abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169042971
Allereerst een disclaimer. Er is niks mis met kapitalisme, of met het principe dat bedrijven innoveren en daarbij pogen hun marktaandeel te vergroten. Deze klacht gaat echter over de toenemende macht van Facebook en het gevaar mbt. privacy dat daar aan gekoppeld is.

Als tweede neem ik aan dat iedereen die dit leest wel weet dat Whatsapp eigendom is van Facebook.

Bij het openen van Whatsapp deze morgen, constateerde ik dat er een verandering heeft plaatsgevonden. Er is een soort van snapchat functie ingebouwd waarbij mensen foto's kunnen delen die automatisch gewist worden. Dit is natuurlijk een poging van Facebook om mensen weg te lokken bij Snapchat zelf. Nu is deze functie volgens mij nog niet zo uitgebreid, maar als men voldoende investeert kan de kwaliteit in een paar maanden op hetzelfde niveau zitten.

Whatsapp en Snapchat in een is natuurlijk efficiënter en handzamer, en dit zal er voor zorgen dat Snapchat leden verliest en mensen steeds afhankelijker worden van Whatsapp. Dan is het een kleine stap naar volledige integratie van Whatsappchat in Facebook, waardoor er een enorm platform ontstaat waar vrijwel iedereen actief op is, of moet zijn, om hun social media leven een beetje te onderhouden.

We zullen dus niet meer zonder Facebook kunnen, waardoor zij een enorme macht hebben over vrijwel de hele wereldbevolking.

Beetje enge gedachte wel, en dat is dan ook mijn klacht.
pi_169043316
Facebook hebben :')
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:49:04 #3
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_169043320
Niet gelezen.

Gr gr
pi_169043348
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:49 schreef VarkensHart het volgende:
Niet gelezen.

Gr gr
ik dus afgehaakt na "facebook" in de TT

Gr gr
pi_169044962
Facebook, Instagram, Snapchat en WhatsApp zijn nog steeds grotere successen dan dit topic.
pi_169044986
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:06 schreef xcachet het volgende:
Facebook, Instagram, Snapchat en WhatsApp zijn nog steeds grotere successen dan dit topic.
pi_169045018
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:06 schreef xcachet het volgende:
En nergens claim ik het tegendeel. Sterker nog, deze OP impliceert ook jouw statement.

Derhalve kaatst deze opmerking in je eigen gezicht terug. BAM
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:08:40 #8
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169045025
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:35 schreef JimmyDean het volgende:
, om hun social media leven een beetje te onderhouden.

Geen idee waar dit allemaal over gaat, maar hier verloor ik mijn interesse...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169045056
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:08 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

En nergens claim ik het tegendeel. Sterker nog, deze OP impliceert ook jouw statement.

Derhalve kaatst deze opmerking in je eigen gezicht terug. BAM
Dat zeg ik toch ook niet. Ik doe enkel een constatering. Dus probeer nou niet slim te doen.
pi_169045063
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:10 schreef xcachet het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet. Ik doe enkel een constatering. Dus probeer nou niet slim te doen.
Goed zo meid.
pi_169045112
Is dit het topic waar we random constateringen doen? Dat hoorde ik namelijk toen ik net even ging schijten.
pi_169045124
Topique gaat een onbedoelde richting uit.
pi_169045177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:13 schreef JimmyDean het volgende:
Topique gaat een onbedoelde richting uit.
Het is net als met kinderen, die moet je op een gegeven moment ook los laten, zelfs als ze een pad bewandelen dat je zelf niet voor ogen had toen je ze verwekte.
pi_169045217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:15 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het is net als met kinderen, die moet je op een gegeven moment ook los laten, zelfs als ze een pad bewandelen dat je zelf niet voor ogen had toen je ze verwekte.
Gaat dit over je verleden?
pi_169045302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:17 schreef HPLC het volgende:

[..]

Gaat dit over je verleden?
Nee, over dit topic.
pi_169045381
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:35 schreef JimmyDean het volgende:
Allereerst een disclaimer. Er is niks mis met kapitalisme, of met het principe dat bedrijven innoveren en daarbij pogen hun marktaandeel te vergroten. Deze klacht gaat echter over de toenemende macht van Facebook en het gevaar mbt. privacy dat daar aan gekoppeld is.

Als tweede neem ik aan dat iedereen die dit leest wel weet dat Whatsapp eigendom is van Facebook.

Bij het openen van Whatsapp deze morgen, constateerde ik dat er een verandering heeft plaatsgevonden. Er is een soort van snapchat functie ingebouwd waarbij mensen foto's kunnen delen die automatisch gewist worden. Dit is natuurlijk een poging van Facebook om mensen weg te lokken bij Snapchat zelf. Nu is deze functie volgens mij nog niet zo uitgebreid, maar als men voldoende investeert kan de kwaliteit in een paar maanden op hetzelfde niveau zitten.

Whatsapp en Snapchat in een is natuurlijk efficiënter en handzamer, en dit zal er voor zorgen dat Snapchat leden verliest en mensen steeds afhankelijker worden van Whatsapp. Dan is het een kleine stap naar volledige integratie van Whatsappchat in Facebook, waardoor er een enorm platform ontstaat waar vrijwel iedereen actief op is, of moet zijn, om hun social media leven een beetje te onderhouden.

We zullen dus niet meer zonder Facebook kunnen, waardoor zij een enorme macht hebben over vrijwel de hele wereldbevolking.

Beetje enge gedachte wel, en dat is dan ook mijn klacht.
Ik wacht tot Google een absurd bod doet op facebook... voila, een mogelijke database waar alleen jouw vingerafdruk en DNA (nog) niet in verwerkt zitten..

Al is die vingerafdruk mogelijk nog wel te fixen als je de telefoon daarmee unlocked.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:30:05 #17
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_169045429
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:27 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Ik wacht tot Google een absurd bod doet op facebook... voila, een mogelijke database waar alleen jouw vingerafdruk en DNA (nog) niet in verwerkt zitten..
Waarom zou Google je vingerafdruk willen? Serieuze vraag.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:36:00 #18
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_169045530
WeChat _O_
pi_169045542
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:30 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Waarom zou Google je vingerafdruk willen? Serieuze vraag.
Geen idee, was ook meer bedacht als extreme.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')