Haten op Adquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:35 schreef JK het volgende:
[..]
Ik dacht alles al gezien te hebben, kan het nóg triester...
Onthoud deze woorden van wijsheid.quote:IK HEB EEN JOEKEL VAN EEN SPERZIEBONENSCHOTEL GEMAAKT!!!![]()
Ad L, 2017
Zijn er geen nieuwe Petvlogs?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zap maar een beetje door de AdVlogs heen bij gebrek aan Braadvlogs
check zijn blog eens. prachtig leesmatriaal. opgelicht omdat hij gratis geld wilde en irritaties omdat buurman voor zijn deur auto parkeerdequote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zap maar een beetje door de AdVlogs heen bij gebrek aan Braadvlogs
quote:Welkom bij alweer de 5e, en deze keer laatste, reïncarnatie en introductie van BradgeTV.
quote:
quote:
WELKOM BIJ BRADGETV
Eén hele goedenavond. Ik ben Bradley van Brètsjtievie en ik wil jullie via deze weg introduceren op mijn kanaal.
Het kanaal is op dit moment voornamelijk nog muziek, eh, je hebt het al kunnen zien. Optreden hier, repetitie daar, keyboard video, hm, jukelele video. Maar daar gaat spoedig verandering in komen, beginnend met deze video.
Ook zal ik wat werk doen voor het Beunkwartier, dat is een kanaal voor een maatje van me, Sedin. En ik ga zelf ook weer gewoon lekker vloggen. En ik hoop dat jullie het een beetje interessant vinden wat ik ga doen.
Dit is ondertussen alweer de vijfde reïncarnatie van het kanaal. Ik heb besloten om gewoon lekker te doen waar ik zin in heb en lekker te filmen. Uiteraard verwacht ik ook heel veel downvotes, nog voor de video überhaupt is bekeken. En ik verwacht ook een heleboel commentaar van mensen. En weet je wat, zeg ik gewoon nou al, dat interesseert me geen bal.
Al vast heel erg bedankt voor het kijken van deze video en ik hoop dat jullie abonneren en dat jullie het een beetje een leuk kanaal vinden.
Laten we Braddie niet teleurstellen mensen!quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:30 schreef Barrah het volgende:
Uiteraard verwacht ik ook heel veel downvotes, nog voor de video überhaupt is bekeken. En ik verwacht ook een heleboel commentaar van mensen.
Hij maakt zijn haat aan alle haters ook maar gewoon meteen kenbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |