Vanaf vrijdag, 25 januari.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:50 schreef Kaarslichthouder het volgende:
Is het al bekend wanneer dit seizoen bij de NPO wordt uitgezonden?
Ik denk ook dat dat een vrij accuraat beeld is: die unionisten/oranjemarsgekkies zijn over het algemeen niet zo slim en vrij extreem in hun wens bij GB te blijven behoren.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:43 schreef heite het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel een beetje af of die laatste aflevering over Noord-Ierland nu een heel evenwichtig beeld liet zien. Van de ene kant kregen we voornamelijk (vrij) redelijke mensen te zien, terwijl aan de andere kant voornamelijk grote idioten te zien waren.
katholieke zijn daarin tegen veel minder met geloof bezig dan protestantsequote:Op donderdag 17 januari 2019 10:51 schreef Djeez het volgende:
Tom Waes is Belg, en derhalve katholiek. Zegt al genoeg
Wat een onzin.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
katholieke zijn daarin tegen veel minder met geloof bezig dan protestantse
Goed en vooral heel actueel artikel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)al-onder-katholieken
oh bedoel je dat?quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)al-onder-katholieken
Hij heeft het er onlangs nog zijdelings over gehad in De Ideale Wereld (hier vanaf 20:30) en daaruit blijkt toch dat hij er weinig mee bezig is.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed en vooral heel actueel artikel.
Nu nog graag een bron van jouw feit dat Waes actief z'n geloof uitoefent?
Het doet mij helemaal niets, zo'n ijsvlaktes. Ik zie alleen ellendige kou.quote:
Prachtig landschap, vind ik.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:21 schreef Metalfreak het volgende:
Het doet mij helemaal niets, zo'n ijsvlaktes. Ik zie alleen ellendige kou.
Chassidische Joden hebben een strikte scheiding tussen mannen en vrouwen.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:44 schreef kloon_bassie het volgende:
Viel me op dat er bij dat festival van die joden alleen maar mannen liepen en dat Tom daar geen vragen over stelde. Had wel een kritische/grappige vraag daarover verwacht.
basiskennis is toch dat je weet dat Joden een sekse scheiding hebben...quote:Op zondag 27 januari 2019 22:44 schreef kloon_bassie het volgende:
Oud vrouwtje was top inderdaad!
Viel me op dat er bij dat festival van die joden alleen maar mannen liepen en dat Tom daar geen vragen over stelde. Had wel een kritische/grappige vraag daarover verwacht.
Sowieso wel een leuke aflevering!
Sorry dat ik deze basiskennis niet bezitquote:Op zondag 27 januari 2019 23:55 schreef Handleiding het volgende:
[..]
basiskennis is toch dat je weet dat Joden een sekse scheiding hebben...
Vreemd voor westerlingen?quote:Op maandag 28 januari 2019 19:57 schreef kloon_bassie het volgende:
Sorry dat ik deze basiskennis niet bezit![]()
![]()
Dan nog vind ik het vreemd dat Tom hier op z'n minst niet even een persoon op aansprak. Normaal stelt hij toch ook vragen over het geloof of tradities die al jaren hetzelfde zijn en voor westerlingen wat vreemd over komen.
En aan de andere kant houdt het programma de mythe dat het levensgevaarlijk is rondom Pripyat graag levendig en wordt er niet eens gewezen naar de straling die wij oplopen bij een vliegreis, CT scan of chemo.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreemd voor westerlingen?
Er is in o.a. Antwerpen ook een grote Joodse gemeenschap, dus Waes is daar vast al wel bekend mee en gaat niet naar de bekende weg vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |