SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag (20:30) op de Belgische zender Één en twee weken later is de uitzending te zien op NPO3 op vrijdag (20:30).
[ Bericht 1% gewijzigd door UIO_AMS op 20-02-2017 17:00:16 ]
Ik heb geen zin in gedoe dus ik wacht weer op NPO. Deze week loop ik weer bij. Althans wat ik nog niet heb gezien.quote:Op maandag 20 februari 2017 15:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond de aflvering over Tuvalu maar even terugkijken. Kwam er gisteren niet aan toe.
Weinig gedoe. Met On Demand heb ik zo toegang tot uitzending gemist van de Belgische zenders.quote:Op maandag 20 februari 2017 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen zin in gedoe dus ik wacht weer op NPO. Deze week loop ik weer bij. Althans wat ik nog niet heb gezien.
Oh dat is wel relaxt.quote:Op maandag 20 februari 2017 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Weinig gedoe. Met On Demand heb ik zo toegang tot uitzending gemist van de Belgische zenders.
China zijn 2 afleveringen als het goed isquote:Op maandag 20 februari 2017 15:47 schreef Amarantha het volgende:
In de OP kun je nu ook de volgorde van bestemmingen zien van dit seizoen. China aflevering gaat vast erg mooi worden.
Ja denk het wel, net als Amerika.quote:Op maandag 20 februari 2017 16:15 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
China zijn 2 afleveringen als het goed is
Tot nu toe de mooiste aflevering van dit seizoen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:15 schreef Jinkx het volgende:
Nu in Georgië. Alle mannen uit het dorp die in twee teams een bal van 18kg, gevuld met zand en wijn, al rugbyend naar de overkant van het dorp duwen en trekken
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:15 schreef Jinkx het volgende:
Nu in Georgië. Alle mannen uit het dorp die in twee teams een bal van 18kg, gevuld met zand en wijn, al rugbyend naar de overkant van het dorp duwen en trekken
Hij is daar echt geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:28 schreef SEMTEX het volgende:
Euh hey dat plaatje in de op? Is dat een photoshop of is-ie daar echt geweest? (
Seizoen 2 zijn twee afleveringen over Alaska waarbij hij zelf ook 'Into the wild' gaat. Mooiste aflevering tot nu toe vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:28 schreef SEMTEX het volgende:
Euh hey dat plaatje in de op? Is dat een photoshop of is-ie daar echt geweest? (
Supervet. Is een lastig te bereiken plek.quote:
Vorig seizoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:33 schreef Blord het volgende:
Ik denk dat de foto echt is. Het moet wel een foto uit het begin zijn geweest want tegenwoordig is Tom wat voller en heeft een heel kort kapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |