quote:
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 16:59:00Oh man... that was the best interview everrrrr.... @petosagan reageer retweet
Dan snap ik niet dat Wuyts meteen olympisch goud aanhaalde, want we zagen Greg daarvoor ook al redelijk vaak de koers maken dunkt me. Overigens denk ik dat Wuyts prima gelijk kan krijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het beeld met deze renners die de koers maken volgens Wuyts, maar dat geheel terzijde.
Dezelfde smiley kan je zetten bij die afspraak. Elke snellere renner zou moeten weten dat de tragere in de eindfase gaat sparen om de sprint gelijkwaardiger te maken (zeker vanaf het moment dat het duidelijk is dat ze voorop blijven), en elke tragere renner zou moeten weten dat de snellere dat weet, en zich daar gewoon naar gedragen. Tenzij je tevreden bent met een podiumplaats natuurlijk (en laat ik eerlijk zijn, met elke tactiek was het lastig geworden voor Sep).quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er was dus afgesproken om samen te blijven werken. Wel terecht dan.
Ja haha wow echt stoer die Sagan, zo onverschillig enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 16:59:00Oh man... that was the best interview everrrrr.... @petosagan reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja haha wow echt stoer die Sagan, zo onverschillig enzo.
Ik vind het meer lijken op iemand met een verstandelijke beperking.
Jellyquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja haha wow echt stoer die Sagan, zo onverschillig enzo.
Ik vind het meer lijken op iemand met een verstandelijke beperking.
Dan moet je afspreken dat je meewerkt totdat je buiten schot bent, niet afspreken dat je met 3 man gaat sprinten. Overigens zei Van Avermaet dat hij wel begreep dat Vanmarcke het probeerde, maar dat zijn eigen reactie ook logisch was.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dezelfde smiley kan je zetten bij die afspraak. Elke snellere renner zou moeten weten dat de tragere in de eindfase gaat sparen om de sprint gelijkwaardiger te maken (zeker vanaf het moment dat het duidelijk is dat ze voorop blijven), en elke tragere renner zou moeten weten dat de snellere dat weet, en zich daar gewoon naar gedragen. Tenzij je tevreden bent met een podiumplaats natuurlijk (en laat ik eerlijk zijn, met elke tactiek was het lastig geworden voor Sep).
alsof Jezus op het podium staatquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:01 schreef Joezi het volgende:
Sagan klonk als vijf uur 's ochtends in de shoarmatent.
http://www.procyclingstats.com/race/Omloop_Het_Nieuwsblad_2017quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:07 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kan zo snel niks meer vinden dan de top 10, heeft iemand toevallig meer uitslagen paraat?
Dat bedoel ik ook. Ik begrijp Van Avermaet ook wel, je kan altijd proberen Sep zo gek te krijgen en dan weet je zeker dat je hem makkelijk aan kan. Vanmarcke moet gewoon ofwel geen domme afspraken maken, ofwel schijt hebben aan die afspraak als het moment daar is. Het is in de hitte van de strijd, er is niet een doordacht contract getekend ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je afspreken dat je meewerkt totdat je buiten schot bent, niet afspreken dat je met 3 man gaat sprinten. Overigens zei Van Avermaet dat hij wel begreep dat Vanmarcke het probeerde, maar dat zijn eigen reactie ook logisch was.
Als ik het zou moeten doen zou ik in deze koersen gewoon lekker meewerken en dan straks in De Ronde of Roubaix echt een keer irritant doenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik begrijp Van Avermaet ook wel, je kan altijd proberen Sep zo gek te krijgen en dan weet je zeker dat je hem makkelijk aan kan. Vanmarcke moet gewoon ofwel geen domme afspraken maken, ofwel schijt hebben aan die afspraak als het moment daar is. Het is in de hitte van de strijd, er is niet een doordacht contract getekend ofzo.
Ha, ja, maar zo slim schat ik Vanmarcke niet inquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik het zou moeten doen zou ik in deze koersen gewoon lekker meewerken en dan straks in De Ronde of Roubaix echt een keer irritant doen
Inzicht is al jaren het probleem bij Sep.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat zelfs Sagan Vanmarcke last weten dat hij tactisch dom reed. Sep laat zien dat hij heel weinig tactisch inzicht heeft dat hij daadwerkelijk bleef denken dat ze terug zouden komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |