Ik had het laatst met Hugo over, wanneer een fok ritje? Pierre op de brommer mee 😂quote:Op maandag 13 januari 2020 18:50 schreef Rossdale het volgende:
De nieuwe MW wordt nog veel gespeeld iig
Pierre kan wel achterop, hangt de motor lekker diep in de veringquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had het laatst met Hugo over, wanneer een fok ritje? Pierre op de brommer mee 😂
my bike and body are ready, lets do it lekker simpel ritje, rondje posbank utrechtse heuvel rug oid.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:15 schreef KneusTeun het volgende:
Mainframes heeft mogelijk ook nog wel een motor 👍
Je kan natuurlijk ook ff vlug een motor halen en mee rijden, just saying "life is beter when you're riding"quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiiit ja dan blijf ik thuis
Ross, tukker is down, wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Nu die tukker nog online zien te krijgen
Ik ga wel achterop poppen we de hele route een wheeliequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook ff vlug een motor halen en mee rijden, just saying "life is beter when you're riding"
hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga wel achterop poppen we de hele route een wheelie
Al heel lang niet gekeken, zat laatst al keer op motortopic, zag bozz online op steam en toen moest ik dit topic even checken. Zat dus op 99 dagen zonder post!!!! treurigquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk weer eens op Fok, zie je meteen dit topic![]()
![]()
Even een paar potjes COD?quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:15 schreef KneusTeun het volgende:
Mainframes heeft mogelijk ook nog wel een motor 👍
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |