abonnement Unibet Coolblue
pi_168986909
Vorig jaar toen Cornald bij Pauw te gast was zei hij dat het niet zo is dat wanneer een lied bagger is, je als omroep er niks over kan zeggen of dat je geen controle meer kunt uitoefenen op het verdere plan. Meerderheid bij de AvroTros zal dan wel achter de keuze staan van de meiden lijkt me. En wij binnenkort ook jongens w/ Het wordt vast een mooi emotioneel nummer. Heel FOK! aan de tissues, heel FOK! ontroerd ;( O+

~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 februari 2017 @ 20:45:02 #227
163650 Greys
pi_168988491
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:41 schreef grazz het volgende:
Vorig jaar toen Cornald bij Pauw te gast was zei hij dat het niet zo is dat wanneer een lied bagger is, je als omroep er niks over kan zeggen of dat je geen controle meer kunt uitoefenen op het verdere plan. Meerderheid bij de AvroTros zal dan wel achter de keuze staan van de meiden lijkt me. En wij binnenkort ook jongens w/ Het wordt vast een mooi emotioneel nummer. Heel FOK! aan de tissues, heel FOK! ontroerd ;( O+

[ afbeelding ]
Maar dan zou dat betekenen dat AVROTROS het ook prima vond dat Trijntje in een gruwelijke outfit zonder enige fatsoenlijke act en een flutnummer naar het ESF ging. Anders hadden ze daar immers ook wel controle op het verdere traject uitgeoefend.. Sorry maar dat stelt mij geenszins gerust. :@ Die beoordelingen daar zijn op álle vlakken mis gegaan. Dus óf ze hebben zelf een wansmaak bij AVROTROS óf ze hebben stiekem dus geen enkele invloed meer na het aanwijzen van de artiest.

Wat het onderste deel van je post betreft hoop ik dus serieus dat je gelijk hebt. Laat het dan maar een enorme tranentrekker zijn. Dan heeft het tenminste dus íets speciaals. :) *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 februari 2017 @ 20:46:47 #228
163650 Greys
pi_168988544
Vanavond weten we de inzendingen van Hongarije en Malta. Staan in dezelfde semi als Og3ne. Ben benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168989780
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dan zou dat betekenen dat AVROTROS het ook prima vond dat Trijntje in een gruwelijke outfit zonder enige fatsoenlijke act en een flutnummer naar het ESF ging. Anders hadden ze daar immers ook wel controle op het verdere traject uitgeoefend.. Sorry maar dat stelt mij geenszins gerust. :@ Die beoordelingen daar zijn op álle vlakken mis gegaan. Dus óf ze hebben zelf een wansmaak bij AVROTROS óf ze hebben stiekem dus geen enkele invloed meer na het aanwijzen van de artiest.

Wat het onderste deel van je post betreft hoop ik dus serieus dat je gelijk hebt. Laat het dan maar een enorme tranentrekker zijn. Dan heeft het tenminste dus íets speciaals. :) *O*
Wat betreft de smaak van de AVROTROS ben je aan de goden overgeleverd, zij hebben blijkbaar geoordeeld dat Walk Along een goed liedje was en zeker de finale zou halen... sorry hoor, maar dan heb je er echt geen kaas van gegeten.

Als Cornald twijfelt (volgens de 'geruchten') zou me dat ook weer niet verbazen. Hij is natuurlijk de AVRO-kant van het verhaal, en gaat iets meer voor de 'hogere' cultuur, dus ik kan me voorstellen dat O'G3NE niet direct zijn keuze was. Hij is meer van de Jett Rebels en Douwe Bobs.
pi_168992689
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dan zou dat betekenen dat AVROTROS het ook prima vond dat Trijntje in een gruwelijke outfit zonder enige fatsoenlijke act en een flutnummer naar het ESF ging. Anders hadden ze daar immers ook wel controle op het verdere traject uitgeoefend.. Sorry maar dat stelt mij geenszins gerust. :@ Die beoordelingen daar zijn op álle vlakken mis gegaan. Dus óf ze hebben zelf een wansmaak bij AVROTROS óf ze hebben stiekem dus geen enkele invloed meer na het aanwijzen van de artiest.

Wat het onderste deel van je post betreft hoop ik dus serieus dat je gelijk hebt. Laat het dan maar een enorme tranentrekker zijn. Dan heeft het tenminste dus íets speciaals. :) *O*
Daar hebben ze van geleerd :) . Vandaar ook dat Douwe en zijn team een duidelijk plan moesten hebben. Cornald was na afloop ook niet blij met hoe Trijntje het heeft aangepakt. Hij zegt in het AD: "De belangrijkste verbetering moet zijn dat Nederland met een kristalhelder plan afreist" zie: http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)poppenkast~aaab5bd7/

Bij DB was dit terug te zien. Ik zou niet weten en ook niet begrijpen waarom de AvroTros ineens dit jaar weer en afwachtende houding aanneemt. Ze hebben nu toch gezien dat het werkte met DB. Ik ga er daarom vanuit dat ze ook van Og3ne een duidelijk plan eisen van te voren. Kan me niet voorstellen dat ze weer een Trijntje afgang willen. Dan hebben ze er echt NIKS van geleerd.
Adem in, adem uit, (hey da's een oud liedje van Lisa, Amy en Shelley :P ), het komt goed!
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 februari 2017 @ 23:34:42 #231
163650 Greys
pi_168993007
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:30 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Wat betreft de smaak van de AVROTROS ben je aan de goden overgeleverd, zij hebben blijkbaar geoordeeld dat Walk Along een goed liedje was en zeker de finale zou halen... sorry hoor, maar dan heb je er echt geen kaas van gegeten.

Als Cornald twijfelt (volgens de 'geruchten') zou me dat ook weer niet verbazen. Hij is natuurlijk de AVRO-kant van het verhaal, en gaat iets meer voor de 'hogere' cultuur, dus ik kan me voorstellen dat O'G3NE niet direct zijn keuze was. Hij is meer van de Jett Rebels en Douwe Bobs.
Ja, daar heb je wel gelijk in, zo had ik het nog niet bekeken, qua AVRO en TROS. Zit wat in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 februari 2017 @ 23:40:19 #232
163650 Greys
pi_168993156
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 23:21 schreef grazz het volgende:

[..]

Daar hebben ze van geleerd :) . Vandaar ook dat Douwe en zijn team een duidelijk plan moesten hebben. Cornald was na afloop ook niet blij met hoe Trijntje het heeft aangepakt. Hij zegt in het AD: "De belangrijkste verbetering moet zijn dat Nederland met een kristalhelder plan afreist" zie: http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)poppenkast~aaab5bd7/

Bij DB was dit terug te zien. Ik zou niet weten en ook niet begrijpen waarom de AvroTros ineens dit jaar weer en afwachtende houding aanneemt. Ze hebben nu toch gezien dat het werkte met DB. Ik ga er daarom vanuit dat ze ook van Og3ne een duidelijk plan eisen van te voren. Kan me niet voorstellen dat ze weer een Trijntje afgang willen. Dan hebben ze er echt NIKS van geleerd.
Adem in, adem uit, (hey da's een oud liedje van Lisa, Amy en Shelley :P ), het komt goed!
Ik had gehoopt dat ze dan elk jaar zouden meenemen wat de vorige keren goed werkte (niet qua lied hoor, maar qua alles eromheen) en dat steeds nog meer zouden willen verbeteren. Je hebt helemaal gelijk dat ze na Trijn weer geleerd hebben, goddank, maar ze hadden natuurlijk al daarvoor moeten leren van Anouk en TCL en dus Trijn dr non-aanpak moeten afkeuren.
Gelukkig leek het daarna eindelijk duidelijk te zijn. Maar had gehoopt dat ze dan de gedeeltes die vorig jaar uitstekend gingen, zoals de eurovisiefans af en toe iets leuks geven aan info op social media, niet zouden laten verslechteren maar juist nóg meer verbeteren.. Het totaalpakket in z'n geheel willen verbeteren. Elk jaar weer. Geen steken laten vallen.

Maar, weet je wat, ik ga vanaf nu maar uit van je uitspraak dat het goed komt. Als jij het zegt wil ik dat oprecht geloven! :D O+ w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 februari 2017 @ 23:47:44 #233
163650 Greys
pi_168993278
Hm, iemand vraagt op FB aan het songfestival team account (onder de bekendmaking van de datum) of de presentatie van het lied dan via live stream of op tv wordt uitgezonden en dat is kennelijk nog niet bekend want het antwoord is alleen 'we houden je op de hoogte'.

HET IS AL OVER MINDER DAN TWEE WEKEN. Dat zou toch al wel bekend moeten zijn...? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 00:08:27 #234
163650 Greys
pi_168993622
Nieuwste concurrent in de halve finale van Og3ne is... *drumroll* wederom een vrouw met een ballad. Malta. Wel een oubollige ballad.

http://www.songfestivalwe(...)oor-malta-naar-kiev/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 00:11:05 #235
163650 Greys
pi_168993663
Hongarije ook bekend.
Wel onze halve finale, geen concurrentie.

http://www.songfestivalwe(...)pai-wint-a-dal-2017/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168993776
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat ze dan elk jaar zouden meenemen wat de vorige keren goed werkte (niet qua lied hoor, maar qua alles eromheen) en dat steeds nog meer zouden willen verbeteren. Je hebt helemaal gelijk dat ze na Trijn weer geleerd hebben, goddank, maar ze hadden natuurlijk al daarvoor moeten leren van Anouk en TCL en dus Trijn dr non-aanpak moeten afkeuren.
Gelukkig leek het daarna eindelijk duidelijk te zijn. Maar had gehoopt dat ze dan de gedeeltes die vorig jaar uitstekend gingen, zoals de eurovisiefans af en toe iets leuks geven aan info op social media, niet zouden laten verslechteren maar juist nóg meer verbeteren.. Het totaalpakket in z'n geheel willen verbeteren. Elk jaar weer. Geen steken laten vallen.

Maar, weet je wat, ik ga vanaf nu maar uit van je uitspraak dat het goed komt. Als jij het zegt wil ik dat oprecht geloven! :D O+ w/
Ja gelijk hoor dat ze van Anouk en TCL hadden moeten leren, daar kan ik nog steeds niet bij :N Ook het feit dat ze niet zelf hebben ingegrepen toen ze zagen wat ze wilde dragen. Niemand die iets durft te zeggen? Ja achteraf pas. Voor mij voelt 2015 alsof we er niet bij waren in ieder geval.

Ik denk dat het qua social media gebeuren niet beter kon. Ze hebben er alles aan gedaan om ons maandenlang naar het esf uit te laten kijken. AvroTros is dit jaar zelf ook wat lazy wat betreft updates. Dat van 3 maart staat nu nog alleen op songfestival.nl. Op FB https://www.facebook.com/teamog3ne en Instagram wordt dan weer niets vermeld. Daar mogen ze veel consequenter in zijn. Denk niet dat veel mensen op de officiele website kijken. Die zijn via social media sneller bereikt.

Haha :D ik heb zo'n zin in 3 maart. We gaan hier janken (omdat het zon emo nr is) of janken (omdat het geheel onverwacht slecht is :+ ), dus janken.
~The present is all there is~
pi_168993832
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 23:47 schreef Greys het volgende:
Hm, iemand vraagt op FB aan het songfestival team account (onder de bekendmaking van de datum) of de presentatie van het lied dan via live stream of op tv wordt uitgezonden en dat is kennelijk nog niet bekend want het antwoord is alleen 'we houden je op de hoogte'.

HET IS AL OVER MINDER DAN TWEE WEKEN. Dat zou toch al wel bekend moeten zijn...? :@
Welk account? Op dat teamog3ne (van avrotros) zie ik dat berichtje niet over de bekendmaking. Of ik kijk niet goed.

Nee, ik meen me te herinneren uit voorgaande jaren, dat ze eerst bekend maken op welke datm het lied wordt gepresenteerd en een week later ofzo waar, hoe etc. #noworries
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 00:28:55 #238
163650 Greys
pi_168993976
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 00:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Welk account? Op dat teamog3ne (van avrotros) zie ik dat berichtje niet over de bekendmaking. Of ik kijk niet goed.

Nee, ik meen me te herinneren uit voorgaande jaren, dat ze eerst bekend maken op welke datm het lied wordt gepresenteerd en een week later ofzo waar, hoe etc. #noworries
Oh ik ben in de war denk ik. Het is het FB account van Eurovisie Songfestival. Is dat niet van AVROTROS?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 00:32:19 #239
163650 Greys
pi_168994029
Oh wtf, er zijn twee FB pagina's die exact hetzelfde heten. Allebei 'Eurovisie Songfestival" en allebei Og3ne als header. Lekker duidelijk jongens :D

https://www.facebook.com/songfestival/

Daar staat het bij de reacties.

Dat is dus niet de teamog3ne account maar deze is ook van AVROTROS denk ik gezien de linknaam songfestival zonder toevoegingen ofzo..

Nou ja. Gek. Verwarrend. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2017 @ 00:33:32 #240
368283 ato
pi_168994055
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 00:11 schreef Greys het volgende:
Hongarije ook bekend.
Wel onze halve finale, geen concurrentie.

http://www.songfestivalwe(...)pai-wint-a-dal-2017/
Ik vind het wel een concurrent, na alle vrouwen ballads is men wel blij om totaal wat anders te horen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168994175
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 00:32 schreef Greys het volgende:
Oh wtf, er zijn twee FB pagina's die exact hetzelfde heten. Allebei 'Eurovisie Songfestival" en allebei Og3ne als header. Lekker duidelijk jongens :D

https://www.facebook.com/songfestival/

Daar staat het bij de reacties.

Dat is dus niet de teamog3ne account maar deze is ook van AVROTROS denk ik gezien de linknaam songfestival zonder toevoegingen ofzo..

Nou ja. Gek. Verwarrend. :P
Nee. teamog3ne is de echte ;) er staat rechts:

De officiële Songfestival Facebookpagina van de AVROTROS. #TEAMOG3NE |
Kijk voor meer info op: http://www.songfestival.nl
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 00:45:09 #242
163650 Greys
pi_168994250
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 00:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Nee. teamog3ne is de echte ;) er staat rechts:

De officiële Songfestival Facebookpagina van de AVROTROS. #TEAMOG3NE |
Kijk voor meer info op: http://www.songfestival.nl
Ja ik volg ze allebei kennelijk maar das wel een beetje verwarrend in de timeline :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168997905
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat ze dan elk jaar zouden meenemen wat de vorige keren goed werkte (niet qua lied hoor, maar qua alles eromheen) en dat steeds nog meer zouden willen verbeteren. Je hebt helemaal gelijk dat ze na Trijn weer geleerd hebben, goddank, maar ze hadden natuurlijk al daarvoor moeten leren van Anouk en TCL en dus Trijn dr non-aanpak moeten afkeuren.
Gelukkig leek het daarna eindelijk duidelijk te zijn. Maar had gehoopt dat ze dan de gedeeltes die vorig jaar uitstekend gingen, zoals de eurovisiefans af en toe iets leuks geven aan info op social media, niet zouden laten verslechteren maar juist nóg meer verbeteren.. Het totaalpakket in z'n geheel willen verbeteren. Elk jaar weer. Geen steken laten vallen.

Maar, weet je wat, ik ga vanaf nu maar uit van je uitspraak dat het goed komt. Als jij het zegt wil ik dat oprecht geloven! :D O+ w/
Ik ben het hier eigenlijk niet mee eens. Het sociale media-verhaal maakt niet zoveel uit, en de Eurovisie-fans ook niet. De Common Linnets werden universeel afgekraakt, en scoorden ook niet bij de Eurovisie-fans. Volgens mij hadden ze ook amper een sociale media-campagne. Maar wat ze wel hadden was een goed nummer en een goede performance.

Ook vind ik niet dat je hetzelfde concept steeds moet blijven verbeteren. Je moet jezelf steeds vernieuwen. Of O'G3NE daar nou de perfecte artiest voor is weet ik niet, maar het is in elk geval wel weer iets vernieuwends voor Eurovisie-begrippen: een soort close harmony-groep.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 15:57:20 #244
163650 Greys
pi_169003309
Social media wordt alleen maar belangrijker elk jaar. Niet minder belangrijk.

Dat je zonder een goede social media campagne alsnog goed kunt scoren ben ik met je eens. Maar kwaad kan het sowiesó niet om af en toe eens naar de fans te reiken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169006263
Wat heeft die campagne Douwe Bob nou geholpen? Ja, hij is nu een gevestigde naam in Nederland, als dat het doel was is het gelukt.
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 18:52:06 #246
375570 crew  Cyan9
pi_169007690
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:53 schreef blackswangreen het volgende:
Wat heeft die campagne Douwe Bob nou geholpen? Ja, hij is nu een gevestigde naam in Nederland, als dat het doel was is het gelukt.
Het gaat er wat mij betreft niet op wat het de artiest zou opleveren, maar dat je de mensen "thuis" ook op de hoogte houdt, en betrekt bij wat er gaande is. Zorg dat het leeft, maak het een positieve ervaring. Meer communicatie = minder gezeik en negativiteit. Je gaat niet alleen voor jezelf heen, je vertegenwoordigt een land. Dan mag je dat land ook wel betrekken bij de hele reis er naar toe.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 19:12:01 #247
163650 Greys
pi_169008114
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:53 schreef blackswangreen het volgende:
Wat heeft die campagne Douwe Bob nou geholpen? Ja, hij is nu een gevestigde naam in Nederland, als dat het doel was is het gelukt.
Dat heeft het hem idd opgeleverd plus een enorm tevreden Eurovisie fanbase. Zelfs esf liefhebbers die helemaal niks met Douwe hadden of zelfs niet van zijn muziek hielden heeft ie daarmee 'ontdooid'. Alleen al op FOK meerdere voorbeelden van gezien, mensen die hem mede daardoor tof gingen vinden en tegen de tijd dat ie daarheen ging helemaal om waren.
Ik wil ook echt niet zeggen dat het absoluut noodzakelijk is, maar als het je alleen maar positieve dingen brengt, waarom zou je het dan níet doen. ;)

Heel stom voorbeeld nu (uitlachen mag) maar van de vier finalisten van The Voice was er eentje die twintig keer zo veel aan social media deed dan de andere drie. Het aantal volgers op Instagram ontplofte haast in korte tijd. Ze gaf ze leuke filmpjes achter de schermen van het programma, deelde allemaal leuke foto's en verzamelde zo in heel korte tijd de meeste volgers. Ze won de finale na stemmen van het publiek. Ja ook omdat ze goed was, maar ook omdat ze al haar volgers had gevraagd te stemmen.

Ik zal er verder niet over doorzeuren maar ik ben ervan overtuigd dat op een goede manier gebruik maken van social media als artiest je alleen maar goede dingen brengt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 19:16:53 #248
163650 Greys
pi_169008232
Is het al 3 maart? *O*

Geloof het of niet maar ik hoop echt dat het nummers ons erg mee gaat vallen. Want het kijkt natuurlijk toch leuker naar het ESF als er kans op winst is.

Dus ja ik kijk er zelfs naar uit om al mijn reserves en bedenkingen terug te moeten nemen. MEIDEN ZORG DAT IK HET TERUG MOET NEMEN.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169011465
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:02 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag doen onze heldinnen een show op de Huishoudbeurs. Overigens in goed gezelschap van onder meer Sieneke, Jannes en de Gebroeders Ko.
Van dit soort zinnetjes word ik verdrietig.
pi_169011683
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Die geruchten heb ik ook (uit andere hoek) gehoord.

Heel de AVROTROS is stil. Op de datum na. Niemand klinkt echt enthousiast. Normaal lieten Cornald en Jan Smit idd regelmatig doorschemeren dat er een echt goed lied was. Of iets dergelijks. Nu niks.

Maar goed, misschien zijn ze allemaal in katzwijm en sprakeloos van het geweldige nummer. Kan ook nog.
De AVROTROS'en, Cornald Maasen en Jan Smits van deze wereld moeten - even plat gezegd - gewoon hun bek houden. Ze kiezen met hun volle verstand voor deze aanpak. Geen NSF, alles volledig in handen leggen van een bepaalde artiest.

Je kunt OG3NE niet verwijten dat ze in plaats van een beter nummer kiezen voor het liedje dat hun vader schreef. Nou ja.... je kunt het ze wel verwijten, maar je hebt ze zelf die vrijheid gegeven, AVROTROS. Het is allemaal jullie keuze geweest, dus ook jullie fout.

De finale van het Songfestival was het best bekeken tv-programma van 2016 en liet zelfs de finale van het EK Voetbal achter zich. Toch blijft Nederland er laconiek mee omgaan; minimale inspanning en dan ook verbolgen zijn als het resultaat niet maximaal is. Dan is het allemaal een poppenkast en politiek, ineens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')