Dat niet, maar ik kan niet helemaal stil zitten bij dit nummer. Schouders mee met de beat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik gooi ook m'n arm erbij in de lucht enzo bij ALEEEEEE, jij?
quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:23 schreef Momo... het volgende:
Ik heb dit nummer al 100 keer beluisterdNormaal doe ik dat echt niet zo veel met songfestival nummers.
Eerste keer - ok
Tweede keer - wel catchy
Derde keer - leuk zeg
Vijfde keer - Namaste ALEEEEE
Mani Smit...quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:58 schreef Mani89 het volgende:
Italie gaat winnen, dat kan niet meer fout!
Dit zou nog wel eens bekende quote kunnen worden.
Dus je laat je persoonlijke smaak afhangen van wat anderen van iets vinden. Nooit doen.quote:Op zondag 9 april 2017 11:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
als het niet zo overhyped was, vond ik het nog leuk, maar ik hou niet overhypte acts
Hm, ik zou prima kunnen leven met het idee dat Italië niet wint maar Zweden als winnaar zou wel een enorme eenheidsworst zijn dan. Meh.quote:Op zondag 9 april 2017 11:09 schreef Nexum het volgende:
Het wint niet.
Zweden wint.
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meerquote:Op zondag 9 april 2017 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik zou prima kunnen leven met het idee dat Italië niet wint maar Zweden als winnaar zou wel een enorme eenheidsworst zijn dan. Meh.
Get your fact straightquote:Op zondag 9 april 2017 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Italië heeft een paar jaar geleden gewonnen met baardmevrouw en dat zeiknummer.
quote:Op zondag 9 april 2017 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je laat je persoonlijke smaak afhangen van wat anderen van iets vinden. Nooit doen.
Dat was Oostenrijk halve idiootquote:Op zondag 9 april 2017 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Italië heeft een paar jaar geleden gewonnen met baardmevrouw en dat zeiknummer.
Moet je niet zo serieus opvatten, ik zeg idioot tegen bijna iedereenquote:Op zondag 9 april 2017 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen is een ESF-goeroe, geen reden om iemand idioot te noemen
Niet iedereen is een ESF-goeroe die daar zo doorheen priktquote:Op zondag 9 april 2017 12:25 schreef Nexum het volgende:
[..]
Moet je niet zo serieus opvatten, ik zeg idioot tegen bijna iedereen
Het is niet overhyped. Het is populair omdat het goed is.quote:Op zondag 9 april 2017 11:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
als het niet zo overhyped was, vond ik het nog leuk, maar ik hou niet overhypte acts
Zweden gaat hoog eindigen en ik gun ze dat van harte, gezien de moeite die ze elk jaar weer doen. Robin Bengtsson was onmiddellijk mijn favoriet in de voorrondes. Het liedje is instant catchy en daarmee uitermate geschikt om de tv-kijker in 3 minuten in te pakken.quote:Op zondag 9 april 2017 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik zou prima kunnen leven met het idee dat Italië niet wint maar Zweden als winnaar zou wel een enorme eenheidsworst zijn dan. Meh.
dat vind ik ook, dat van gisteravond klonk niet echt geweldig, die dansmoves was gewoon een beetje Michael Jackson nadoen, maar zonde van die gorilla, dat ie niet meekwam naar EICquote:Op zondag 9 april 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet overhyped. Het is populair omdat het goed is.
Het zwakke punt van Italië is trouwens de live-zang. Het valt me op dat Gabbani het nummer live in een lagere toonsoort zingt dan de studioversie. Sowieso is zijn live-zang niet al te denderend.
Maar ik denk dat het nummer desondanks overeind blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |