Je kunt nu nog zonder gezichtsverlies je mening bijstellenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, ik begin het te begrijpen.
Ik wil niet.
Doe de macarena.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:09 schreef Greys het volgende:
Francessssco legt ons zelf even de danspassen uit, opdat wij allen correct meehupsen straks in mei.
Ik denk er nog even over na.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt nu nog zonder gezichtsverlies je mening bijstellen
"Don't you just wanna be part of that orchestra when they go OLÉÉÉ"quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, ik begin het te begrijpen.
Ik wil niet.
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
"Don't you just wanna be part of that orchestra when they go OLÉÉÉ"
You do, Cee. You dó.
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
You do, Cee. You dó.
En dat is exáct waarom het nu al een winnaar is. Of ie nou wint of niet. Er worden belachelijk veel mensen blij van.quote:
Ik weet niet of je ooit IT hebt gezien van Stephen King maar je klinkt nu net als de clown die onschuldige kinderen in het riool probeert te lokken.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
You do, Cee. You dó.
'Do you want a balloooooon?'quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit IT hebt gezien van Stephen King maar je klinkt nu net als de clown die onschuldige kinderen in het riool probeert te lokken.
BLACKBIRD, BLACKBIRD, DON'T SING FOR ME..quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt Greys ook nog eens aanzetten met d'r clipjesspam.
GREYS STOP DAARMEE.
Neh. Gewoon Italiaans houden joh. Als er een taal is die iedereen mooi vindt...quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik Francesco Gabbani was, zou ik trouwens alvast een Engelstalige versie van het nummer voorbereiden. Goede Engelstalige tekstschrijver zoeken en snel de studio in....
Ik ben met Baukje in een heerlijk hotel in Rome geweest dat een omgebouwd klooster is. Verder een modern hotel maar in de oude kapel komen nog éckte nonnen. Als je in de binnentuin zit te ontbijten komen ze vriendelijk voorbij schuifelen op weg naar het onaangetaste oude kapelletje dat ín het hotel zit.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt Greys ook nog eens aanzetten met d'r clipjesspam.
GREYS STOP DAARMEE.
Oh die blijft voorlopig nog op 1 hoor, meneer Gorilla moet eerst nog wat liedjes voorbij stevenen voordat ie de top van mijn lijst bereikt.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
BLACKBIRD, BLACKBIRD, DON'T SING FOR ME..
Focus je op je favoriet Cee, resist!
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit IT hebt gezien van Stephen King maar je klinkt nu net als de clown die onschuldige kinderen in het riool probeert te lokken.
Ik bedoel niet in plaats van de inzending, maar gewoon als extraatje. Net zoals Nicole destijds Ein Bisschen Frieden ook in het Nederlands opnam. En Teach-In deed dat ook met Ding A Dong, in het Engels.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neh. Gewoon Italiaans houden joh. Als er een taal is die iedereen mooi vindt...
Als de eigenaar van het hotel de andere helft van Flamman & Abraxas is zou het helemaal fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben met Baukje in een heerlijk hotel in Rome geweest dat een omgebouwd klooster is. Verder een modern hotel maar in de oude kapel komen nog éckte nonnen. Als je in de binnentuin zit te ontbijten komen ze vriendelijk voorbij schuifelen op weg naar het onaangetaste oude kapelletje dat ín het hotel zit.
Rome 2018, wij, daar.
SO VERY SISTER ACT!
Ik quote 'm te laat, maar ik zag dat van die puppy!quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die blijft voorlopig nog op 1 hoor, meneer Gorilla moet eerst nog wat liedjes voorbij stevenen voordat ie de top van mijn lijst bereikt.
Oooh. Dan ist goed.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoel niet in plaats van de inzending, maar gewoon als extraatje. Net zoals Nicole destijds Ein Bisschen Frieden ook in het Nederlands opnam. En Teach-In deed dat ook met Ding A Dong, in het Engels.
Ja hij paste niet meer in m'n post, dat puppy slachten moet hij doen om niet op 1 te komen maar het sloeg nergens meer op en ik wist niet meer wat ik zelf bedoelde.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik quote 'm te laat, maar ik zag dat van die puppy!
Stiekem gewoon een beetje verdorven jij.![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Als de eigenaar van het hotel de andere helft van Flamman & Abraxas is zou het helemaal fantastisch zijn.
Krijgen we dan een Tosti Cotugno van ze?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ons ontbijt geserveerd gaat worden door Il Volo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |