abonnement Unibet Coolblue
pi_168893533
quote:
Een halfbroer van de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un is omgekomen in Maleisië. Volgens het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap werd Kim Jong-nam omgebracht door twee vrouwelijke agenten op een luchthaven in Maleisië. Het persbureau beroept zich op Maleisische media.
De agenten zouden vergiftigde naalden hebben gebruikt. Ze sloegen na de moord op de vlucht. Volgens Yonhap denkt de Maleisische politie dat Noord-Korea achter de moord zit. Volgens een Zuid-Koreaanse tv-zender ging het om twee gevluchte vrouwelijke Noord-Koreaanse agenten.


De Maleisische politie meldde verder alleen dat een Noord-Koreaan overleden was op weg van een vliegveld in Kuala Lumpur naar het ziekenhuis. Volgens de politie was zijn identiteit nog niet vastgesteld.

Kim Jong-nam is de oudste zoon van de vroegere Noord-Koreaanse leider Kim Jong-il. Hij werd geboren uit een buitenechtelijke relatie van zijn vader met de Zuid-Koreaanse actrice Sung Hae-rim. Die overleed in Moskou. Kim woonde buiten Noord-Korea en heeft geen officiële titel.
http://www.nu.nl/buitenla(...)cht-in-maleisie.html
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 14 februari 2017 @ 14:28:50 #2
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168893774


RIP aan de nabestaanden
(Al zullen die nabestaanden wel degenen zijn die hem hebben omgelegd)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_168894081
Ben benieuwd hoe Noord-Korea hier op gaat reageren. Oh wacht...
pi_168895403
Nee...
pi_168895428
rip
pi_168898950
Wat een land. _O-
pi_168899354
Puur toeval en laster! om Kim onze grote leider zwart te maken :(
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:03:26 #8
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168899402
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een land. _O-
Heb Maleisië ook nooit zo begrepen.
Fade to Black
pi_168899414
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:03 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Heb Maleisië ook nooit zo begrepen.
:D
pi_168899964
RIP
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 19:04:47 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168923313


"Ik heb Kim Jong-Nam vermoord LOL!" _O-
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_168976822
quote:
Kim Jong-nam murder suspect ‘thought she was on TV show’

The Indonesian woman arrested over the killing of the North Korean leader’s half-brother in Malaysia was duped into thinking she was part of a prank on a TV comedy show, according to Indonesia’s national police chief.

Tito Karnavian told reporters in Indonesia’s Aceh province that Siti Aisyah (25) was paid to be involved in pranks.

He said she and another woman were performing stunts which involved convincing men to close their eyes before spraying them with water.

“Such an action was done three or four times and they were given a few dollars for it, and with the last target, Kim Jong-nam, allegedly there were dangerous materials in the sprayer,” Mr Karnavian said.

“She was not aware that it was an assassination attempt by alleged foreign agents.”

On Friday, Malaysia said that its officials are not yet willing to hand Kim Jong-nam’s body over to the North Koreans.

Although Kim Jong-nam is believed to have two sons and a daughter with two women living in Beijing and Macau, police in Malaysia say no one has come forward to claim the body or provide DNA samples for the postmortem.

North Korean diplomats in Malaysia have requested custody of Kim Jong-nam’s body, arguing that he had a North Korean passport.
http://www.irishtimes.com(...)on-tv-show-1.2979756
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168976840
Het is de schuld van Ralph Inbar!!1
  zaterdag 18 februari 2017 @ 07:39:58 #15
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_168977040
quote:
Dat is wel een origineel verhaal, dit lijkt me wel iets voor een filmscript.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 07:45:22 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_168977053
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:03 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Heb Maleisië ook nooit zo begrepen.
In elk geval vonden hun inlichtingen diensten deze moord niet belangrijk. Anders was het wel voorkomen. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 09:39:32 #17
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168977836
quote:
Dat klinkt nieteens zo heel erg onwaarschijnlijk. Vanaf het begin vond ik het al raar dat de gearresteerde verdachte zo opvallend gekleed is. Als je een geheim agent bent die een moord gaat plegen en ongezien weg wilt komen dan kleed je je zo onopvallend mogelijk.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_168978617
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat klinkt nieteens zo heel erg onwaarschijnlijk. Vanaf het begin vond ik het al raar dat de gearresteerde verdachte zo opvallend gekleed is. Als je een geheim agent bent die een moord gaat plegen en ongezien weg wilt komen dan kleed je je zo onopvallend mogelijk.
Het is wel onwaarschijnlijk.
Anders ga je niet zo snel mogelijk weg naar beneden via de roltrap om daarna een taxi te pakken.


Misschien dat de schietpartijen met de liquidaties in Amsterdam nu ook gaan verminderen.
De Kim Jong-nam-methode is veel geruislozer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Idisrom op 18-02-2017 10:56:18 ]
  maandag 20 februari 2017 @ 08:36:19 #19
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_169018697
Beelden van de camera's. Best bizar. Hij praat dus ook nog eerst met security waarna ze hem naar de eerste hulp brengen. Tot daar kan hij gewoon zelf lopen en lijkt er niks aan de hand.

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_169018745
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beelden van de camera's. Best bizar. Hij praat dus ook nog eerst met security waarna ze hem naar de eerste hulp brengen. Tot daar kan hij gewoon zelf lopen en lijkt er niks aan de hand.

Zeer effectief zijn die beide vrouwen, en lopen ook gelijk beide een andere kant uit.
Uitgevoerd in 2,33 seconden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Idisrom op 20-02-2017 09:02:23 ]
pi_169040742
Een nieuwe animatievideo over de effectieve aanpak van de beide nieuwe Charlie's Angels


Waarbij Charlie = Kim Jong-un
pi_169062435
Kim Jong un's Angels hadden inderdaad geoefend.

quote:
De vrouwen die worden verdacht van het ombrengen van de Noord-Koreaan Kim Jong-nam waren geoefend in het aanbrengen van gif op hun handen om het vervolgens over iemands gezicht te vegen. Dat zegt de Maleisische politie na het horen van de vrouwen die de halfbroer van de Noord-Koreaanse president zouden hebben vermoord.

"Wij zijn ervan overtuigd dat de zaak was voorbereid en dat de vrouwen getraind waren om het plan uit te voeren", zei een politieofficier.

....knip......
pi_169064338
Naar onze maatstaven zijn de beide dames er niet veel rijker op geworden.
De ene verdiende er $ 75 mee en de andere $ 100.

  vrijdag 24 februari 2017 @ 05:55:09 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_169109559
Het wapen is bekend, Nervegas VX

Ik ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen. Zenuwgas staat namelijk op de lijst van verboden WMD's.

1 druppel zenuwgas op de huid is al dodelijk. Wat de vraag oproept hoe ze het op zijn gezicht hebben gespoten zonder zelf gevaar te lopen. 1 theorie die ik voorbij zag komen is dat het gas in 2 componenten is aangebracht (door de 2 vrouwen) die beide op zich zelf niet schadelijk zijn. Maar zelfs de artsen hebben geluk gehad, het aanraken van zijn gezicht had al dodelijk kunnen zijn.

http://www.volkskrant.nl/(...)m-jong-nam~a4466711/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_169110099
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 05:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het wapen is bekend, Nervegas VX

Ik ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen. Zenuwgas staat namelijk op de lijst van verboden WMD's.

1 druppel zenuwgas op de huid is al dodelijk. Wat de vraag oproept hoe ze het op zijn gezicht hebben gespoten zonder zelf gevaar te lopen. 1 theorie die ik voorbij zag komen is dat het gas in 2 componenten is aangebracht (door de 2 vrouwen) die beide op zich zelf niet schadelijk zijn. Maar zelfs de artsen hebben geluk gehad, het aanraken van zijn gezicht had al dodelijk kunnen zijn.

http://www.volkskrant.nl/(...)m-jong-nam~a4466711/
quote:
.....knip.....

Eerder was onduidelijk hoe de twee vrouwen de stof op het gezicht van Kim Jong-nam hebben kunnen spuiten zonder zelf ziek te worden. De Maleisische autoriteiten maakten vannacht bekend dat één van de twee hoofdverdachten heeft overgegeven na de aanslag.
........knip.....
http://nos.nl/artikel/215(...)oactieve-sporen.html

Ze gaan nu een deel van het vliegveld ontsmetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')