Zou der wel doenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:49 schreef Handleiding het volgende:
Treurig de Krim. Het meiske oogde ook diep ongelukkig.
Jinek, NPO1, 23:00 - 00:00 uur.quote:Tom Waes is terug met zijn reisprogramma, ditmaal met een nieuwe missie
Televisiemaker Tom Waes keert terug met een nieuw seizoen van zijn reisprogramma ‘Reizen Waes’. Toch is er een belangrijke koerswijziging: hij blijft binnen de grenzen van Europa. Hij wil aantonen dat je niet naar de andere kant van de wereld hoeft te reizen om je te laten verrassen. Vanavond vertelt hij over zijn bijzondere reizen.
Kamp Waes gaat ie het vast ook even over hebbenquote:
Ach, ik wil Waes wel in Noord Korea zien.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:15 schreef golfer het volgende:
Waarom ga je als reisjournalist in hemelsnaam een oorlogsgebied opzoeken. Pure sensatieTV.
De Krim is prachtig, maar zo jammer dat er geen westerse toeristen meer mogen naartoe gaan vanwege de boycot.
Het meisje was een beetje in de war en zeer beïnvloed door de Russische propaganda.
Is die al lag geweestquote:Op maandag 4 februari 2019 20:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ach, ik wil Waes wel in Noord Korea zien.
owja, helemaal vergetenquote:
Het was bijna voorspelbaarquote:Op zondag 10 februari 2019 21:20 schreef Handleiding het volgende:
De meest gevreesde toerist, een Hollander, tegenkomen.
Al maak je mij ook niet wijs dat die chauffeur als ex-commandant bij het leger gewoon "toevallig" de chauffeur was. Dat was een mannetje van de geheime dienst ...quote:Op maandag 11 februari 2019 21:07 schreef golfer het volgende:
Wat een propagandamuts als begeleidster van de staat bij hem.
Die chauffeur was wel soms lekker cynisch.
Dat vuurtje was wel bijzonder ;-)quote:Op maandag 11 februari 2019 21:07 schreef golfer het volgende:
Wat een propagandamuts als begeleidster van de staat bij hem.
Die chauffeur was wel soms lekker cynisch.
quote:Tom Waes is nog niet moegereisd
Nog één aflevering te gaan en ‘Reizen Waes Europa’ zit erop. Tom Waes (50) beseft dat hij met deze kijkcijfers niet anders kan dan een vijfde seizoen maken.
Anderhalf miljoen kijkers voor de aflevering over Azerbeidzjan afgelopen zondag en 1.847.018 kijkers voor die over Oekraïne van vorige week: Reizen Waes Europa blijft voorhistorische kijkcijfers halen. Tom Waes beseft dat hij nu wel een vijfde seizoen moét maken: “Het is nog niet beslist, maar de kijkcijfers bewijzen dat het nog niet op is. We kunnen gemakkelijk nog een seizoen maken. Aan landen geen gebrek. Finland interesseert me heel hard, omdat ze daar een aparte Samibevolking hebben. Macedonië is een kanshebber, dat land heet nu Noord-Macedonië. Ik wil ook wel naar de Faeröer-eilanden. Cyprus is ook interessant, vanwege de spanningen met Griekenland en Turkije. Keuze genoeg. En een vijfde seizoen kan zeker omdat Reizen Waes ook geëvolueerd is. De aflevering over Azerbeidzjan leek meer op de oude Reizen Waes, wat vrijblijvender. Die over Noord-Ierland, Groenland en Oekraïne waren relevanter. VRT-journaliste Phara de Aguirre zei me: Jij bent de meest relevante journalist van het moment, want je haalde 1,7 miljoen kijkers met een aflevering over de Noord-Ierse kwestie, op Canvas zouden we daar honderdduizend kijkers mee bereiken. Dat vind ik wel een compliment, ook al voel ik me geen journalist. Maar misschien kan ik me daarom meer veroorloven.”
Maandje rusten
Op dat vijfde seizoen van Reizen Waes wordt het wel even wachten: Tom heeft het druk. “Ik draai nog één aflevering van The blacklist voor Ketnet, dan beginnen we te repeteren voor het tweede seizoen van Undercover, dat we op 1 april beginnen te draaien. Op 1 juli maak ik Kamp Waes en vervolgens de rest van seizoen twee van Undercover. Dan zou ik toch een maand gas willen terugnemen.”
Menig wijkje in België is erger.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Even die aflevering van Noord-Ierland bekeken. Een keertje boem en dan zegt Waes geschokt: dit is gewoon in Europa he. Ging daarna nog wel redelijk geweldloos aan toe wat in beeld werd gebracht. Nou dichterbij huis in Brussel is ook wel meerdere keren 'boem' hoor...
Nee. Hij heeft al eerder en vaker geacteerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:25 schreef Handleiding het volgende:
Waes is nu te bewonderen op Netflix in de serie "Undercover". Zijn acteerdebuut?
Is het wat? De serie dan héquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:25 schreef Handleiding het volgende:
Waes is nu te bewonderen op Netflix in de serie "Undercover". Zijn acteerdebuut?
het is weer zo in elkaar gezet dat je de volgende aflevering wil kijken, best goed. Maar ik erger me (net zoals altijd bij NL series) aan het acteerwerk in de serie zo nu en dan.quote:
Beetje blote tietjes er in, want Nederlands?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:11 schreef Handleiding het volgende:
[..]
het is weer zo in elkaar gezet dat je de volgende aflevering wil kijken, best goed. Maar ik erger me (net zoals altijd bij NL series) aan het acteerwerk in de serie zo nu en dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |