abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169143835
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:03 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Och, daar heb je die ... ook weer. En dat hoor! MONGOOL :r
Weet je, Mr.Galaxy, echte volwassen beginnen niet met scheldwoorden als ze geen behoorlijk antwoord meer weten.
pi_169143990
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:09 schreef Horzula het volgende:

[..]

Weet je, Mr.Galaxy, echte volwassen beginnen niet met scheldwoorden als ze geen behoorlijk antwoord meer weten.
Ik vind je houding erg dreigend en opdringerig en ben je nu echt spuugzat, we zitten niet op één lijn en dat blijft zo, ik deel geen onderwerp met jou. Niet iedereen is hetzelfde als jou!

Verder kun je insinueren wat je wilt, maar van mij krijg je iig geen reactie meer! Houdoe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Galaxy. op 25-02-2017 22:31:36 ]
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_169148601
Tering... die topic maakt nogal wat emoties los! _O-
pi_169148660
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2017 05:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Tering... die topic maakt nogal wat emoties los! _O-
Het is toch te gek voor woorden dat zo'n zelfde ransuil als die idioten die de openbare sfeer buiten verzieken je hier willen komen vertellen dat je volgens hun "hetzelfde bent als hun en dus kennelijke niet meer om een andere reden dan wat hun voor ogen hebben je benen kunt willen strekken in natuurgebieden", terwijl het juist die walgelijk achterlijke opdringerigheid van die smeerlappen is waar we vanaf moeten!?! Goedemorgen trouwens. :)
  zondag 26 februari 2017 @ 07:29:42 #130
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169148677
quote:
15s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Je hebt leipo's erbij die de hele nacht op je deur gaan kloppen denken dat je wilt neuken.
Hoort bij de secundaire arbeidsvoorwaarden toch?
pi_169149549
Ik snap serieus niet dat mannen hier, lastig worden gevallen op zulke plekken :')
Hier in de buurt heb je een groot bos waar ik regelmatig ga wandelen. Bijna elke parkeerplaats bij dat bos word gebruikt als ontmoetingsplek :')

Als je gewoon uitstapt en ze verder geen blik waardig gunt, dan vallen ze je echt niet lastig.
Dat is mijn ervaring tenminste :s)
  zondag 26 februari 2017 @ 10:16:55 #132
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169149600
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:12 schreef GM78 het volgende:
Ik snap serieus niet dat mannen hier, lastig worden gevallen op zulke plekken :')
Hier in de buurt heb je een groot bos waar ik regelmatig ga wandelen. Bijna elke parkeerplaats bij dat bos word gebruikt als ontmoetingsplek :')

Als je gewoon uitstapt en ze verder geen blik waardig gunt, dan vallen ze je echt niet lastig.
Precies, als je speels rondjes gaat draaien met je kontje in je lederhosen vraag je er ook om.
  Forum Admin zondag 26 februari 2017 @ 10:20:27 #133
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_169149641
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

Precies, als je speels rondjes gaat draaien met je kontje in je lederhosen vraag je er ook om.
Jullie zijn gewoon te oud.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 26 februari 2017 @ 10:24:11 #134
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169149686
quote:
16s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:20 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Jullie zijn gewoon te oud.
Nope, ik straal uit dat ik heteroseksueel ben.
pi_169149990
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:12 schreef GM78 het volgende:

Mannen die half op het pad en half in de struiken met hun broeken op de enkels elkaar openlijk staan te verwennen, enkelen die met hun fiets menen je het hele bospad af te moeten achtervolgen in de hoop dat... (denk ik!), maar ook een aantal die naar je roepen van "Hé, zal ik jou eens pijpen?" terwijl ik toch zeker weet dat ik ze geen blik waardig gun. Zomaar een klein handje vol voorbeelden van hinderlijk gedrag in openbare natuurgebieden waar ik inderdaad niet voor open kan staan. Ik sta mijn mannetje wel, ze raken me echt niet aan, maar leuk is anders! Zelfs gezinnen met jonge kinderen, stelletjes die daar wandelen met de hond en noem het allemaal maar op, worden niet ontzien, het is bijna onmogelijk om hier in de omgeving ongestoord te wandelen, fietsen en/of recreëren in natuurgebieden. Triest gewoon!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Galaxy. op 26-02-2017 11:04:58 ]
  zondag 26 februari 2017 @ 10:59:04 #136
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169150010
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:09 schreef Horzula het volgende:

[..]

die gast heeft gewoon geen fatsoen. negeer hem alsjeblieft want het lijkt net alsof je tegen een muur blijft praten.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169150040
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:59 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

die gast heeft gewoon geen fatsoen. negeer hem alsjeblieft want het lijkt net alsof je tegen een muur blijft praten.
Mwhuhahahahaaa.. _O- En dan vooral wie het zegt! :') :') :')
pi_169150096
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nope, ik straal uit dat ik heteroseksueel ben.
Juist ja, die moeten ze juist hebben lijkt wel!
pi_169150188
Voor de mensen die lastig gevallen worden.
De volgende keer als je de auto op een ontmoetingsplek parkeerd. Gewoon uitstappen, je telefoon pakken en net doen of je uitgebreid foto's aan het maken ben van de omgeving.
Weet zeker dat de parkeerplaats zo leeg is ^O^
pi_169150821
Terechte klacht. Bijna elk fucking bosparkeerplaatsje tegenwoordig staan die viezerikken.

Alleen in het weekend / sneeuw of op een feestdag als er veel dagjesmensen zijn kun je redelijk onbezorgd in het bos gaan wandelen.

Op een doordeweekse middag kun je dat soort shit maar beter niet doen. En nee, ze vallen je niet lastig, maar als zo'n kale man van een jaar of 55 mij vanuit zijn auto hoopvol aan zit te kijken of hij mijn kont mag uitwonen, dan voel ik mezelf ook meteen zo smerig dat ik weinig zin meer heb om gewoon nog even de hond uit te laten ofzo
pi_169151375
Echt hè
pi_169171699
Gistermiddag op mijn vaste zondagse wandelroute door het bos stonden daar ineens twee levensgrote bloemstukken midden op het bospad met een gebedsprentje erbij, man van rond de vijftig laat vrouw, kinderen en kleinkinderen achter.., volgens de lokale boer die met een rijtuig over het pad voorbij kwam was de man nogal 'verschrikkelijk toegetakeld geweest', verder waren op wat gewone fietsers, wandelaars en die boer met dat rijtuigje ondanks het heerlijke zachte weer gelukkig geen cruisende mannen te bekennen, heerlijk rustig wel, ga zo door jongens!

Tsja, als de gemeente en de overheid er niets tegen doet omdat dat geld kost, dan lost de samenleving het zelf wel op.
pi_169171704
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:57 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ik sta mijn mannetje wel, ze raken me echt niet aan
Wow! Wat ben jij stoer zeg! :o :7
pi_169171706
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 04:52 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Wow! Wat ben jij stoer zeg! :o :7
:') :O :Z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')