SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door renwan op 26-02-2017 17:54:51 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Snap het wel hoor, maar wilde even mijn Feyenoordliefde tonen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:32 schreef renwan het volgende:
Volgens mij wordt het punt van dit topic niet helemaal begrepen
Minder snuivenquote:Op maandag 27 februari 2017 10:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Alleen tokkies die achter de kudde aanlopen zijn voor Ajax
Iedereen weet dat Feyenoord de mooiste en beste club van Nederland is. Overal ook in voorop gelopen, eerste grote Europese titels en ook nog als laatste club. Waarschijnlijk de laatste ooit als het voetbal zich zo blijft door ontwikkelen.
Als je denkt dat die nichten van Ajax ook maar een schijn van kans maken dan ben je niet helemaal lekker bij je paasei. Feyenoord is op iedere linie beter
quote:Op maandag 27 februari 2017 11:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelden zulk slecht advies gelezen.
Hij verpest de markt.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelden zulk slecht advies gelezen.
Thanks mattiequote:Op maandag 27 februari 2017 11:30 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Al 19 jaar niet meer.
Alvast gefeliciteerd btw
Feest wordt het sowieso wel.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Thanks mattie
Het wordt een legendarisch feest
We spelen inderdaad hoe dan ook weer Champions League volgend seizoen. Ben wel benieuwd naar Ajax - Psv om te zien wie er daadwerkelijk 2e wordt.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Feest wordt het sowieso wel.
2e plek is al wel zo goed als veilig
We?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We spelen inderdaad hoe dan ook weer Champions League volgend seizoen. Ben wel benieuwd naar Ajax - Psv om te zien wie er daadwerkelijk 2e wordt.
De Graafschap uit, altijd lastig!quote:Echter is dit onzin, elk weldenkend mens weet dat Ons Aller Ajax dit jaar zoals altijd de titel zal pakken en daarmee de havenarbeiders/loonslaven hun mond zal snoeren.
Je beseft je dat ik zelf voor Feyenoord ben en dit gewoon een Iwanius/iSpy lemming is he?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:29 schreef Gunner het volgende:
wel een hoop zure neuzen dit weekend gespot zeg
[..]
De Graafschap uit, altijd lastig!
Ik zal een gok doen. Elia?quote:Op maandag 27 februari 2017 13:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat niet kent als snavel zijne
Praat niet voor anderenquote:Op maandag 27 februari 2017 13:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Het is nu opeens we, als ze zo meteen weer netjes tweede staan, is het opeens weer hunnie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |