abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7415129
Amerika, door de een vergruitst door de ander op handen gedragen. Er lijkt bijna geen tussenweg. Amerika is een groot land waar zo ongeveer alle nationaliteiten wonen die er op deze aardkloot te vinden zijn.

Het is ook een land van tegenstrijdigheden, waar een gedeelte baad in het geld en zich erg naief gedraagd en de zwervers met borden langs de weg staan en bedelen om vooral aandacht. Het land waar de illegale Mexikaan zijn geluk hoopt te vinden maar meestal toch wel bedrogen uitomt.

Ik zit nu een week in dit rare land en het bevalt me redelijk goed. Ik moet nog wat werken aan mijn Engels maar voor de rest loopt het als een zonnetje. In de 4 jaar dat ik in California kom heb ik gemerkt dat de mensen er per jaar norser worden. Waar je vroeger nog met een gemeende glimlach onthaald werd in een winkel heeft deze plaatsgemaakt door een 'hello how are you today'. Ze geven er in de tussentijd geen moer om hoe jij je voelt als je maar geld komt uitgeven.

Zojuist werd ik opgebeld door een nogal chagarijnige trien die mijn DSL aansluiting bevestigd wou hebben. Deze klonk echter meer als iemand van de gestappo dan iemand die een bedrijf vertegenwoordigd. Ik hoop niet dat die de algemene toon is van het bedrijf....

Maargoed een aantal dagen gereden waren mijn vriendin en ik op bezoek geweest bij haar tanten. Familie bijeenkomsten zijn hier standaard en de familie hangt daarom ook meer aan elkaar dan in Nederland. Gezellig even bijkletsen wat er het afgelopen jaar gebeurd was sinds ik weer naar Nederland was vertrokken...... op de terugweg rijden we voorbij een stoplicht waar een bestuurder zijn auto in achteruit gezet heeft en naar de andere strook rijd. Het stoplicht is rood en de bestuurder stopt langs de auto waar hij zojuist achtervandaan gekomen is. Hij kijkt wat raar naar binnen bij de ander. Opzich was dit al een vreemde gebeurtenis.

Tijdens het voorbijgaan kijk ik ook eens naar binnen want de auto bleef stilstaan voor het stoplicht. In de auto zat een man met het hoofd naar beneden ik zei meteen dat mijn vriendin 911 moet bellen. We parkeerden even verderop en we zagen dat iedereen gewoon doorreed zonder ook maar om te kijken naar de man in de auto.

Aangezien je aansprakelijk kunt worden gesteld als het fout gaat leek het ons beter om ook niets te doen behalve een belletje te plegen. Na het belletje zijn we doorgereden naar huis. 2 uur later belde mijn vriendin de plaatstelijke politie om te vragen wat er aan de hand was. Het bleek dus dat de auto en de man spoorloos verdwenen waren. Ze hadden er wel de politie/ambulance/brandweer op af gestuurd nouwjah beter zinloos langskomen dan iemand dood in zijn auto aantreffen.

Free people own guns! Slaves do not!
pi_7417392
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 17:52 schreef Vampier het volgende:
Mijn 7de dag hier is ingegaan... het huis is ingericht en DSL en TV-kabel is aangevraagd. We zijn voorzien van mobiele telefoons en ik ben alweer een beetej gewend. Nog even en het is trouwen geblazen

Daarna snel een working permit aanvragen.
Rijbewijs halen
Baan zoeken
Auto kopen

En dan weer een leventje gaan opbouwen

Way to go Patrick! Nog even en je weet niet beter
#geen
pi_7417426
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 17:57 schreef TrenTs het volgende:
Houdoe Vampire

Zeg is het misschien een goed idee om een wekelijke collumnpje te schrijven over jouw leven in de VS? Doet Tooske ook in de Veronica gids en dat is best wel aardig om te lezen.

Denk dat veel Fok!kers het best leuk vinden.

Veel plezier daar!

Ik vind dit een hartstikke goed idee
#geen
pi_7417554
quote:
Op woensdag 18 december 2002 22:21 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik vind dit een hartstikke goed idee [afbeelding]

DEED Tooske want zij is terug in ons kikkerlandje

Uncle Sam loves you Vampier

pi_7420845
tja , je hoort het wel vaker he.. toch knap dat je zo'n stap durft te zetten hoor... zelfs al heb je de liefde van je leven daar zitten ; je moet toch ook heel wat achterlaten idd....
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7420935

Wat een stap man ....

donderdag 19 december 2002 @ 02:30:17 #132
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_7420947
Cya around dude
  donderdag 19 december 2002 @ 02:50:56 #133
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_7421047
Pfffff....wat ben ik blij dat mijn 'dinnetje gewoon in mijn durpie woont zeg! Wat een gedoe allemaal....

Wel heel interessant om te volgen allemaal. Tnx 4 sharing!

tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
pi_7514103
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vampier, ik wil met 2 vrienden naar de US op vakantie van de zomer. Kunnen we via jou niet een goedkopere camper huren

Of heb je misschien andere ideeen over het goedkoopst daar verblijven?

Of ben je er nog te kort voor dat soort dingen?

met andere woorden: ''mag ik gratis bij je logeren?maar ik wil het eigenlijk niet vragen ''

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_7515071
Veel succes met je leven, misschien dat ik dezelfde kant als jou opga, zoals het er nu uitziet... maar we chatten nog wel eens
[b]wie is er niet gaar[/b]
pi_7515595
Het ga je goed!

Veel plezier in de States

Doe George W de groeten van me!

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7525946
goed om te horen dat het van een leien dakje is gegaan

geen problemen bij aankomst? (heb wat horror verhalen gehoord over Nederlanders die aankwamen in de VS)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_7526144
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:57 schreef Vision het volgende:
goed om te horen dat het van een leien dakje is gegaan

geen problemen bij aankomst? (heb wat horror verhalen gehoord over Nederlanders die aankwamen in de VS)

Ik heb je het verhaal met de customs maar bespaard.... stelletje klootzakken daaro.
pi_7548761
Wat een mooi verhaal, en moedig ook, om je hele hebben en houwen in NL definitief vaarwel te zeggen...

Heel veel succes en veel geluk in de US of A !!!

Try to make it in New York, than you'll make it even in Anaheim

Had ik jullie al veel geluk gewenst?

"If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"
pi_7633856
Hoe bevalt het nu ? leuke kerst enz gehad?
[b]wie is er niet gaar[/b]
  dinsdag 31 december 2002 @ 09:45:04 #141
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_7633900
Cool verhaal ! Succes!
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_7635507
Krijg ook bijna zin om te emigreren hoe heette dat IRC kanaal ook alweer?
pi_7700879

2 weken US... het huis is vol met meubels en andere zooi... en dan eindelijk rust. Vandaag naar het Getty Museun geweest..... ik was kapot op de weg terug.

Wat nou zware industrie

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 22:14]

pi_7924255

Onderaan woon ik

Daarboven het Anaheim convention center en daarboven disneyland (2 parken)

Binnenkort meer, maar nu eerst

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 22:21]

pi_7924362
hahaha meneer woont op loopafstand van HET enige echte Disneyland
[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
pi_7925032
Ik vind het jammer dat je niet echt kunt wonen in die Disney parken, ik zou dat geweldig vinden. En als ik zo dichtbij zou wonen, zou ik er volgens mij gaan werken!!
  donderdag 16 januari 2003 @ 21:53:43 #147
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_7939677
Zeg man_met_twee_rare_hoektanden heb je nou al je rijbewijs op zak?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_7939778
Hey Vampier! Heb je HBO!?!?!

Kun je dan zaterdag even het concert van de Stones tapen

pi_7940535
Fotoos iets kleiner maken svp voor de oud-layouters onder ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')