quote:Op maandag 13 februari 2017 16:43 schreef Paxcon het volgende:
De grote renovatie van het schuurtje gaat beginnen
Casey Neistat is een baas.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik krijg allemaal Casey Neistat rommel aanbevolen op Twitter, kutBraddie.
Wel een uitgebreide video.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:43 schreef Paxcon het volgende:
als iemand niet wil wordt het nietsquote:Op maandag 13 februari 2017 17:00 schreef Sander166 het volgende:
Dat staat pas in april op de planning, dus ik verwacht er niet veel van.
Ben wel benieuwd hoe het met zijn sollicitaties is afgelopen. Ik lees net dat ze in 2016 een succesvol project hadden om kansarme jongeren aan het werk te krijgen. Waarom Braddie nooit meedoet aan zulke projecten is mij een raadsel.
Omdat Bradley niet kan werken zowel in fysiek opzicht als mentaal. Je kan hem eventueel aan het werk zetten, maar de kans dat hij binnen twee weken weer thuis zit is 100%. Als ik Bradley inschat dan denk ik dat hij heel dicht tegen het 'onbemiddelbaar' aan zit en dus onderaan de stapel.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:00 schreef Sander166 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het met zijn sollicitaties is afgelopen. Ik lees net dat ze in 2016 een succesvol project hadden om kansarme jongeren aan het werk te krijgen. Waarom Braddie nooit meedoet aan zulke projecten is mij een raadsel.
Nu hij de vlogs van Petjesmeneer niet meer hoeft te editten heeft hij ineens zeeën van tijd overquote:Op maandag 13 februari 2017 17:00 schreef Sander166 het volgende:
Nu zullen we nooit zien hoeveel tandjes hij gaat tuffen bij de kaakchirurgquote:Op maandag 13 februari 2017 17:11 schreef Barrah het volgende:
[..]
Nu hij de vlogs van Petjesmeneer niet meer hoeft te editten heeft hij ineens zeeën van tijd over
Hij was al kapot van het verplaatsen ervan. Ik neem aan dat Bradley hiervoor de buurman gaag regelen, net als bij de computer.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Zou bradge nu druk bezig zijn met een time lapse waarin het tapijt wordt gelegd?
Braad? Of Mapima?quote:Op maandag 13 februari 2017 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat kan ik toch boos worden om die zielige kneus
Hij is ook al bijna een jaar bezig met het zoeken naar chauffeurswerk, terwijl je eigenlijk binnen een week al aan de slag kan als koerier/chauffeurquote:Op maandag 13 februari 2017 17:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Omdat Bradley niet kan werken zowel in fysiek opzicht als mentaal. Je kan hem eventueel aan het werk zetten, maar de kans dat hij binnen twee weken weer thuis zit is 100%. Als ik Bradley inschat dan denk ik dat hij heel dicht tegen het 'onbemiddelbaar' aan zit en dus onderaan de stapel.
Hij klinkt alsof hij zojuist de trap heeft beklommen.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:43 schreef Paxcon het volgende:
+1quote:Op maandag 13 februari 2017 17:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat kan me niks schelen, ik kijk alleen naar onze authentieke Hilversumse vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |