Yes, ook dit jaar is Racing Diva's weer van de partij ! Wel of niet besloten?! I.v.m bespreken tactiek?quote:
Ik heb jullie afgelopen jaar behoorlijk teleurgesteld terwijl het het jaar daarvoor nog zo goed ging.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Yes, ook dit jaar is Racing Diva's weer van de partij ! Wel of niet besloten?! I.v.m bespreken tactiek?
Maakt niet uit, we kijken niet terug naar verleden maar naar hedenquote:Op maandag 27 februari 2017 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb jullie afgelopen jaar behoorlijk teleurgesteld terwijl het het jaar daarvoor nog zo goed ging.
Top 100 maar weer dit jaar. En top 5 met de subleages moet dan een makkie worden dit aankomende jaarquote:Op maandag 27 februari 2017 22:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we kijken niet terug naar verleden maar naar heden![]()
Zelf had ik ook een beroerd jaar met slechte/ongelukkige keuzes.
Ik heb gejoindquote:Op maandag 27 februari 2017 21:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Yes, ook dit jaar is Racing Diva's weer van de partij ! Wel of niet besloten?! I.v.m bespreken tactiek?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2017/subleagues/index/id/1045
ja. De resultaten van beide coureurs tellen mee. Ze moeten uiteraard wel geklasseerd zijn in de kwali en/of race willen ze een resultaat krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:14 schreef maniack28 het volgende:
Krijg je voor een chassis/motor 2 maal punten?
Checkquote:Op maandag 27 februari 2017 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. De resultaten van beide coureurs tellen mee. Ze moeten uiteraard wel geklasseerd zijn in de kwali en/of race willen ze een resultaat krijgen.
quote:
Hebben jullie bovenstaand nog opgepakt?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:12 schreef Zeerovert het volgende:
Hmm, "Dit is bij ons gratis, en er zijn enkele leuke prijzen te winnen. Veel succes!". Was dit vorig jaar ook het geval? Ik won namelijk en heb niets gehoord over prijzen. Ach, ook zonder prijzen doen we weer mee!
ik wacht de test nog even afquote:Op maandag 6 maart 2017 16:48 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij gaan de meesten voor Renault, dus ik ga maar meteen voor de dood of de gladiolen en zet in op Haas
Stel ze rijden allebei top 10 dan heb je als een van de weinigen een grote voorsprong. Durf te gokkenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:44 schreef lobotm het volgende:
Tja belangrijkste in het begin is dat je onderdelen aankomen... 1 onderdeel niet gefinished en een topklassering in de manager is onmogelijk .. dus mijn advies is ga voor mclaren top team
Doe ik, heb alleen geen idee wie ik moet kiezenquote:Op donderdag 23 maart 2017 07:21 schreef Pino112 het volgende:
Nog twee dagen![]()
Denkt iedereen aan zijn of haar team?
Niet echt maar het is me uit eindelijk wel gelukt. Om te slepen paar tellen indrukken waar je je onderdeel wil hebben. Om het onderdeel geactiveerd te krijgen dubbel klikken op je scherm.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt het dat dit mobiel niet helemaal bien werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |