Weet je, Mr.Galaxy, echte volwassen beginnen niet met scheldwoorden als ze geen behoorlijk antwoord meer weten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:03 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Och, daar heb je die ... ook weer. En dat hoor! MONGOOL
Ik vind je houding erg dreigend en opdringerig en ben je nu echt spuugzat, we zitten niet op één lijn en dat blijft zo, ik deel geen onderwerp met jou. Niet iedereen is hetzelfde als jou!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:09 schreef Horzula het volgende:
[..]
Weet je, Mr.Galaxy, echte volwassen beginnen niet met scheldwoorden als ze geen behoorlijk antwoord meer weten.
Het is toch te gek voor woorden dat zo'n zelfde ransuil als die idioten die de openbare sfeer buiten verzieken je hier willen komen vertellen dat je volgens hun "hetzelfde bent als hun en dus kennelijke niet meer om een andere reden dan wat hun voor ogen hebben je benen kunt willen strekken in natuurgebieden", terwijl het juist die walgelijk achterlijke opdringerigheid van die smeerlappen is waar we vanaf moeten!?! Goedemorgen trouwens.quote:Op zondag 26 februari 2017 05:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Tering... die topic maakt nogal wat emoties los!
Hoort bij de secundaire arbeidsvoorwaarden toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je hebt leipo's erbij die de hele nacht op je deur gaan kloppen denken dat je wilt neuken.
Precies, als je speels rondjes gaat draaien met je kontje in je lederhosen vraag je er ook om.quote:Op zondag 26 februari 2017 10:12 schreef GM78 het volgende:
Ik snap serieus niet dat mannen hier, lastig worden gevallen op zulke plekken![]()
Hier in de buurt heb je een groot bos waar ik regelmatig ga wandelen. Bijna elke parkeerplaats bij dat bos word gebruikt als ontmoetingsplek![]()
Als je gewoon uitstapt en ze verder geen blik waardig gunt, dan vallen ze je echt niet lastig.
Dat is mijn ervaring tenminste
Jullie zijn gewoon te oud.quote:Op zondag 26 februari 2017 10:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, als je speels rondjes gaat draaien met je kontje in je lederhosen vraag je er ook om.
Mannen die half op het pad en half in de struiken met hun broeken op de enkels elkaar openlijk staan te verwennen, enkelen die met hun fiets menen je het hele bospad af te moeten achtervolgen in de hoop dat... (denk ik!), maar ook een aantal die naar je roepen van "Hé, zal ik jou eens pijpen?" terwijl ik toch zeker weet dat ik ze geen blik waardig gun. Zomaar een klein handje vol voorbeelden van hinderlijk gedrag in openbare natuurgebieden waar ik inderdaad niet voor open kan staan. Ik sta mijn mannetje wel, ze raken me echt niet aan, maar leuk is anders! Zelfs gezinnen met jonge kinderen, stelletjes die daar wandelen met de hond en noem het allemaal maar op, worden niet ontzien, het is bijna onmogelijk om hier in de omgeving ongestoord te wandelen, fietsen en/of recreëren in natuurgebieden. Triest gewoon!quote:Op zondag 26 februari 2017 10:12 schreef GM78 het volgende:
Ik snap serieus niet dat mannen hier, lastig worden gevallen op zulke plekken![]()
Hier in de buurt heb je een groot bos waar ik regelmatig ga wandelen. Bijna elke parkeerplaats bij dat bos word gebruikt als ontmoetingsplek![]()
Als je gewoon uitstapt en ze verder geen blik waardig gunt, dan vallen ze je echt niet lastig.
Dat is mijn ervaring tenminste
die gast heeft gewoon geen fatsoen. negeer hem alsjeblieft want het lijkt net alsof je tegen een muur blijft praten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:09 schreef Horzula het volgende:
[..]
Weet je, Mr.Galaxy, echte volwassen beginnen niet met scheldwoorden als ze geen behoorlijk antwoord meer weten.
Mwhuhahahahaaa..quote:Op zondag 26 februari 2017 10:59 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
die gast heeft gewoon geen fatsoen. negeer hem alsjeblieft want het lijkt net alsof je tegen een muur blijft praten.
Juist ja, die moeten ze juist hebben lijkt wel!quote:Op zondag 26 februari 2017 10:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, ik straal uit dat ik heteroseksueel ben.
Wow! Wat ben jij stoer zeg!quote:Op zondag 26 februari 2017 10:57 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ik sta mijn mannetje wel, ze raken me echt niet aan
quote:Op maandag 27 februari 2017 04:52 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wow! Wat ben jij stoer zeg!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |