Dus afgelopen maandag een wortelkanaalbehandeling gehad 1 kanaal alles in een keer gedaan; ging prima weinig pijn bij ingreep eigenlijk helemaal niet. Maandagavond begon de verdoving uit te werken en kreeg ik last van steken, zeg maar gewoon kiespijn. Nou ja kan gebeuren.
Maandag op dinsdag nacht paracetamol 500mg genomen om te kunnen slapen ik denk dat ik 5 uurtjes heb geslagen.
Dinsdag op woensdag bijna niet geslagen; opgeschaald naar 1 ibro 200 en 500mg para.
Woensdag tandarts gebeld als dit normaal is; ja is normaal gewoon doorgaan moet na een week (!) over zijn.
Woensdag op donderdag nacht was het niet te houden 3 uur geslapen en mijn wang begon op te zetten. Ik zat nog steeds aan de 1 ibro van 200 en 500mg para. Wel naar werk gegaan, maar uiteindelijk naar huis gegaan omdat ik niet normaal meer kon nadenken.
Donderdag was echt hel; HAP gebeld, was na 6'en en kreeg de diensdoende tandarts niet aan de lijn. HAP gaf me een verhoging 4x 200 mg (2 per keer) ibro en 6 x 500mg para per dag (2 per keer).
Donderdag op vrijdag avond redelijk geslapen ongeveer 6 uur. Vrijdag was de dag doorkomen door aan het schema te houden; onder de para's ging het wel 't was te dragen. Ook nog met de dienstdoende tandarts gebeld (waarom werken tandartsen maar 4 dagen?) en opgeschaald naar ibro 4x 200mg (3 per keer).
Vandaag gaat het ook wel, wang is nog steeds dik en mijn wang is gevoelloos bij de (denk ik) ontsteking.
Andere ervaringen hier mee? Ik ga in ieder geval maandag de tandarts bellen; om 8:00 en geen seconde later.
TLDR: Tering wat doet de napijn van een WKB veel pijn, normaal?