abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 maart 2017 @ 14:22:19 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169219474
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat boeit dat zeiltje nou.
Dat kun je natuurlijk van zoveel dingen vinden in dit topic. Het oogt best smerig, een schoon zeiltje en wat frisse planten geeft een heel ander beeld.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169219956
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:10 schreef Legwieh het volgende:
Oke, ik heb net zelf foto's gemaakt van mijn eigen huis. Iemand die er misschien een keer overheen wil kijken voordat ik ze straks hier tegen kom?
Gooi ze maar online. :De

Dat kleine huisje met dat douchegordijn vind ik wel echt heel sfeervol, vrolijke plek zeg. Geen idee waar het ligt, alleen.
-nee-
pi_169220207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:54 schreef depsycholoog het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-velzenstraat-2/

[ afbeelding ]
Superstrakke villa in een troosteloze omgeving, maar dan ineens die badkamer!
Holy tits.
Er staat een awesom-O in de woonkamer:
  woensdag 1 maart 2017 @ 15:37:06 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169220732
quote:
17s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat kun je natuurlijk van zoveel dingen vinden in dit topic. Het oogt best smerig, een schoon zeiltje en wat frisse planten geeft een heel ander beeld.
In de context van de rest van het huis vind ik het echt geneuzel over dat zeiltje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169220866
*knip*

Open een eigen topic hierover :), dit heeft niks hier te zoeken !

[ Bericht 49% gewijzigd door Vonkenboer op 02-03-2017 18:05:51 ]
  woensdag 1 maart 2017 @ 15:45:46 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169220908
En het Funda-linkje?
Ik vind de boel te donker, en de foto's met verlichting aan helpen niet.
Wie heeft de foto's gemaakt?

Edit: ik lees terug en zie dat je ze zelf gemaakt hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169220999
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:45 schreef Leandra het volgende:
En het Funda-linkje?
Ik vind de boel te donker, en de foto's met verlichting aan helpen niet.
Wie heeft de foto's gemaakt?

Edit: ik lees terug en zie dat je ze zelf gemaakt hebt.
Huis staat nog niet te koop.
Foto's zelf gemaakt. Als ik ze nog lichter maak wordt het zo flets vond ik persoonlijk.

Heb gewoon geflitst met mijn reportage flitser overigens, vond alleen persoonlijk de lampen aan wat meer sfeer geven dan lampen uit. Maar comments is altijd welkom.
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2017 @ 15:55:19 #158
230491 Zith
pls tip
pi_169221112
Misschien kan je wachten op een zonnige dag? Dan is het buiten ook niet zo druilerig. Beetje hdr helpt misschien ook.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:01:01 #159
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169221258
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:50 schreef Legwieh het volgende:

[..]

Huis staat nog niet te koop.
Foto's zelf gemaakt. Als ik ze nog lichter maak wordt het zo flets vond ik persoonlijk.

Heb gewoon geflitst met mijn reportage flitser overigens, vond alleen persoonlijk de lampen aan wat meer sfeer geven dan lampen uit. Maar comments is altijd welkom.
Complimenten voor je opgeruimde huis; zo komt alles het best tot zijn recht.
De buitenfoto's komen wel wat somber over. Kun je niet wachten tot de zon schijnt? Dat geeft gelijk binnen ook meer licht.
pi_169221278
Geen foto's gevonden die in dit topic thuishoren dus dat is goed. Ze zijn wel wat somber en soms wat raar van kleur door het bewolkte buiten en de lampen die aanstaan.
Vind de ruimtes wel heel kaal en onpersoonlijk aandoen, dit komt niet uitnodigend op mij over. De woonkamer is helemaal leeg op de meubels na, mag best een bloemetje op tafel ofzo.
Foto van de douche is wat raar omdat het nogal scheef lijkt allemaal, maar snap dat het lastig foto's maken is in een kleine ruimte.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_169221681
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Complimenten voor je opgeruimde huis; zo komt alles het best tot zijn recht.
De buitenfoto's komen wel wat somber over. Kun je niet wachten tot de zon schijnt? Dat geeft gelijk binnen ook meer licht.
Ik had liever ook wat meer zon gehad, de vraag is alleen of dat er de komende 2 weken inzit. We zullen zien. Hoop eigenlijk gewoon binnen een maand mijn huis te verkopen, maar dat zal wel utopie zijn haha.
  Moderator woensdag 1 maart 2017 @ 16:27:45 #162
447051 crew  Peejtur
pi_169221873
Idd erg donker wat mij dus opviel. Vooral foto's van carport. Ook die van woonkamer. Komt uiteraard ook door donkere vloer enzo. Verder ok :Y
pi_169221918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:27 schreef Peejtur het volgende:
Idd erg donker wat mij dus opviel. Vooral foto's van carport. Ook die van woonkamer. Komt uiteraard ook door donkere vloer enzo. Verder ok :Y
Lang leve het fotograferen in Raw, na jullie commentaar en nog een tweede keer kijken valt het me ook op. Allemaal wel erg donker, oftewel belichting beetje opschroeven, scheelt al een stuk.
pi_169222059


Of maandag even nieuwe buitenfoto's maken *O*.

Vind vooral die foto met dat colbertje links erg donker.

[ Bericht 10% gewijzigd door Postbus100 op 01-03-2017 19:15:04 ]
Somebody that I used to know
pi_169222077
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:36 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]

Of maandag even nieuwe buitenfoto's maken *O*.

Vind vooral die foto met dat colbertje links erg donker.
Het huis staat alleen niet in Amersfoort. Hier gewoon wolkjes.
Maar Lightroom helpt me al mee.
pi_169222095
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:37 schreef Legwieh het volgende:

[..]

Het huis staat alleen niet in Amersfoort. Hier gewoon wolkjes.
Maar Lightroom helpt me al mee.
Oja, detail...

Edit : het lijkt me wel een hele fijne, brede woning. Dat viel me pas echt op bij de foto's van de tuin.
Somebody that I used to know
pi_169222242
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:38 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Oja, detail...

Edit : het lijkt me wel een hele fijne, brede woning. Dat viel me pas echt op bij de foto's van de tuin.
Het is ook lekker ruim en breed, maar ik zoek nog ruimer.
(ben ik trouwens de enige die bij funda vooral naar de plattegronden kijkt? dat zegt me pas echt iets over de maten van een huis)

Is het zo beter?
(vind fototechnisch met wat minder, omdat buiten overbelicht is, maar funda technisch misschien beter)

pi_169222848
Gewoon wat maskers in lightroom over de ramen plakken met negatieve exposure.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:33:49 #169
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_169223092
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In de context van de rest van het huis vind ik het echt geneuzel over dat zeiltje.
Die mensen vragen ¤ 550.000 voor dat huis. Dat geld heeft echt niet iedereen in zijn achterzak zitten. Dus dan kan je best een beetje moeite doen om de tuin een beetje fatsoenlijk op de foto te krijgen en als je dat niet doet vind ik dat best opmerkelijk.
pi_169223155
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:45 schreef Legwieh het volgende:

[..]

Het is ook lekker ruim en breed, maar ik zoek nog ruimer.
(ben ik trouwens de enige die bij funda vooral naar de plattegronden kijkt? dat zegt me pas echt iets over de maten van een huis)

Is het zo beter?
(vind fototechnisch met wat minder, omdat buiten overbelicht is, maar funda technisch misschien beter)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fundatechnisch veel beter. Zou die anderen ook even doen, zodat ze allemaal even licht zijn. Komt wat betrouwbaarder over ;)

En ik hou ook van plattegronden. Geeft je ook een goed overzicht van hoe het huis in elkaar steekt.
Somebody that I used to know
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:48:26 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169223331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:33 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Die mensen vragen ¤ 550.000 voor dat huis. Dat geld heeft echt niet iedereen in zijn achterzak zitten. Dus dan kan je best een beetje moeite doen om de tuin een beetje fatsoenlijk op de foto te krijgen en als je dat niet doet vind ik dat best opmerkelijk.
Een fukking zeiltje over een fukking buitentafel in de winter.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169223488
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:37 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Fundatechnisch veel beter. Zou die anderen ook even doen, zodat ze allemaal even licht zijn. Komt wat betrouwbaarder over ;)

En ik hou ook van plattegronden. Geeft je ook een goed overzicht van hoe het huis in elkaar steekt.
Gaan we regelen, een extra paar ogen is altijd handig zo zie je maar.

Thnx allen.
pi_169223736
Ik weet dat een opgeruimd en strak huis er vaak mooi uit ziet, maar ik vind het heel veel bruin in de huiskamer. Zou er zelf voor kiezen om een bos bloemen op tafel te zetten en een plant ergens in een hoek, om voor wat meer kleur te zorgen. Het hoekje naast de tv bijvoorbeeld is heel erg donker, daar zou een extra lamp niet misstaan.

Verder ziet het huis er erg netjes uit! Mooie badkamer O+
pi_169224258
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik weet dat een opgeruimd en strak huis er vaak mooi uit ziet, maar ik vind het heel veel bruin in de huiskamer. Zou er zelf voor kiezen om een bos bloemen op tafel te zetten en een plant ergens in een hoek, om voor wat meer kleur te zorgen. Het hoekje naast de tv bijvoorbeeld is heel erg donker, daar zou een extra lamp niet misstaan.

Verder ziet het huis er erg netjes uit! Mooie badkamer O+
Ja ik miste ook wat groen, zou ook met een plantje door het huis gaan lopen en hier en daar een foto maken. :+
Verder mooi huis, netjes!
pi_169225422
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Gooi ze maar online. :De

Dat kleine huisje met dat douchegordijn vind ik wel echt heel sfeervol, vrolijke plek zeg. Geen idee waar het ligt, alleen.
In Overijssel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')