Hoi allemaal,
Sinds een week doe ik af en toe blacjack online. Ik vind het een leuk spelletje en als je er wat mee kunt verdienen, is natuurlijk altijd leuk. Ik heb tot nu toe wat onschuldig gespeeld met kleine bedragen. Iets meer verloren, dan gewonnen, maar dat komt door zo'n welkomstbonus truc waar ik was ingetrapt. Als je geld stortte, kreeg je het dubbele terug. Alleen uiteindelijk speel je dus eerst met je eigen helft, en dan met de bonus helft. Zodra je met de bonushelft speelt, moet je 30x die bonus vergokken voor je het geld überhaupt kunt opnemen. Daardoor dus meer gaan inzetten en uiteindelijk bijna alles, waardoor dus het verlies. Maar dat terzijde, vroeg ik me af of je op de volgende manier niet bijna altijd je verlies terugverdient/winst maakt.
Stel je begint met 25, die verlies je. Dan zet je 50 in, die verlies je ook. Vervolgens zet je bijv. 85 in, en die win je. Dan verdien je dus 170, en je hebt 155 ingezet. Met zo'n soort methode waar je steeds wat meer inzet dan je vorige hand, kom je toch bijna altijd weer quite/winst.
Het blijft uiteraard een kwestie van geluk en risico nemen, maar je moet denk ik eerder geluk hebben wil je 10 handen achter elkaar verliezen.
Ik ben dus pas begonnen en tot nu toe paar keer gespeeld, dus heb ook weinig ervaring maar dit vroeg ik me gewoon af.
Verder natuurlijk nooit gokken met geld dat je niet kunt missen.
Ben benieuwd of er hier meer online gok/blackjackkers zitten.
Groetjes