abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 20:31:25 #151
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169206093
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is toch een godswonder dat onze voorouders de Industriële Revolutie hebben mogen meemaken he? Letterlijk een godswonder, alleen te verklaren door ingrijpen van God want al die uitvinders van toen moesten het bijna allemaal doen zonder gerichte overheidssubsidie.
En alweer, grotendeels door overheden die bijdroegen op gang gebracht en in gang gehouden. :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:09:19 #152
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169212229
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Baudet retweet vrolijk de Pepe's en ook zijn partijprogramma heeft een paar opvallende puntjes.

immigranten 10 jaar geen uitkering.

De mensen die denken een fatsoenlijk alternatief gevonden te hebben voor de PVV en VVD hebben niet door dat hij naast Hiddema op de Chesterfield een sigaartje opsteekt terwijl in Rotterdam de Syrische zwervers op straat sterven. Dan nog de gekozen minister president en het totale herschrijven van de grondwet en flink investeren in het leger.

Ik heb het altijd al geroepen. Als de echte Nazi's opduiken heeft niemand het door. Ik begin steeds minder te twijfelen over die Baudet hoe meer ik van zijn uitspraken en speeches hoor.
Baudet is er ook wel eens op aangesproken, maar dan doet hij er vrij luchtig over. Ik denk niet dat hij al die meningen daadwerkelijk deelt, maar dat hij gewoon een provocateur is die een beetje kickt om tegen heilige huisjes te schoppen, en tegelijkertijd oprecht ieder perspectief probeert te begrijpen, ook extreme/afwijkende. Hij leeft ook niet zoals veel mensen in een echokamer of bubbel met alleen mensen met zijn eigen mening, maar zoekt bewust de confrontatie op met de tegenpartij, zo ging hij onlangs nog 1 op 1 in debat met Sylvana. Dat hij als zelfverklaard intellectueel op straat met carnaval vierende tokkies op de foto gaat is ook zoiets.

Ik denk echt dat het reuze meevalt met die kerel, maar het is een vreemde snuiter, dat is zeker. Ik weet nog niet of ik hem vertrouw, maar van Wilders weet ik zeker dat hij nooit iets voor elkaar gaat krijgen. En ik ben dat gemok en de slachtofferrol en de debatten ontlopen nu zo beu dat ik echt overweeg FvD te stemmen. Jantje Roos is een ander alternatief maar ik vind VNL te veel leunen naar Ayn Rand-achtige toestanden, met die nachtwakersstaat als ideaal. Niet wat Nederland nu nodig heeft.
pi_169216379
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Baudet is er ook wel eens op aangesproken, maar dan doet hij er vrij luchtig over. Ik denk niet dat hij al die meningen daadwerkelijk deelt, maar dat hij gewoon een provocateur is die een beetje kickt om tegen heilige huisjes te schoppen, en tegelijkertijd oprecht ieder perspectief probeert te begrijpen, ook extreme/afwijkende. Hij leeft ook niet zoals veel mensen in een echokamer of bubbel met alleen mensen met zijn eigen mening, maar zoekt bewust de confrontatie op met de tegenpartij, zo ging hij onlangs nog 1 op 1 in debat met Sylvana. Dat hij als zelfverklaard intellectueel op straat met carnaval vierende tokkies op de foto gaat is ook zoiets.

Ik denk echt dat het reuze meevalt met die kerel, maar het is een vreemde snuiter, dat is zeker. Ik weet nog niet of ik hem vertrouw, maar van Wilders weet ik zeker dat hij nooit iets voor elkaar gaat krijgen. En ik ben dat gemok en de slachtofferrol en de debatten ontlopen nu zo beu dat ik echt overweeg FvD te stemmen. Jantje Roos is een ander alternatief maar ik vind VNL te veel leunen naar Ayn Rand-achtige toestanden, met die nachtwakersstaat als ideaal. Niet wat Nederland nu nodig heeft.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Als iemand z'n hele leven in een elitaire bubbel geleefd heeft is het Thierry wel. Dat hij met Simons in debat gaat is omdat hij gewoonweg iedere kans aangrijpt als kleine partij om zendtijd te krijgen; heeft nauwelijks iets met oprechte interesse te maken.

Wel mooi overigens dat dit onderwerp te sprake kwam door een post dat Baudet erger zou zijn dan Wilders. Lekker staaltje 'hullie doen het ook' weer van een PVV-er; het blijven natuurlijk allebei gewoon engnekken die niet in de Kamer thuishoren.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169218423
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:32 schreef keste010 het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou weer vandaan? Als iemand z'n hele leven in een elitaire bubbel geleefd heeft is het Thierry wel. Dat hij met Simons in debat gaat is omdat hij gewoonweg iedere kans aangrijpt als kleine partij om zendtijd te krijgen; heeft nauwelijks iets met oprechte interesse te maken.

Wel mooi overigens dat dit onderwerp te sprake kwam door een post dat Baudet erger zou zijn dan Wilders. Lekker staaltje 'hullie doen het ook' weer van een PVV-er; het blijven natuurlijk allebei gewoon engnekken die niet in de Kamer thuishoren.
Dus jij zegt dat iemand mag bepalen wie er wel of niet geschikt is voor de kamer. Over engnekken gesproken.
pi_169218587
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat iemand mag bepalen wie er wel of niet geschikt is voor de kamer. Over engnekken gesproken.
Waar lees jij dat?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:33:12 #156
56724 Wombcat
rent wiel
pi_169223076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Baudet is er ook wel eens op aangesproken, maar dan doet hij er vrij luchtig over. Ik denk niet dat hij al die meningen daadwerkelijk deelt, maar dat hij gewoon een provocateur is die een beetje kickt om tegen heilige huisjes te schoppen, en tegelijkertijd oprecht ieder perspectief probeert te begrijpen, ook extreme/afwijkende.
iets vergelijkbaars dachten veel in de jaren 20/30 ook over iemand. Bleek nogal tegen te vallen.
in a crowd you lose humanity
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:58:51 #157
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169237038
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169237078
quote:
Alleen weinig nieuws, dat vooral conservatieven (ja ook links conservatief) een nogal romantisch beeld van de geschiedenis hebben mag inmiddels toch wel algemeen bekend zijn.
  donderdag 2 maart 2017 @ 10:07:15 #159
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169237144
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 10:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Alleen weinig nieuws, dat vooral conservatieven (ja ook links conservatief) een nogal romantisch beeld van de geschiedenis hebben mag inmiddels toch wel algemeen bekend zijn.
Links conservatisme bestaat niet. Had tomatenrood een goede post over.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169237627
quote:
Op 8 maart gaat Wilders flyeren in Breda en laat hij zich interviewen door de roddelbladen Story en Privé. Een dag later bezoekt hij een dierenasiel.
bron

_O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169237668
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 10:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Links conservatisme bestaat niet. Had tomatenrood een goede post over.
Uiteraard bestaat links conservatisme wel als je de links/rechts onderverdeling als correct ziet, SP bijvoorbeeld en nieuwe wegen.

Maar het staat jou vrij om ze als rechts in te delen, vind ik als libertarier die de links/rechts onderverdeling al te beperkt vind geen probleem.

Het is meer dat progressief linksen niet willen erkennen dat er ook conservatieve kanten aan links zitten. Overigens geen typisch links probleem want je ziet het ook aan rechts die proberen de wat extremere ideologieën als links weg te zetten.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2017 10:45:14 ]
  donderdag 2 maart 2017 @ 12:20:56 #162
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169239284
Weet niet waar ik het moet plaatsen maar vanuit buitenlands perspectief zijn dit twee hele goede artikelen.

https://www.ft.com/content/c44350c6-f85f-11e6-bd4e-68d53499ed71
https://www.ft.com/content/d29b0662-e880-11e6-967b-c88452263daf

Als men het niet kan lezen dan moet men even de titel van het stuk in een zoekmachine opzoeken. Wij hebben net zo goed een ander beeld van de Amerikanen dan de Amerikanen zelf.

Het laat ook goed de (naijl-effecten) van de verzorgingsstaat goed zien, en de goede kanten daarvan tov Engeland.

peterkwint twitterde op zondag 15-01-2017 om 12:31:51 Rutte: Wilders is nog linkser dan de SP. Feiten: PVV stemt van alle partijen het meest met de VVD mee. #buitenhof https://t.co/5ItwKSHXUL reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169240819
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 11:39 schreef SecretPret het volgende:


Hij gaat niets waar kunnen maken. :')
Ook de 'slimste' mensen hebben het nu door.

In 2060 is 1/3 van Nederland gewoon Moslim.
pi_169240838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:45 schreef 0000 het volgende:

[..]

Ook de 'slimste' mensen hebben het nu door.

In 2060 is 1/3 van Nederland gewoon Moslim.
:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169240872
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

:')

:D 'das nie zo best'
pi_169241032
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:48 schreef 0000 het volgende:

[..]


:D 'das nie zo best'
De mensen die er enkel over lezen zijn er het meest bang voor. Verrassend.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator donderdag 2 maart 2017 @ 14:16:46 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169241480
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:45 schreef 0000 het volgende:

[..]

Ook de 'slimste' mensen hebben het nu door.

In 2060 is 1/3 van Nederland gewoon Moslim.
Met rare aannames komt zelfs Elsevier niet verder dan 12% op basis van totaal ongeloofwaardige gegevens. Da's 1/8 voor het geval je bij de rekenles nog niet bij breuken was.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169241561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Met rare aannames komt zelfs Elsevier niet verder dan 12% op basis van totaal ongeloofwaardige gegevens. Da's 1/8 voor het geval je bij de rekenles nog niet bij breuken was.
boeiend

het gaat er vooral om dat er zeker niet minder Islam zal zijn, maar het tegenovergestelde
  Moderator donderdag 2 maart 2017 @ 14:21:58 #169
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169241575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:20 schreef 0000 het volgende:

boeiend

het gaat er vooral om dat er zeker niet minder Islam zal zijn, maar het tegenovergestelde
En?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169241771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En?
wilders kan het niet tegenhouden

misschien een beetje vertragen
  donderdag 2 maart 2017 @ 14:34:52 #171
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169241886
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:28 schreef Wombcat het volgende:
ASML heeft tegenwoordig een leidende positie in de chipsindustrie, maar in het begin gingen ze bijna over de kop. Hoe bleven ze overeind? Dankzij subsidie.

[..]

Zonder die subsidies was het schip al gezonken voordat het te water was gelaten.
https://fd.nl/ondernemen/(...)oe-het-bijna-misging

Neemt niet weg dat er ook een flink stuk ondernemersgeest bij aan te pas kwam, maar die overheidssubsidies waren wel degelijk van doorslaggevend belang. Philips zelf wilde er namelijk niet in investeren.
Dit is ook een goed argument voor het stakeholdersmodel ipv aandeelhouders alle macht toe te kennen (sinds Zalm in 2003).

De Nederlandse overheid (itt de zgn. liberale Britten) staan er ook bij te kijken wanneer een ABN of KLM aan stukken wordt gescheurd. Terwijl het o zo moeilijk is om een bedrijf op te bouwen. Je hebt niet zomaar een nieuwe Philips of Fokker.

Zowel ASML als NXP stammen van Philips af. Dat hele start-up geblaat is een mythe en veelal gebakken lucht.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169241900
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:45 schreef 0000 het volgende:

[..]

Ook de 'slimste' mensen hebben het nu door.

In 2060 is 1/3 van Nederland gewoon Moslim.
Een 'probleem' blijven herhalen is nog geen tegenargument tegen het punt dat Wilders niets gaat bereiken. Ongelooflijk toch dat zoveel mensen willen stemmen op een kampioen problemen benoemen. Dat is net als in een huishouden het hardst krijsende kind alle verantwoordelijkheden geven ipv de meest volwassen mensen.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169244643
Interessante discussie. Als je kijkt naar de demografische ontwikkeling dan laat het islamitische deel een exponentiele groei zien. Dus die 1/3 zou nog wel eens veel hoger kunnen zijn in 2060 (ook door emigratie van Nederlanders). En
op zich maakt me dat niets uit, iedereen mag geloven wat hij of zij wil zolang geloven ook tolerant zijn. En daar ligt voor mij een probleem,waar het christendom verlichting door heeft gemaakt en het geloof voornamelijk op basis van het Nieuwe testament wordt beleefd, is de leer van de islam vergelijkbaar met het oude testament. Het nieuwe testament is veel milder dan het oude testament. Die vernieuwing is er niet in de islam geweest. En zolang dat niet verandert zul je altijd groepen houden die volgens de 'echte' islam leven en streven naar sharia en onderwerping. Naar mijn idee past die stroming niet in de westerse wereld en zijn deze ook niet verenigbaar met westerse normen en waarden.
Het klopt dat dat maar een klein deel van de islam is, maar het is niet dat je het dan maar toe moet staan. Hoe we dit moeten oplossen weet ik niet, want Wilders roept maar wat en biedt geen echte oplossing. Maar dat er een clash komt met de islam die volgens de echte koran beleefd wordt en de westerse wereld dat is een kwestie van tijd.

Overigens: Ik stem geen PVV en ik ben atheist. Ik ben wel geïnteresseerd in verschillende religies.
  donderdag 2 maart 2017 @ 17:45:20 #174
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator donderdag 2 maart 2017 @ 18:32:00 #175
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169246205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:30 schreef 0000 het volgende:

[..]

wilders kan het niet tegenhouden

misschien een beetje vertragen
Zelfs dat niet. Moslim seculariseren sneller dan autochtonen btw, maar dat heeft, zoals gewoonlijk, niets met Wilders van doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 maart 2017 @ 19:16:14 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169246996
Als moslims de meerderheid willen halen moet elke moslima tussen de 15 en 45 minstens 20 kinderen krijgen was ooit uitgerekend. En alle andere vrouwen moeten kinderloos blijven.

Het kan, maar ik acht de kans klein.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169257562
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:30 schreef 0000 het volgende:

[..]

wilders kan het niet tegenhouden

misschien een beetje vertragen
Tenzij Wilders het lef heeft om gedwongen remigratie toe te passen, maar de vraag is of hiervoor voldoende draagvlak is. Als we het aantal niet-westerse allochtonen op een acceptabel niveau willen hebben (hooguit 1%) dan is uitzetting op grote schaal de enige optie. Maar dat vereist enorme wijzigingen in wetgeving en is zeer lastig te realiseren.

Wilders kan het proces van islamisering en vervanging van autochtone Nederlanders wel flink vertragen door de kinderbijslag af te schaffen en boetes op te leggen voor gezinnen met meer dan 2 kinderen.
pi_169257575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:16 schreef Ulx het volgende:
Als moslims de meerderheid willen halen moet elke moslima tussen de 15 en 45 minstens 20 kinderen krijgen was ooit uitgerekend. En alle andere vrouwen moeten kinderloos blijven.

Het kan, maar ik acht de kans klein.
Is onzin.

Er zijn 1 miljoen moslims. Dus 15 miljoen niet-moslims. Verhouding 1:15.

Moslims krijgen gemiddeld 4 kinderen, de niet-moslims 1,5 kind. Groeifactor is 2 vs. 0,75.

2^n / 0,75^n >= 15
Dat is na 3 generaties al bereikt.
pi_169257589
Wilders zakt in de peilingen. Dat is slecht nieuws, maar te verwachten als je niets doet. En dat A4-tje is flut. Helaas.

Toch verbaast het mij, want het ene na het andere schandaal bij PvdA en VVD komt aan het licht. De demografische ramp in Afrika is ongekend groot en onze cultuur bestaat defacto niet meer. Alle redenen om PVV te stemmen, bij gebrek aan beter. Toch kiezen mensen nog steeds voor de VVD die werkelijk alles bij elkaar liegt.
  Redactie Games vrijdag 3 maart 2017 @ 02:08:32 #180
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_169257612
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 01:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Is onzin.

Er zijn 1 miljoen moslims. Dus 15 miljoen niet-moslims. Verhouding 1:15.

Moslims krijgen gemiddeld 4 kinderen, de niet-moslims 1,5 kind. Groeifactor is 2 vs. 0,75.

2^n / 0,75^n >= 15
Dat is na 3 generaties al bereikt.
Een probleem met die berekening, vriend. Dan ga je ervan uit dat het geboortecijfers onder moslims stabiel blijft, en die neemt juist af. Los daarvan kloppen je cijfers niet eens, maar goed.

http://blogs.reuters.com/(...)e-the-eurabia-claim/

http://europe.newsweek.com/dispelling-myth-eurabia-81943?rm=eu
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_169257617
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 02:08 schreef Puddington het volgende:

[..]

Een probleem met die berekening, vriend. Dan ga je ervan uit dat het geboortecijfers onder moslims stabiel blijft, en die neemt juist af.

http://blogs.reuters.com/(...)e-the-eurabia-claim/

http://europe.newsweek.com/dispelling-myth-eurabia-81943?rm=eu
Die nemen niet af. Er is in moslim-landen een enorme bevolkingsexplosie gaande. In Nederland zie je dat ook. Wandelende hoofddoekjes met een hele rij kinderen er achter. En links maar zeggen dat dit door kolonisatie en slavernij komt. Het is niet te stoppen. De islam verovert via de baarmoeder. Dat zijn niet mijn woorden, maar oa. dhr. Erdogan heeft dit gezegd.
pi_169257618
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 02:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wilders zakt in de peilingen. Dat is slecht nieuws, maar te verwachten als je niets doet. En dat A4-tje is flut. Helaas.

Toch verbaast het mij, want het ene na het andere schandaal bij PvdA en VVD komt aan het licht. De demografische ramp in Afrika is ongekend groot en onze cultuur bestaat defacto niet meer. Alle redenen om PVV te stemmen, bij gebrek aan beter. Toch kiezen mensen nog steeds voor de VVD die werkelijk alles bij elkaar liegt.
En Wilders liegt niet? De Pvv verdraait de waarheid ook. Wilders maakt zijn eigen werkelijkheid en komt niet met oplossingen. #Hoedan is dan ook terecht. Hij komt nergens met een plan hoe hij het probleem die hij zelf maakt op te lossen valt. De islam is niet het werkelijke probleem. MH17 die uit de lucht is geschoten waarvan de meeste slachtoffers zijn gevallen, daar hoor je hem niet over.
my ambition is handicapped by my laziness
  Redactie Games vrijdag 3 maart 2017 @ 02:12:12 #183
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_169257625
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 02:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die nemen niet af. Er is in moslim-landen een enorme bevolkingsexplosie gaande. In Nederland zie je dat ook. Wandelende hoofddoekjes met een hele rij kinderen er achter. En links maar zeggen dat dit door kolonisatie en slavernij komt. Het is niet te stoppen. De islam verovert via de baarmoeder. Dat zijn niet mijn woorden, maar oa. dhr. Erdogan heeft dit gezegd.
Gast, in die bron van Reuters staat letterlijk dat het cijfer afneemt wereldwijd.

quote:
Falling birth rates will slow the world’s Muslim population growth over the next two decades, reducing it on average from 2.2 percent a year in 1990-2010 to 1.5 percent a year from now until 2030, a new study says.
Ik weet niet wat voor documentaires over revolutionaire technieken die moslims hebben om complete bevolkingsgroepen te fokken jij hebt gezien maar wat jij loopt te kwaken is gewoon bullshit :D
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_169258938
Het maakt niet uit wanneer er meer moslims zijn. Of dat nou 2040 of 2080 is. Zolang ik er geen last van heb is het prima.
Wat ik nastreef is een samenleving waarin iedereen de vrijheid heeft om te doen wat hij of zij wil. Maar er zijn groepen die de 'ware' islam aanhangen en dus letterlijk volgens de koran willen leven. Die willen sharia invoeren etc. En daar zit ik niet op te wachten.
Het rare is dat je normaal gesproken iedereen zijn gang laat gaan (vanuit liberaal oogpunt) maar op de lange termijn gaat dat niet goed komen. Dus ergens moet je een lijn gaan trekken voor intolerantie, alleen ben je dan zelf ook intolerant. Dat is volgens mij de essentie van de discussie. Bij Geert Wilders zijn we allang over die lijn, bij D66 bereik je pas die lijn als je verplicht bent verplicht naar het vrijdaggebed moet.
pi_169259037
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 02:12 schreef Puddington het volgende:

[..]

Gast, in die bron van Reuters staat letterlijk dat het cijfer afneemt wereldwijd.

[..]

Ik weet niet wat voor documentaires over revolutionaire technieken die moslims hebben om complete bevolkingsgroepen te fokken jij hebt gezien maar wat jij loopt te kwaken is gewoon bullshit :D
Niet zo goed in groeicijfers begrijpen ;)
Groei kan afnemen maar dan is er nog steeds groei.
Bij 6% groei verdubbelt het aantal in 12 jaar.
Bij 4% in 18 jaar.
Stel dat je 4% groei hebt, dan heb je over 36 jaar een verviervoudiging.
Misschien is 4% nog aan de hoge kant maar vergis je niet in exponentiële groei.
pi_169261965
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 01:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Tenzij Wilders het lef heeft om gedwongen remigratie toe te passen, maar de vraag is of hiervoor voldoende draagvlak is. Als we het aantal niet-westerse allochtonen op een acceptabel niveau willen hebben (hooguit 1%) dan is uitzetting op grote schaal de enige optie. Maar dat vereist enorme wijzigingen in wetgeving en is zeer lastig te realiseren.

Wilders kan het proces van islamisering en vervanging van autochtone Nederlanders wel flink vertragen door de kinderbijslag af te schaffen en boetes op te leggen voor gezinnen met meer dan 2 kinderen.
Nee. Gewoon speciale allochtonen belastingen invoeren en het recht op uitkeringen voor niet westerse allochtonen schrappen. Als er geen gratis geld meer te halen valt blijven ze massaal aan de andere kant van de Nederlands-Duitse grens of in Zweden. In ieder geval voor ons "Problem solved" *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_169264982
uitstekende suggesties

een speciale allochtonen belasting en een allochtonen boete

heeft wilders nog ruimte op zijn a4'tje?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:55:34 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169265161
hebben we het nou over birth rate of bevolkingsgroei... leuk die statistieken als je er geen verstand van hebt...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169266329
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 02:12 schreef Puddington het volgende:

[..]

Gast, in die bron van Reuters staat letterlijk dat het cijfer afneemt wereldwijd.

[..]

Ik weet niet wat voor documentaires over revolutionaire technieken die moslims hebben om complete bevolkingsgroepen te fokken jij hebt gezien maar wat jij loopt te kwaken is gewoon bullshit :D
Pak de inwoneraantallen van een willekeurig moslim-land van nu en van 10 jaar geleden, en je ziet een bevolkingsexplosie.
pi_169266342
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:44 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Nee. Gewoon speciale allochtonen belastingen invoeren en het recht op uitkeringen voor niet westerse allochtonen schrappen. Als er geen gratis geld meer te halen valt blijven ze massaal aan de andere kant van de Nederlands-Duitse grens of in Zweden. In ieder geval voor ons "Problem solved" *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Allochtonen-belastingen is wat onzinnig, gewoon niet binnen laten. Maar uitkeringen alleen verstrekken een autochtonen is een goed middel om de niet-werkende niet-westerse allochtonen hier weg te krijgen. Dan bereik je vanzelf integratie.
pi_169266747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Pak de inwoneraantallen van een willekeurig moslim-land van nu en van 10 jaar geleden, en je ziet een bevolkingsexplosie.
Oké, doen we. Even de meest recente bevolkingsgroeicijfers van een paar willekeurige moslimlanden en enkele willekeurige andere landen bekijken hoor.

Bosnië -0.2%
Libië +0,3%
VAE +0,8%
Tunesië +1,0%
Indonesië +1,2%
Marokko +1,3%
...
Luxemburg +2,4%
Israël +2,0%
Nieuw-Zeeland +1,9%
Zuid-Afrika +1,6%
Ecuador +1,5%
Australië +1,3%
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:22:19 #192
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169266774
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oké, doen we. Even de meest recente bevolkingsgroeicijfers een paar willekeurige moslimlanden en enkele willekeurige andere landen bekijken hoor.

Bosnië -0.2%
Libië +0,3%
VAE +0,8%
Tunesië +1,0%
Indonesië +1,2%
Marokko +1,3%
...
Luxemburg +2,4%
Israël +2,0%
Nieuw-Zeeland +1,9%
Zuid-Afrika +1,6%
Ecuador +1,5%
Australië +1,3%
Zie je gelijk hoeveel er asiel hebben aangevraagd in die westerse landen.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169266786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Pak de inwoneraantallen van een willekeurig moslim-land van nu en van 10 jaar geleden, en je ziet een bevolkingsexplosie.
Hoe bedoel jij meer of minder, of jongen ze als witte muizen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2017 17:25:13 ]
pi_169266791
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:22 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Zie je gelijk hoeveel er asiel hebben aangevraagd in die westerse landen.
Ecuador, Bolivia, Honduras en Zuid-Afrika worden inderdaad overspoeld door moslim-immigranten.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:27:07 #195
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169266851
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ecuador, Bolivia, Honduras en Zuid-Afrika worden inderdaad overspoeld door moslim-immigranten.
Weer wat geleerd.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169266927
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oké, doen we. Even de meest recente bevolkingsgroeicijfers van een paar willekeurige moslimlanden en enkele willekeurige andere landen bekijken hoor.

Bosnië -0.2%
Libië +0,3%
VAE +0,8%
Tunesië +1,0%
Indonesië +1,2%
Marokko +1,3%
...
Luxemburg +2,4%
Israël +2,0%
Nieuw-Zeeland +1,9%
Zuid-Afrika +1,6%
Ecuador +1,5%
Australië +1,3%
Flinke groei.
Luxemburg is een immigratieland en die 2% Israël zijn Palastijnen.
pi_169266933
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe bedoel jij meer of minder, of jongen ze als witte muizen?
Als konijnen.
pi_169266954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Flinke groei.
Luxemburg is een immigratieland en die 2% Israël zijn Palastijnen.
:')
pi_169266962
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Als konijnen.
Witte muizen doen het sneller ik had er op een gegeven moment 1000 stuks van de twee.
  maandag 20 maart 2017 @ 06:04:15 #200
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169644123
Hoedan? Door die je blinddoek te verwijderen en die bitterballen uit je oren te halen. Wilders zei al in 2004 dat Turkije nooit lid van de EU moest worden, Wilders waarschuwde in 1999 al voor moslim-extremisme in Turkije en Afghanistan, Wilders waarschuwde in 2001 al dat Saoedi-Arabië terroristische en extremistische organisaties financierde. Maar nee hoor, vooral niet luisteren, gewoon lekker 15/20 jaar roepen dat Saoedi-Arabië het grootste recht heeft om hun haat via Nederlandse moskeeën te mogen verspreiden, gewoon 30 jaar roepen dat buitenlandse haatimams hun haat in Nederlandse moskeeën moeten kunnen verspreiden en iedereen die daar tegen is is een racist.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')