Wat bedoel je precies met het tweede deel? Wat moet ik opmeten?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:04 schreef Innisdemon het volgende:
Hoe groot is het tweede deel van het bank'stel'?
nou ik ging bij de titel uit van een stel en ik zie maar 1 bankquote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:13 schreef JeOma het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met het tweede deel? Wat moet ik opmeten?
Supergrap! Thanks.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:15 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
nou ik ging bij de titel uit van een stel en ik zie maar 1 bank
tis maar wat je grappig vindt. Ik ben op zoek naar zo een antraciet bankstelquote:
Ja, het is echt treurig, maar hij gaat waarschijnlijk zelfs gratis weg. Niemand die 'm wil hebben. Ding heeft ruim 1000 euro gekost een paar jaar geleden. Maar ja, c'est la vie.quote:
Je zult dat ding zelf uit je woning moeten takelen, niemand die dat wil doenquote:Op zondag 26 februari 2017 18:08 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ja, het is echt treurig, maar hij gaat waarschijnlijk zelfs gratis weg. Niemand die 'm wil hebben. Ding heeft ruim 1000 euro gekost een paar jaar geleden. Maar ja, c'est la vie.
Ik zou het bijna doen. Ware het niet dat ik 'm dan eerst naar buiten moet takelen, want als ik 'm binnen aansteek gaat waarschijnlijk de verkoop van m'n huis niet door...quote:Op zondag 26 februari 2017 18:16 schreef laffer het volgende:
[..]
Je zult dat ding zelf uit je woning moeten takelen, niemand die dat wil doen![]()
Steek hem toch lekker in de fik man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |