Jammer, dan haak ik afquote:Op woensdag 22 februari 2017 08:47 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Nee dit is de variant zonder muziek.
Offtopic: Denk je echt dat het een fijne functie is? met een draad die loopt te bengelen tussen je polsen (welke continu in beweging zijn) en je oren?quote:
Off topic die met muziek werkt met Bluetooth oortjes dus geen draad. Maar ook dat werkt kut want dan moet je elke keer muziek op je horloge zetten in plaats van spotify aan te zetten. (Mijn vriendin heeft er zo 1)quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:10 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Offtopic: Denk je echt dat het een fijne functie is? met een draad die loopt te bengelen tussen je polsen (welke continu in beweging zijn) en je oren?
Sorry voor de offtopic kick, maar bestaat er überhaupt een horloge waar je wel Spotify of Deezer kunt gebruiken?!quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:09 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Off topic die met muziek werkt met Bluetooth oortjes dus geen draad. Maar ook dat werkt kut want dan moet je elke keer muziek op je horloge zetten in plaats van spotify aan te zetten. (Mijn vriendin heeft er zo 1)
Bij mijn weten niet, met mijn nieuwe garmin kan je wel de muziek die dan afspeelt via je je telefoon bedienen maar dan komt je muziek dus nog steeds van je telefoon die je dus ook bij moet hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Sorry voor de offtopic kick, maar bestaat er überhaupt een horloge waar je wel Spotify of Deezer kunt gebruiken?!
ACcu is in prima staat, en bon zit in de mail dus die mag je gewoon zien als je wil.quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:18 schreef Loohcs het volgende:
Startbod ¤ 30,- mits (accu) in goede staat en fotootje van bon.
Dan is mijn bod dus ¤30,-quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:45 schreef Legwieh het volgende:
[..]
ACcu is in prima staat, en bon zit in de mail dus die mag je gewoon zien als je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |