abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7332861
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 15:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik zie jullie nog wel eens, ik ga nu naar een turngala, dan gaan heel erg goede turners en turnsters optreden, en echt supertof!!!

het is in eindhoven
dat wordt een hele reis!

O haha ik wist niet eens dat het in Eindhoven was! Dus als ik toch meegegaan zou zijn was ik nu naar Eindhoven!
Zit ik hier
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 14 december 2002 @ 16:26:34 #227
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_7332994
whoeiii.. zeeuwtjes in de middag met een koud weertje
Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
pi_7333393
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 15:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik zie jullie nog wel eens, ik ga nu naar een turngala, dan gaan heel erg goede turners en turnsters optreden, en echt supertof!!!

het is in eindhoven
dat wordt een hele reis!

Veel plezier!!
blijf je daar overnachten? 't wordt nl glad vannacht volgens het knmi..
Ik ga strax naar Den Haag... en vannacht weer terug
pi_7334523
* Mjet blijft lekker thuis
pi_7334671
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 18:22 schreef Mjet het volgende:
* Mjet blijft lekker thuis
heel verstandig
pi_7335579
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 18:33 schreef Wozzy het volgende:

[..]

heel verstandig

Jeaht.. te koud.. te moe.. te weinig vrienden..
Ga je nog nie weg?
pi_7336742
Goedenavond

Ik word net wakker was tijdens een dvd kijken in slaap gevallen
ik heb geloof ik wel 3 uur geslapen, nu helemaal wakker natuurlijk.

Let's plant a tree
pi_7336760
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 20:48 schreef Vava het volgende:
Goedenavond

Ik word net wakker was tijdens een dvd kijken in slaap gevallen
ik heb geloof ik wel 3 uur geslapen, nu helemaal wakker natuurlijk.

Gezellig (Woon je trouwens in de buurt van Yvette dan?)
pi_7336783
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 20:49 schreef Mjet het volgende:

[..]

Gezellig (Woon je trouwens in de buurt van Yvette dan?)

Ehm.... zou kunnen, ik woon vlakbij Plaza iig, iets meer richting het bruggetje.
Let's plant a tree
pi_7336837
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 20:51 schreef Vava het volgende:

[..]

Ehm.... zou kunnen, ik woon vlakbij Plaza iig, iets meer richting het bruggetje.

Ik was bijna vergeten waar Plaza was (nfi) Ik weet het alweer.
pi_7336889
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 20:54 schreef Mjet het volgende:

[..]

Ik was bijna vergeten waar Plaza was (nfi) Ik weet het alweer.

Ik kom er ook bijna nooit hoor, het is dat ik er vlakbij woon.
Maar nu weet je wel ongeveer waar ik woon
Let's plant a tree
pi_7336971
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 20:58 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik kom er ook bijna nooit hoor, het is dat ik er vlakbij woon.
Maar nu weet je wel ongeveer waar ik woon

In de vierde (dat was vorig jaar ) was er een schoolfeest. Dr kwamen allemaal sn*llen. Ik had toen afgesproken met iemand die ik nog nooit gezien had en we zijn in strada gaan zitten. Was gezelliger. Tis twee dagen aan geweest.
pi_7337082
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:04 schreef Mjet het volgende:

[..]

In de vierde (dat was vorig jaar ) was er een schoolfeest. Dr kwamen allemaal sn*llen. Ik had toen afgesproken met iemand die ik nog nooit gezien had en we zijn in strada gaan zitten. Was gezelliger. Tis twee dagen aan geweest.

Een schoolfeest in Plaza? En een blind date in Strada, cool! haha
La Strada is idd wel gezelliger. De Kelder onder Plaza is af en toe ook wel leuk, niet te vaak hoor beetje erg aparte types daar af en toe
Let's plant a tree
pi_7337141
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:09 schreef Vava het volgende:

[..]

Een schoolfeest in Plaza? En een blind date in Strada, cool! haha
La Strada is idd wel gezelliger. De Kelder onder Plaza is af en toe ook wel leuk, niet te vaak hoor beetje erg aparte types daar af en toe

Misschien ken ik je dan allang van gezicht..
Ik ben nog nooit in de kelder geweest eik. Laat ik het zo zeggen: ik heb nog geen brommer dus ik kom nergens in het weekend.
pi_7337255
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:14 schreef Mjet het volgende:

[..]

Misschien ken ik je dan allang van gezicht..
Ik ben nog nooit in de kelder geweest eik. Laat ik het zo zeggen: ik heb nog geen brommer dus ik kom nergens in het weekend.

Ik vraag het me ook wel eens af, wie van Fok ken ik misschien wel

Waar woon je dan? Niet in Goes?

Let's plant a tree
pi_7337427
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:19 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik vraag het me ook wel eens af, wie van Fok ken ik misschien wel

Waar woon je dan? Niet in Goes?

Volgens mij ken ik Rorik. zomaar een vaag vermoeden omdat ie zei dat ie steeds van goes naar kapelle gaat elke dag (geloof ik). En ik zag/zie vrij vaak een jongen dan wel fietsen of met de trein die richting op. Best lijp. Maar ik woon dus in kruiningen, in Reimerswaal, waar vloeken niet is toegestaan. Stelletje orthodoxe griffo's.
pi_7337500
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:30 schreef Mjet het volgende:

[..]

Volgens mij ken ik Rorik. zomaar een vaag vermoeden omdat ie zei dat ie steeds van goes naar kapelle gaat elke dag (geloof ik). En ik zag/zie vrij vaak een jongen dan wel fietsen of met de trein die richting op. Best lijp. Maar ik woon dus in kruiningen, in Reimerswaal, waar vloeken niet is toegestaan. Stelletje orthodoxe griffo's.

Hahaha ja dat heb ik in de krant gelezen. Echt een achterlijke regel maargoed, wat gebeurt er dan als je vloekt? Krijg je een boete ofzo, en als je thuis vloekt? Echt een rare regel.

Ik ken Rorik wel volgens mij fietst hij meestal naar Goes, misschien nu niet met die kou.

Let's plant a tree
pi_7337553
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:35 schreef Vava het volgende:

[..]

Hahaha ja dat heb ik in de krant gelezen. Echt een achterlijke regel maargoed, wat gebeurt er dan als je vloekt? Krijg je een boete ofzo, en als je thuis vloekt? Echt een rare regel.

Ik ken Rorik wel volgens mij fietst hij meestal naar Goes, misschien nu niet met die kou.

Begint zn echte naam met een S? Want ik herinner me net dat ik hem bij het open podium (k'dag) ook zag en toen zei ik tegen iem. naast me dat ik hem zo vaak zag. Toen zei zij weer: o, maar dat is S. Hij heeft vaak een petje op. Of heb ik het nou over iemand anders?

Owja dat vloekverbod. Merk ik nie veel van. Volgens mij kan je het nog aanvechten als je een boete krijgt. Slaat dus gewoon nergens op.

pi_7337615
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:39 schreef Mjet het volgende:

[..]

Begint zn echte naam met een S? Want ik herinner me net dat ik hem bij het open podium (k'dag) ook zag en toen zei ik tegen iem. naast me dat ik hem zo vaak zag. Toen zei zij weer: o, maar dat is S. Hij heeft vaak een petje op. Of heb ik het nou over iemand anders?

Nee dat is iemand anders, zijn naam begint niet met een S iig.
Let's plant a tree
pi_7337667
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:39 schreef Mjet het volgende:

Owja dat vloekverbod. Merk ik nie veel van. Volgens mij kan je het nog aanvechten als je een boete krijgt. Slaat dus gewoon nergens op.

Ik denk het ook. Is door een griffo gemeenteraadslid beslist denk ik, die wilde veel mensen achter zich hebben, natuurlijk veel griffo's in Reimerswaal dus dan is dit wel een hele makkelijke manier.
En als je vloekt bij zo'n figuur in de buurt, ik neem aan dat hij niet alles opneemt dus niemand kan het bewijzen.
Let's plant a tree
pi_7337708
Ow ok. Dan weet ik dat weer.

Ik heb trouwens de hele dag die Coca-Cola kerstreclame moeten aanhoren in de AH Yerseke (mn werk). Daar word je dus niet vrolijk van. Maar als je vrolijk wilt worden moet je maar langskomen als klant, er staat namelijk een kartonnen vrachtwagen met Coca-Cola rollies in de laadbak. En colaflesjes vormige lampjes er omheen. 1 v/d 4 vrachtwagens in Nederland geloof ik. Yeey. Wat een typisch Amerikaanse manier van reclame.
Dus ik ben nu een beetje van dat deuntje..

pi_7337723
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:46 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Is door een griffo gemeenteraadslid beslist denk ik, die wilde veel mensen achter zich hebben, natuurlijk veel griffo's in Reimerswaal dus dan is dit wel een hele makkelijke manier.
En als je vloekt bij zo'n figuur in de buurt, ik neem aan dat hij niet alles opneemt dus niemand kan het bewijzen.

Ja precies.. nix aan het handje dus..
pi_7337795
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:49 schreef Mjet het volgende:
Ow ok. Dan weet ik dat weer.

Ik heb trouwens de hele dag die Coca-Cola kerstreclame moeten aanhoren in de AH Yerseke (mn werk). Daar word je dus niet vrolijk van. Maar als je vrolijk wilt worden moet je maar langskomen als klant, er staat namelijk een kartonnen vrachtwagen met Coca-Cola rollies in de laadbak. En colaflesjes vormige lampjes er omheen. 1 v/d 4 vrachtwagens in Nederland geloof ik. Yeey. Wat een typisch Amerikaanse manier van reclame.
Dus ik ben nu een beetje van dat deuntje..

Van dat deuntje word je zeker
Wel lachen zo'n vrachtwagen in Kruiningen, alleen dan moet ik helemaal daarheen voor boodschappen maar dan zie ik wel die vrachtwagen natuurlijk

Ik heb dat deuntje gedownload voor een kerstcd voor een kerstfeestje.
moeten ze maar niet aan mij vragen om die cd te maken

Let's plant a tree
pi_7337926
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:56 schreef Vava het volgende:

[..]

Van dat deuntje word je zeker
Wel lachen zo'n vrachtwagen in Kruiningen Yerseke, alleen dan moet ik helemaal daarheen voor boodschappen maar dan zie ik wel die vrachtwagen natuurlijk

Ik heb dat deuntje gedownload voor een kerstcd voor een kerstfeestje.
moeten ze maar niet aan mij vragen om die cd te maken

Als je het niet te vaak draait valt het mee.
pi_7338019
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 22:06 schreef Mjet het volgende:

[..]

Als je het niet te vaak draait valt het mee.

Hehe lekker irritant doen een hele cd met dat deuntje vullen en die cd aanzetten, kijken hoelang het duurt voor er wat van gezegd wordt
Ik zorg natuurlijk ook wel voor een cd met normale kerstmuziek zonder dat deuntje...... maar dat zeg ik pas later
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')