SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:24 schreef Great-Expectations het volgende:
Valt wel mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.
Ik ben totaal het tegenovergestelde en zou er zelf niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:48 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat is jullie mening over bezitterige vriendjes eigenlijk?
En dan vooral over dat zij bepalen wie je wel of niet mag zien.
Is het terecht, onterecht? Ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:24 schreef Great-Expectations het volgende:
Op je neus of waar precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:02 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik ben totaal het tegenovergestelde en zou er zelf niet tegen kunnen.
Kale mannen neuken beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 15:48 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat is jullie mening over bezitterige vriendjes eigenlijk?
En dan vooral over dat zij bepalen wie je wel of niet mag zien.
Is het terecht, onterecht? Ben wel benieuwd.
AanstellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.Toen ik 19 was, kreeg ik ineens inhammen, gelukkig is het daar ook bij gebleven.
Je hebt gewoon 1 punt die je dient te verdelen tussen kwantiteit en kwaliteit.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:38 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Je hoeft er niets eens je standaard voor te verlagen hoor.
![]()
![]()
![]()
Een vriend van jou zit in een relatie en zijn vriend wil niet dat hij met je omgaat?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Nou, ben weer een zogenaamde vriend kwijt omdat iemand diegene ziet als bezit en hem wilt 'beschermen'...
Lang genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een vriend van jou zit in een relatie en zijn vriend wil niet dat hij met je omgaat?Waren jullie al lang bevriend? Het lijkt me wel een klotesituatie, jammer dat die maat van jou dat toelaat.
Ik ga 100% voor kwaliteit.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 1 punt die je dient te verdelen tussen kwantiteit en kwaliteit.
Als je iedere dag een ander wil, dan kan je volledig inzetten op de kwantiteit, maar dan zal de kwaliteit laag zijn. Als je meer investeerd in kwaliteit en soms dan accepteerd dat er even geen leuke boy is op het moment, dan zal de kwantiteit minder zijn.
Het is een keuze.
Vervelend!quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Lang genoeg.
Ben wel klaar met mensen die dingen beloven en zeggen dat alles wel goedkomt.
Dat is wel ergquote:Op donderdag 23 februari 2017 18:40 schreef Great-Expectations het volgende:
Hier in dit topic was toch iemand die aan de ketting lag? En hier eigenlijk niet eens mocht posten van z'n vriend?
Hier heb ik ook niemand hoorquote:Op donderdag 23 februari 2017 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vervelend!Misschien doet die vriend van je het niet eens expres. Een vriend van me sprak ook veel minder af toen hij een vriendin had, maar dat had hij niet eens door.. Gelukkig heb je ons nog
[..]
Dat is wel ergWaarom zou je dat toelaten?
Geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2017 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is wel ergWaarom zou je dat toelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |