rijd in de manager voor spek en bonen mee, stel dat hij een top 10 positie behaald, met de wagen van Wehrlein, dan behaalt hij slechts halve punten voor de team onderdelen.

Waneer Wehrlein noch de wagen aan deze GP hadden deelgenomen, had ik de beslissing kunnen respecteren, dan heeft het team dit weekeinde slechts 3 onderdelen gekend en was het eerlijk geweest. Nu ga je een hele grote groep, grove schatting zo'n 40% benadelen door deze koppigheid. Ik kan mij in het verleden niet zo snel iets herinneren wat een soortgelijke situatie was (dus tussen VT2 en kwalificatie in, waarbij beslissing op de zaterdag viel) en hoe er toen in de manager mee om gesprongen is.

Nu helpen jullie echt een hele grote groep de lol om het meespelen om zeep. Reglementair, kan ik ergens nog wel iets begrijpen van deze beslissing, sportief en commercieel gezien is het zelfkastijding dat jullie een grote groep spelers kwijt raken.. !
Hoezo vang je dan maar halve punten voor het chassis en motor? Die rijden toch gewoon?
Met de kwalificatie, en dan rekenen we even met het resultaat van Giovinazzi, dan loop je nu 26 punten mis geloof ik. Ja het is zuur, maar niet onoverkomelijk.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169766800
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:01 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hoezo vangt je dan maar halve punten voor het chassis en motor? Die rijden toch gewoon?
Met de kwalificatie, en dan rekenen we even met het resultaat van Giovinazzi, dan loop je nu 26 punten mis geloof ik. Ja het is zuur, maar niet onoverkomelijk.
Dat zijn de reguliere punten voor team onderdelen ;) Giovinazzi word 5e, krijgt daarvoor de punten voor 5e plaats en bij team onderdelen is dat de helft van dat aantal.
pi_169766825
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:02 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat zijn de reguliere punten voor team onderdelen ;) Giovinazzi word 5e, krijgt daarvoor de punten voor 5e plaats en bij team onderdelen is dat de helft van dat aantal.
Ja, dus loop je geen punten mis op motor en chassis zoals jij zei. Je loopt alleen de coureurs punten mis.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169766883
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:58 schreef Meike26 het volgende:
Je onderdeel is niet uitgevallen, je onderdeel is vervangen.
Beide. Je oorspronkelijke onderdeel is uitgevallen. Toevallig is het team er in geslaagd hem te vervangen, maar feitelijk doet dat er niet toe. Waar het om draait is dat het gekozen onderdeel niet voorkomt in de uitslag en dus geen punten krijgt.

quote:
In feite heeft Sauber dit weekend méér dan 4 onderdelen in het team, géén optie om te wijzigen naar de vervanger + de vervangende coureur rijd in de manager voor spek en bonen mee, stel dat hij een top 10 positie behaald, met de wagen van Wehrlein, dan behaalt hij slechts halve punten voor de team onderdelen.
Nee, waarom zou dat zo zijn? Feitelijk krijg je zes keer punten; twee keer voor je beide rijders, twee keer voor de beide auto's met je chassis en twee keer voor de beide auto's met je motor. Als je nu een volledig Sauber team zou hebben krijg je nog steeds voor 5 van de 6 onderdelen punten. Alleen Wehrlein valt weg. De tweede Sauber komt gewoon in de uitslag voor (er zit alleen iemand anders in).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2017 15:07:13 ]
pi_169766952
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:03 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ja, dus loop je geen punten mis op motor en chassis zoals jij zei. Je loopt alleen de coureurs punten mis.
Misschien heb ik het krom geschreven, ik bedoel juist dat je met Sauber team onderdelen er geen last van hebt en je gewoon de punten ontvangt. Maar doordat Giovinazzi in feite een derde rijder van het team Sauber is geworden (dus 5e onderdeel), behaalt niemand van de managaer er de volle punten mee als hij in de top 10 eindigt. Hier ontneem je naar mijn idee de spelers met Wehrlein in het team echt een behoorlijk aantal punten, hij is niet uitgevallen, de auto is niet beschadigt, geen straf, maar een vervanger die zelf met zijn naam in de manager voorkomt. Als de punten wel worden berekend bij de teamonderdelen, vind ik het hypcriet en anti-sportief dat de deelnemers met Wehrlein géén punten krijgen.

Het zijn niet alleen forummers die hier meespelen, maar ook gewoon internet gebruikers met een passie voor F1, hebben zich ingeschreven voor deze manager omdat ie gratis is en makkelijk toegankelijk + makkelijk te managen. Reglementair, is het dus ergens te begrijpen, maar sportief en commericeel gezien schiet Fok zich echt in eigen voet als je zo'n grote groep spelers de lol van deze manager ontneemt bij deze situatie.
pi_169766966
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:58 schreef Meike26 het volgende:

Edit: Ik spin er zelf garen bij hoor, met twee Sauber onderdelen en 2 x ToroRosso coureur hoor je mij niet klagen. Maar zo wil ik niet winnen van anderen.
Gelukkig ben jij consequent en stop jij er desondanks toch mee als FOK! niet met een oplossing voor de gedupeerden komt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:06 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat is onderdeel van de sport en is een sport gerelateerde oorzaak op de baan. Dit is een bestuurlijke beslissing en naar mijn idee graaft Fok zijn eigen graf als zij circa de helft van alle gebruikers hierop benadelen. Ik heb het geluk dat ik alleen twee Sauber team onderdelen heb, maar als deze regel van fok doorgezet word, trek ik mijn team terug.. sportief gezien echt niet de juiste oplossing !
Ik vraag me alleen af of dat kan, je team terug trekken. Misschien moeten de moderators dat even voor je doen. Kan vast wel even voor je geregeld worden.
pi_169767013
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij consequent en stop jij er desondanks toch mee als FOK! niet met een oplossing voor de gedupeerden komt.

[..]

Ik vraag me alleen af of dat kan, je team terug trekken. Misschien moeten de moderators dat even voor je doen. Kan vast wel even voor je geregeld worden.
Of ik doe het gewoon makkelijker.. Geef geen aandacht meer aan deze poppenkast en bekijk het maar. En niet alleen dit jaar, maar ook komende jaren, mits dit doorgezet word. Vind het hoogst onsportief als Wehrlein-spelers niet de punten toegekend krijgen die Giovinazzi eventueel binnen kan harken.

Daarover nagedacht, ik ga eens een rondje doen langs andere F1 managers hoe zij dit gaan oplossen. ;) :)
pi_169767034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:10 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Misschien heb ik het krom geschreven, ik bedoel juist dat je met Sauber team onderdelen er geen last van hebt en je gewoon de punten ontvangt. Maar doordat Giovinazzi in feite een derde rijder van het team Sauber is geworden (dus 5e onderdeel), behaalt niemand van de managaer er de volle punten mee als hij in de top 10 eindigt. Hier ontneem je naar mijn idee de spelers met Wehrlein in het team echt een behoorlijk aantal punten, hij is niet uitgevallen, de auto is niet beschadigt, geen straf, maar een vervanger die zelf met zijn naam in de manager voorkomt. Als de punten wel worden berekend bij de teamonderdelen, vind ik het hypcriet en anti-sportief dat de deelnemers met Wehrlein géén punten krijgen.

Het zijn niet alleen forummers die hier meespelen, maar ook gewoon internet gebruikers met een passie voor F1, hebben zich ingeschreven voor deze manager omdat ie gratis is en makkelijk toegankelijk + makkelijk te managen. Reglementair, is het dus ergens te begrijpen, maar sportief en commericeel gezien schiet Fok zich echt in eigen voet als je zo'n grote groep spelers de lol van deze manager ontneemt bij deze situatie.
Geen enkel team heeft een "5e onderdeel". Stel nu dat Perez vanavond voedselvergiftiging krijgt. Hij heeft zich gekwalificeerd, maar iemand anders rijdt morgen in zijn stoeltje. Hij ramt hem in ronde 1 van de baan, maar Perez had misschien wel top 6 gereden. Moet dat ook maar gecompenseerd worden?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169767039
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:15 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Of ik doe het gewoon makkelijker.. Geef geen aandacht meer aan deze poppenkast en bekijk het maar. En niet alleen dit jaar, maar ook komende jaren, mits dit doorgezet word. Vind het hoogst onsportief als Wehrlein-spelers niet de punten toegekend krijgen die Giovinazzi eventueel binnen kan harken.

Daarover nagedacht, ik ga eens een rondje doen langs andere F1 managers hoe zij dit gaan oplossen. ;) :)
Oké. Niet stiekem toch nog blijven meedoen, hè?
pi_169767044
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:15 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Of ik doe het gewoon makkelijker.. Geef geen aandacht meer aan deze poppenkast en bekijk het maar. En niet alleen dit jaar, maar ook komende jaren, mits dit doorgezet word. Vind het hoogst onsportief als Wehrlein-spelers niet de punten toegekend krijgen die Giovinazzi eventueel binnen kan harken.

Daarover nagedacht, ik ga eens een rondje doen langs andere F1 managers hoe zij dit gaan oplossen. ;) :)
Nogmaals, op basis van kwalificatie loopt men nu 26 punten mis. Dat is nog prima te overzien en in te halen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169767179
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:16 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Geen enkel team heeft een "5e onderdeel". Stel nu dat Perez vanavond voedselvergiftiging krijgt. Hij heeft zich gekwalificeerd, maar iemand anders rijdt morgen in zijn stoeltje. Hij ramt hem in ronde 1 van de baan, maar Perez had misschien wel top 6 gereden. Moet dat ook maar gecompenseerd worden?
Dat kan niet.. Als Perez zich hier geklasseerd heeft voor de start opstelling en op welke reden dan ook uitvalt, kan hij niet meer vervangen worden.
En het gaat mij niet om het 'wat als' principe zoals je schetst met die potentiele 6e plaats. Nee, het gaat er mij om dat het een rare constructie is dat Giovinazzi wel mee rijdt, maar alleen punten kan behalen voor de mensen met teamonderdelen van Sauber. Stel het word een knots gekke race en hij word 1e. kans van 0,000001%, dan gaan die volle 65 punten voor de rijder niet uitgekeerd worden, want niemand had Giovinazzi in zijn team. Sauber telt in deze manager 4 keuze mogelijkheden, Gio is de geest in de fles en is het 5e onderdeel. Maar slechts 3 teamonderdelen kunnen punten scoren voor Sauber.
pi_169767236
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:25 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat kan niet.. Als Perez zich hier geklasseerd heeft voor de start opstelling en op welke reden dan ook uitvalt, kan hij niet meer vervangen worden.
En het gaat mij niet om het 'wat als' principe zoals je schetst met die potentiele 6e plaats. Nee, het gaat er mij om dat het een rare constructie is dat Giovinazzi wel mee rijdt, maar alleen punten kan behalen voor de mensen met teamonderdelen van Sauber. Stel het word een knots gekke race en hij word 1e. kans van 0,000001%, dan gaan die volle 65 punten voor de rijder niet uitgekeerd worden, want niemand had Giovinazzi in zijn team. Sauber telt in deze manager 4 keuze mogelijkheden, Gio is de geest in de fles en is het 5e onderdeel. Maar slechts 3 teamonderdelen kunnen punten scoren voor Sauber.
Ik zie echt het probleem niet. Stel ik had Wehrlein gehad, dan had ik op dit moment 26 punten minder gehad. Big deal. In theorie is het hoogstwaarschijnlijk dat de Saubers niet heel hoog zullen eindigen, dus het puntenverlies is zo minimaal, dat je dat met alle races die nog komen gaan, echt wel in kan lopen.

Is het voor deze race kut? Ja.
Is het een ramp? Nee.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 25 maart 2017 @ 15:29:51 #195
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169767255
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:25 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat kan niet.. Als Perez zich hier geklasseerd heeft voor de start opstelling en op welke reden dan ook uitvalt, kan hij niet meer vervangen worden.
En het gaat mij niet om het 'wat als' principe zoals je schetst met die potentiele 6e plaats. Nee, het gaat er mij om dat het een rare constructie is dat Giovinazzi wel mee rijdt, maar alleen punten kan behalen voor de mensen met teamonderdelen van Sauber. Stel het word een knots gekke race en hij word 1e. kans van 0,000001%, dan gaan die volle 65 punten voor de rijder niet uitgekeerd worden, want niemand had Giovinazzi in zijn team. Sauber telt in deze manager 4 keuze mogelijkheden, Gio is de geest in de fles en is het 5e onderdeel. Maar slechts 3 teamonderdelen kunnen punten scoren voor Sauber.
pi_169767265
quote:
:D.. briljante reactie.. moet ik toegeven _O-
  zaterdag 25 maart 2017 @ 15:32:51 #197
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169767309
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:30 schreef Meike26 het volgende:

[..]

:D.. briljante reactie.. moet ik toegeven _O-
:@ moest m even maken
pi_169767315
quote:
Hihi Frozen-assassin met een Frozen plaatje :T
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169767327
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:@ moest m even maken
Begrijpelijk. ;) Maar vind het objectief gezien gewoon een erg harde onsportieve maatregel die voor heel wat spelers de lol in de F1 manager zullen verpesten. Geen beste reclame voor Fok en geen beste reclame voor F1 managers in het algemeen.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 15:40:56 #200
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169767414
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:34 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Begrijpelijk. ;) Maar vind het objectief gezien gewoon een erg harde onsportieve maatregel die voor heel wat spelers de lol in de F1 manager zullen verpesten. Geen beste reclame voor Fok en geen beste reclame voor F1 managers in het algemeen.
Ik begrijp de beide kanten heel goed. Het zal meespelen dat ik Wehrlein niet heb en er dus niet veel pijn van zal lijden. Verder brand ik mijn vingers er niet aan :P
  zaterdag 25 maart 2017 @ 16:29:13 #201
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_169768224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:34 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Begrijpelijk. ;) Maar vind het objectief gezien gewoon een erg harde onsportieve maatregel die voor heel wat spelers de lol in de F1 manager zullen verpesten. Geen beste reclame voor Fok en geen beste reclame voor F1 managers in het algemeen.
Jeetje wat stel je je aan zeg pffff. Je hebt gewoon een risico genomen door een coureur te kiezen met rugklachten. Alles leek er op dat hij gewoon kon starten, maar je weet nooit wat er gebeurd. Nu start hij niet. Dus een DNS en 0 punten.

Dat er dan iemand anders in zijn plaats rijdt is fijn zodat de Sauber onderdelen wel de volle punten kunnen krijgen. Maar als de auto niet gestart zou zijn dan zou die toch ook geen punten moeten krijgen?

Slaat nergens op deze discussie, accepteer je tegenslag gewoon.

Ik heb het risico genomen dat Palmer eens geen domme dingen zou doen, ja daar ging ik dus ook de mist in. Jammer, wellicht volgende race meer geluk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_169770222
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jeetje wat stel je je aan zeg pffff. Je hebt gewoon een risico genomen door een coureur te kiezen met rugklachten. Alles leek er op dat hij gewoon kon starten, maar je weet nooit wat er gebeurd. Nu start hij niet. Dus een DNS en 0 punten.

Dat er dan iemand anders in zijn plaats rijdt is fijn zodat de Sauber onderdelen wel de volle punten kunnen krijgen. Maar als de auto niet gestart zou zijn dan zou die toch ook geen punten moeten krijgen?

Slaat nergens op deze discussie, accepteer je tegenslag gewoon.

Ik heb het risico genomen dat Palmer eens geen domme dingen zou doen, ja daar ging ik dus ook de mist in. Jammer, wellicht volgende race meer geluk.
Maar Palmer kan morgen nog wel punten voor je halen. Dat is het verschil.
pi_169770265
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Je onderdeel is niet uitgevallen, je onderdeel is vervangen. In feite heeft Sauber dit weekend méér dan 4 onderdelen in het team, géén optie om te wijzigen naar de vervanger + de vervangende coureur rijd in de manager voor spek en bonen mee, stel dat hij een top 10 positie behaald, met de wagen van Wehrlein, dan behaalt hij slechts halve punten voor de team onderdelen.

Waneer Wehrlein noch de wagen aan deze GP hadden deelgenomen, had ik de beslissing kunnen respecteren, dan heeft het team dit weekeinde slechts 3 onderdelen gekend en was het eerlijk geweest. Nu ga je een hele grote groep, grove schatting zo'n 40% benadelen door deze koppigheid. Ik kan mij in het verleden niet zo snel iets herinneren wat een soortgelijke situatie was (dus tussen VT2 en kwalificatie in, waarbij beslissing op de zaterdag viel) en hoe er toen in de manager mee om gesprongen is.

Nu helpen jullie echt een hele grote groep de lol om het meespelen om zeep, zeker wbt de eerste race is het echt doodzonde zo'n grote groep te benadelen.. Reglementair, kan ik ergens nog wel iets begrijpen van deze beslissing, sportief en commercieel gezien is het zelfkastijding dat jullie een grote groep spelers kwijt raken.. !

Edit: Ik spin er zelf garen bij hoor, met twee Sauber onderdelen en 2 x ToroRosso coureur hoor je mij niet klagen. Maar zo wil ik niet winnen van anderen.
sorry Meike maar ik ben het totaal oneens hiermee.

Pascal is gewoon uitgevallen dit weekend, de reden van uitval doet er niet toe. Gewoon pech gehad dus en dat is onderdeel van het spel, dus de mensen die hierdoor hun lol erin verliezen kunnen beter sowieso niet mee doen.

En je kon weten dat je dit risico had met een geblesseerde en ongetrainde Pascal Werhlein. Dus je kunt het gewoon zien als een management fout.
pi_169770269
Een oplossing had ook kunnen zijn dat het slot eraf ging en iedereen vandaag mocht wisselen. Gelukkig voor ons is de FIA soepeler tijdens de start. Ik mis Charlie Whiting hier. :P
pi_169770327
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:12 schreef potjecreme het volgende:
Een oplossing had ook kunnen zijn dat het slot eraf ging en iedereen vandaag mocht wisselen. Gelukkig voor ons is de FIA soepeler tijdens de start. Ik mis Charlie Whiting hier. :P
Charlie is niet nodig. Dit is part of the game imo.
pi_169770382
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Charlie is niet nodig. Dit is part of the game imo.
Nee, dit niet. Nogmaals als hij voor de q zijn auto stuk had gereden wel. Dit is echt van een andere orde.
pi_169770450
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee, dit niet. Nogmaals als hij voor de q zijn auto stuk had gereden wel. Dit is echt van een andere orde.
waarom ?
  Redactie Sport zaterdag 25 maart 2017 @ 18:23:34 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169770524
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:29 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Is het een ramp? Nee.
Natuurlijk wel, als je nu Wehrlein hebt ben je meteen klaar, tenzij je andere 3 onderdelen totaal overcompenseren.

Dat het zo nadelig is ligt aan de spelopzet die voor een sneeuwbaleffect zorgt en niet aan het feit dat de regels logischerwijs gevolgd worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169770775
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, als je nu Wehrlein hebt ben je meteen klaar, tenzij je andere 3 onderdelen totaal overcompenseren.

Dat het zo nadelig is ligt aan de spelopzet die voor een sneeuwbaleffect zorgt en niet aan het feit dat de regels logischerwijs gevolgd worden.
Maar dat is toch gewoon het risico dat je neemt als je een geblesseerde en ongetrainde coureur kiest ?
pi_169770820
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:19 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

waarom ?
Omdat het team wel de mogelijkheid had om hem te vervangen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')