Jawel, maar daar staat:quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:39 schreef hugecooll het volgende:
Staat dat niet gewoon ergens tussen de info op https://ovi.rdw.nl? Of op je kentekenbewijs of zo
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:43 schreef Syrena het volgende:
Ze bedoelen sinds wanneer de auto JOUW naam staat. Jij sluit de verzekering toch af.
Ja daar moet je dus invullen wanneer je de nieuwe verzekering in wil laten gaanquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Daaronder staat 'Ingangsdatum nieuwe verzekering'
Dit is dus NIET van wanneer de auto op naam is gezet.
vanaf wanneer heb je dat ding en vanaf wanneer wil je 'm bij ons verzekerd hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Daaronder staat 'Ingangsdatum nieuwe verzekering'
Dit is dus NIET van wanneer de auto op naam is gezet.
Ik krijg hem zaterdag, als ik de datum dan invul krijg ik deze melding:quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
vanaf wanneer heb je dat ding en vanaf wanneer wil je 'm bij ons verzekerd hebben?
Zaterdagmorgen dus pas invullen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:00 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik krijg hem zaterdag, als ik de datum dan invul krijg ik deze melding:
Kies een datum tussen vandaag en 50 jaar in het verleden.
Dat kan niet, omdat dat de ingangsdatum is.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen dus pas invullen.
Je moet niet invullen dat de auto al langer op naam staat. Want hij staat nog niet op jouw naamquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat kan niet, omdat dat de ingangsdatum is.
Ik moet juist weten vanaf welke datum de auto op naam was gezet.
Bedankt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:48 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Je moet niet invullen dat de auto al langer op naam staat. Want hij staat nog niet op jouw naam
Hehe mag nu nu leren schakelen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Bedankt.
Het is inmiddels gelukt
Niet iedereen wil in zo'n Heldenbak rijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:20 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Dan had je maar een M3 E46 moeten nemen.
Ha jongen, lang geleden! Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Niet iedereen wil in zo'n Heldenbak rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |