Ik heb binnen altijd een korte broek aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit je al in je joggingbroek op de bank?
Op de ES player is ook genoeg aan te merken. Roepen dat het daar wordt uitgezonden en het vervolgens gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Je dat is bewust. Vorig seizoen kwam uit de onderzoekjes dat er een voetbaloverkill op ES. Dus is wat meer voetbal verbannen naar de ES Player.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet dat het wat uitmaakt; wielrennen kijk je op Sporza. Zo niet, dan dient die persoon geroyeerd te worden.
Als je bij die mannen begint over "patat" lachen ze je vierkant uit.quote:
Ik heb al ruim twee maanden geen friet gegeten. Wat een goesting heb ik daarin.quote:
Heb je toch nog een goed punt vandaag.quote:
Bedankt, jij veel plezier met sleetje rijden vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je toch nog een goed punt vandaag.
Als dat het geval was zou juist jij voorstander moeten zijn van friet > patat.quote:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dat het geval was zou juist jij voorstander moeten zijn van friet > patat.
Jij bent anders geaard. Je scheert bijvoorbeeld je benen.quote:
Dankjewel makker.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt, jij veel plezier met sleetje rijden vandaag.
Dat doet Egon Bernal ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent anders geaard. Je scheert bijvoorbeeld je benen.
om 12.47 al aan chips en colaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook ontbijt gemaakt.
[ afbeelding ]
Vanaf wanneer mag het van jou dan wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
om 12.47 al aan chips en cola
Voor cola en chips is geen goed tijdstip.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
om 12.47 al aan chips en cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |