Heeft er iemand een droog broekje voor mequote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijgen we dan een Tosti Cotugno van ze?
Incontinente 1990!quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft er iemand een droog broekje voor me![]()
![]()
![]()
IK VIND HET NOG STEEDS GOEDquote:
Het stond er echt alsof hij een puppy moest slachten om bij jou op een te komen.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hij paste niet meer in m'n post, dat puppy slachten moet hij doen om niet op 1 te komen maar het sloeg nergens meer op en ik wist niet meer wat ik zelf bedoelde.
Het is laat.
wtf doe normaal puppy slachten wat denk jij wel niet das toch zielig wtfquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het stond er echt alsof hij een puppy moest slachten om bij jou op een te komen.![]()
![]()
Ja dat dus, ik typte het, postte het, las het na (proofreading, ik doe het NA publicatiequote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het stond er echt alsof hij een puppy moest slachten om bij jou op een te komen.![]()
![]()
Niet? Oh. Nou.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
wtf doe normaal puppy slachten wat denk jij wel niet das toch zielig wtf
OMG JIJ BENT ECHT BRUUTquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet? Oh. Nou.
Dan ga ik wel een andere hobby zoeken.
joh ik weet toch ook wel dat je niet echt puppy slacht ik ben toch geen megoolquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:41 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij ontgaat het hier iemand dat ik totaal niet serieus ben.
Ik ben een beetje gaar geworden van het clipjeskijken, in combinatie met zaterdagavondmeligheid, dan gebeurt dit.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:41 schreef Greys het volgende:
We worden wel lekker hyper en hysterisch van dit nummer
JAAAA GREYS KOM DANSENquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:41 schreef Greys het volgende:
We worden wel lekker hyper en hysterisch van dit nummer
fijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
joh ik weet toch ook wel dat je niet echt puppy slacht ik ben toch geen megool
*Nonnenjurk aantrekt*quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
JAAAA GREYS KOM DANSEN
LEZIONI DI NIRVANA
CE IL BUDDHA I FILA INIDANA
PER TUTTI UN ORA DARIA DI LGORIA ALEEEEE
Not today satan.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:45 schreef Nexum het volgende:
yo beter gaan jullie me video kijken en delen overal ik wil honderden views en abbonees
wat is nog meer een goed dansnummer dit jaar ff denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |