Daar durf ik dus niet heen. Komen alleen maar pooiers en dealers tochquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:05 schreef Divje het volgende:
Duss de kroegen in Nieuwstad zijn ook weer open..
Gezellig volk johquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Daar durf ik dus niet heen. Komen alleen maar pooiers en dealers toch
Zal vast niet erger zijn dan de 24/7.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:10 schreef Divje het volgende:
Maar nee, valt wel mee. Maar snap dat je dat idee hebt als je kijkt naar de reden dat ze dicht waren.
Trust me. Echt wel.quote:
wees blij dat ie op het balkon bleef en niet je huis binnen sneaktquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja idd, dacht dat ze klein en schattig waren maar toen zag ik die tanden
quote:Op donderdag 23 februari 2017 01:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Had er laatst een onder de motorkapmeteen zo'n pieper laten installeren, hopen dat ze nu wegblijven
Carolieweg (straatje naast de HEMA)!quote:Op maandag 13 maart 2017 14:32 schreef t4rt4rus het volgende:
Iemand hier die een goede pakkenzaak kent in grunn?
Heb er een paar aan de Brugstraat/vismarkt gezien. Nog andere plekken waar ik kan kijken?
Auto rijdt nogquote:Op maandag 13 maart 2017 14:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
wees blij dat ie op het balkon bleef en niet je huis binnen sneakt![]()
Als ze er eenmaal zitten niet weg te krijgen (beschermde diersoort)
[..]en nu? helpt zo'n pieper?
Bedankt, ga ik daar ook even kijken.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Carolieweg (straatje naast de HEMA)!
Oh wauw het is maandag, sorry. Dacht dat je om een goede patatzaak vroegquote:Op maandag 13 maart 2017 16:07 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Bedankt, ga ik daar ook even kijken.
quote:Op maandag 13 maart 2017 16:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Oh wauw het is maandag, sorry. Dacht dat je om een goede patatzaak vroeg![]()
dank voor de tipquote:Op maandag 13 maart 2017 16:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik las ook patatzaak.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb er zelf vorig jaar eentje in de brugstraat bij de Suitsupply gehaald. Het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 13 maart 2017 14:32 schreef t4rt4rus het volgende:
Iemand hier die een goede pakkenzaak kent in grunn?
Heb er een paar aan de Brugstraat/vismarkt gezien. Nog andere plekken waar ik kan kijken?
quote:Op maandag 13 maart 2017 16:31 schreef yosander het volgende:
[..]
bedankt hansquote:Op maandag 13 maart 2017 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Joh toen ik snel keek las ik ook patatzaak ;')
Ook schuldig hierquote:Op maandag 13 maart 2017 16:31 schreef yosander het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |