ja ik hoorde hetquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weeg nog ongeveer 20 kilo geloof ik bwvs... matig aldus. U?
Voor mij Latte Macchiato alsjeblieftquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gezellig, heb echt net de koffie aangezet
wejo deze codetaalquote:
Koekje erbij?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:53 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Voor mij Latte Macchiato alsjeblieft
ik wil graag een halve liter pittquote:
heb je hersenbloeding?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:55 schreef Catkiller het volgende:
Alle het allochtoos gewoon per direct verwijderen
Alleen als ik mobiel zit.quote:
nee das gwn de hersenbloeding van degene die de mobiele site gemaakt heeft die je voeltquote:
Is goed, maar die gaat er wel achterlangs inquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil graag een halve liter pitt
doe zelfquote:
akkoordquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is goed, maar die gaat er wel achterlangs in
Doe ik nu toch ook, heb Hermann zijn baan bij de KFC.quote:
Nee autocorrectie is gewoon kut.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee das gwn de hersenbloeding van degene die de mobiele site gemaakt heeft die je voelt
En dan foto ervan opsturen naar dp dat zal hem leren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:58 schreef HPLC het volgende:
Ik heb mijn stempas binnen![]()
Zo veel zin om op Geert te stemmen uit protest
wat lief dat je hermann gered hebt van slaafleefquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe ik nu toch ook, heb Hermann zijn baan bij de KFC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |