Opeens kreeg ik vanavond een gekke buzzzzzzzzzz in m'n boxen te horen.
Mijn mengpaneel is op normale wijze verbonden met de stereo.
Mijn mengpaneel heeft 3 schuiven, met elk 3 kanalen (1 phono, 2 line)
Op schuif 1 en 3 zitten mijn draaitafels, op 2 zit mijn PC.
Zodra ik mijn PC inplug op die schuif 2, krijg ik die buzz. Het kanaal staat dicht, en het maakt niet uit of ik Phono, Line 1 of Line 2 selecteer. (PC zit op of Line 1 of 2). Als ik de schuiven van mijn draaitafels dichtdraai, is de buzzzz weg.
Hoe de neuk kan dit nou weer??? In een jaar tijd (sinds zolang heb ik mengpaneel) heb ik zoiets nog niet meegemaakt. Echt supervreemd dit...
quote:Dus iig weer een probleem dat geld kost
Op maandag 9 december 2002 22:31 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Vlgs mij is het je kabel of anders je SB-kaart.. .
Ik heb ook al heel wat van die dingen versleten, allemaal kapotte in/uitgangen.
miskien moet je je mengpaneel een met een draarje naar je PC aarden, zodat alles hetzelfde potentiaal heeft???
quote:Meestal is het na een stevig aardlusje al gedaan met een soundblasterkaartje, ik heb er (serieus) 14 versleten om er achter te komen.
Op maandag 9 december 2002 22:35 schreef gateway het volgende:
Waarschijnlijk idd aardlus, slecht stekertje oid.miskien moet je je mengpaneel een met een draarje naar je PC aarden, zodat alles hetzelfde potentiaal heeft???
*klopt af op massief eiken *
quote:NEEEE
Op maandag 9 december 2002 22:35 schreef gateway het volgende:
Waarschijnlijk idd aardlus, slecht stekertje oid.miskien moet je je mengpaneel een met een draarje naar je PC aarden, zodat alles hetzelfde potentiaal heeft???
En euhm: Hier boven in huis hebben we geen geaarde stopcontacten, al 18 jaar niet... Gaat nog steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |