Volgens mij zit jij nu nepnieuws de wereld in te helpen.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:13 schreef Frutsel het volgende:
hij was vrij vandaag, gisteren te lang door gefeest op Lincoln's Birthday en vandaag de stad in voor Melania's Valentine Gift
zonder bron in de OP jij ook...quote:Op maandag 13 februari 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij nu nepnieuws de wereld in te helpen.
Mun bron is twi...quote:Op maandag 13 februari 2017 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zonder bron in de OP jij ook...
ik niet trouwens, ik schreef op wat ik dacht, dat staat er ook hoor![]()
Je bent geTrumpedquote:Op maandag 13 februari 2017 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mun bron is twi...
Oh kut, nu heeft ie net getwwet
Deze is gewoon weer relevant. uit 2009 alweer....quote:Op maandag 13 februari 2017 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mun bron is twi...
Opgelost, slotje.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mun bron is twi...
Best een normale tweet. Zal wel door niet hemzelf geplaatst zijn.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mun bron is twi...
Morgen weer een kans.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mun bron is twi...
Demonstranten aanzien voor fanstwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-02-2017 om 23:19:05Just leaving Florida. Big crowds of enthusiastic supporters lining the road that the FAKE NEWS media refuses to mention. Very dishonest! reageer retweet
Hij heeft gewonnen in Florida. Het witte huis staat midden in blauw gebied en de mensen die op hem stemden zijn de afgelopen jaren verarmd. Al die juichreacties van deugende mensen bij de demonstraties en de rustige inauguratie zijn dus nogal ironisch.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Demonstranten aanzien voor fanstwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-02-2017 om 23:19:05Just leaving Florida. Big crowds of enthusiastic supporters lining the road that the FAKE NEWS media refuses to mention. Very dishonest! reageer retweet
Hij zal toch wel een Made In America phone hebben??quote:Op maandag 13 februari 2017 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Heeft zijn galaxy s3 het begeven?
Opgelost. Feeknews.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mun bron is twi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |