Als je tape nodig hebt voor dit dan doe je het niet goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:09 schreef Charlie_Brown het volgende:
Hier hetzelfde probleem. Oplossing, alles even losdraaien, teflontape over het schroefdraad en alles weer vastdraaien.
precies.. recept voor failurequote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je tape nodig hebt voor dit dan doe je het niet goed.
Heb je wel overal die rubbers er tussen ??quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:27 schreef HarrieKeen het volgende:
Snap er geen bal van, lijkt wel of het steeds erger wordt. Nu lekt het bij alle 4 de schroefpunten links. Dan had ik nog liever gehad dat de afvoer wat verstopt was. Is die nog steeds trouwens.
Als zijn ouders een rubbertje hadden gebruikt, dan was deze lekkage nooit gebeurd...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je wel overal die rubbers er tussen ??
Ontstopper laat de troep als het ware smelten en kan op termijn daardoor verstoppingen ook verergeren. Het spul is niet zo milieuvriendelijk en als de boel alsnog open moet ook niet zo vriendelijk voor jou.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:27 schreef Geerd het volgende:
Beter paar emmers heet water er door met wat hg shit de volgende keer of azijn met soda ?? Las ik ooit ergens hier
Hahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:09 schreef Charlie_Brown het volgende:
Hier hetzelfde probleem. Oplossing, alles even losdraaien, teflontape over het schroefdraad en alles weer vastdraaien.
Losdraaien, schoonmaken en weer vastdraaien, en als de rubbers gaar zijn even een nieuw pakje bij de bouwmarkt halen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:27 schreef HarrieKeen het volgende:
Snap er geen bal van, lijkt wel of het steeds erger wordt. Nu lekt het bij alle 4 de schroefpunten links. Dan had ik nog liever gehad dat de afvoer wat verstopt was. Is die nog steeds trouwens.
Dat was dus de ellende. Overal zaten de rubbers goed maar op de een of andere manier sijpelde het water toch tussen de aansluitingen door. Oude pijpen en te vaak losgedraait geweest waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:18 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Rubbers moeten wel tussen je buis en wartel hè.
Dan zaten er geen goede rubbers op de juiste wijze gemonteerd.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:55 schreef Charlie_Brown het volgende:
[..]
Dat was dus de ellende. Overal zaten de rubbers goed maar op de een of andere manier sijpelde het water toch tussen de aansluitingen door. Oude pijpen en te vaak losgedraait geweest waarschijnlijk.
Maar, he, ik heb weer een droog keukenkastje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |