Ja. Moment van het jaar.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:13 schreef RvLaak het volgende:
Overigens... Is deze leuk voor de OP?
[ afbeelding ]
Absoluut.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
gaan we doenquote:Op zondag 26 februari 2017 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
mwah hij rolt m eerst terugquote:Op zondag 26 februari 2017 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel dom van Zoet eigenlijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nou... Altijd...quote:Op zondag 26 februari 2017 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Zeker omdat ik de gif gemaakt heb, mijn gifjes zijn altijd van zéér hoog niveau.
De toko van de tech zelf waren de hele wedstrijd aanwezig & hielden de boel in de gaten (Engels bedrijf), zij hebben aangegeven dat dit idd het doelpunt moment was.quote:
Dus eigen goal van Zoet?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De toko van de tech zelf waren de hele wedstrijd aanwezig & hielden de boel in de gaten (Engels bedrijf), zij hebben aangegeven dat dit idd het doelpunt moment was.
Wereldgifjequote:Op zondag 26 februari 2017 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Zeker omdat ik de gif gemaakt heb, mijn gifjes zijn altijd van zéér hoog niveau.
Dat ene Brandsgifje.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je nog wat voorbeelden van gifjes die jij gemaakt hebt?
Die was ook érg goed jaquote:Op zondag 26 februari 2017 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ene Brandsgifje.Ik kan hem niet direct vinden (niet gezocht ook trouwens)
Maakt nu niet meer uit. Deze 5 punten maakt Ajax niet meer goed. Ook al winnen we van Feyenoord in Amsterdam. Feyenoord verspeelt hooguit 2 punten in Heerenveen of Arnhem, meer niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:17 schreef marcodej het volgende:
Het verschil kan zomaar 7 punten worden, ipv 3.
Moeten ze eerst nog weten te winnen van psv... Ajax speelt ook al weken als een natte dweilquote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt nu niet meer uit. Deze 5 punten maakt Ajax niet meer goed. Ook al winnen we van Feyenoord in Amsterdam. Feyenoord verspeelt hooguit 2 punten in Heerenveen of Arnhem, meer niet.
Op basis van doelsaldo gaat Ajax het niet redden.
Ja klopt, daarom. Vandaag is het kampioenschap beslist, zou wellicht ook met een gelijkspel zo zijn. Feyenoord had echt moeten verliezen vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog weten te winnen van psv... Ajax speelt ook al weken als een natte dweil
Feyenoord gaat van de 9 resterende wedstrijden (excl Ajax-uit) er niet nog 8 winnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt nu niet meer uit. Deze 5 punten maakt Ajax niet meer goed. Ook al winnen we van Feyenoord in Amsterdam. Feyenoord verspeelt hooguit 2 punten in Heerenveen of Arnhem, meer niet.
Op basis van doelsaldo gaat Ajax het niet redden.
Bij jou misschien, weet jij veel wat het weer doet waar StarGazer isquote:Op zondag 26 februari 2017 17:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Regent niet en ook niet zo koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |