abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 december 2002 @ 13:17:32 #251
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_7425783
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Raar, dat heb ik nou met 'linkse' mensen. Overigens stem ik op, en ben ik lid van een keurige middenpartij.

grappig dat je je wel aangevallen voelde dan..
quote:
Trouwens, topics over bepaalde rapporten, statistiek, cijfers, zijn er vast al wel. Alleen heb ik de url's daarvan niet gebookmarked. Er zijn ongetwijfeld mensen in dit topic die dat wel hebben gedaan.

Omgekeerd, als vele users in dit topic beweren persoonlijk (!) ervaren te hebben dat gekloot in het uitgaansleven meer dan gemiddeld voorkomt bij allochtonen dan bij autochtonen, en als ook het beleid van horeca-ondernemers hierop wijst, dan ben ik geneigd om die users te geloven. Eigenlijk is het dan zaak van de tegenstanders in deze discussie om met tegenargumenten te komen. Persoonlijke verhalen dat autochtonen (relatief!) net zo vaak rotzooien. Of cijfers waarmee dit aangetoond wordt.

Ik moet plots aan Hitler denken die zegt dat Joden verkeerd zijn. En een heel leger dat volgt omdat hij dit gezegt heeft.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_7425799
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:06 schreef sp3c het volgende:

Dat leidde ik af uit jouw opmerking.
Jij bent degene die die vergelijking tussen hogere verzekeringen voor jongeren en het weigeren van allochtonen trekt niet ik, dus ga nou niet de geslagen hond uit lopen hangen.

Dat leidt jij af ja, uit een vergelijking. Verkeerd afgeleid dus.

Voor de duidelijkheid. Wanneer twee dingen vergeleken worden, dan wil dat niet zeggen dat de beide vergeleken dingen helemaal hetzelfde zijn, of zouden moeten zijn. Beide dingen komen overeen op een bepaald punt.

Speciaal voor jou dan: Marokkanen hoeven niet méér te betalen aan entree dan niet-Marokkanen. Ook hun biertje colaatje hoeft niet duurder te zijn. Zo.

donderdag 19 december 2002 @ 13:21:15 #253
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_7425853
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:13 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het gaat in dit topic ook niet over Arnhem. 'k Zou zeggen, lees het topic nog eens na. En tel het aantal ervaringsdeskundigen dat het niet met je eens is.

Dus als het grootste gedeelte van de bezoekers die op dit topic reageren de ervaring hebben dat marokkanen zich over het algemeen slecht gedragen, is dit ook zo?!
Misschien is hun ercaring mede berust op een vooroordeel beinvloed door (verhalen van ervaringen van) hun vrienden en kennissen
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_7425890
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:17 schreef Goofup het volgende:

grappig dat je je wel aangevallen voelde dan..

Mja, ik legde het maar even heel duidelijk uit. Bepaalde users zijn namelijk zo dom dat ze denken dat áls iemand iets negatiefs over Marokkanen zegt, hij meteen LPF stemt, of CD/CP86-aanhanger is, rechts, extreemrechts, racist. Sterker nog, sommige users zijn zó dom, dat ze er zelfs Hitler bij gaan slepen.
quote:
Ik moet plots aan Hitler denken die zegt dat Joden verkeerd zijn. En een heel leger dat volgt omdat hij dit gezegt heeft.
Oeps.
pi_7426007
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:21 schreef Goofup het volgende:

Dus als het grootste gedeelte van de bezoekers die op dit topic reageren de ervaring hebben dat marokkanen zich over het algemeen slecht gedragen, is dit ook zo?!
Misschien is hun ercaring mede berust op een vooroordeel beinvloed door (verhalen van ervaringen van) hun vrienden en kennissen

Ik zei duidelijk persoonlijke ervaring, en niet 'gehoord hebben via via'. Ook zei ik niet dat áls mensen iets zeggen, dat het dan ook meteen zo is. Ik zei: dan ben ik geneigd om de persoonlijke verhalen van die mensen te geloven. Zéker als dat ook nog eens ondersteund wordt door dingen die je meekrijgt als je de media een beetje volgt.

En dan kun je wel gaan twijfelen aan hun verhalen, 'omdat het niet aardig is voor de arme allochtoontjes', en omdat je liever zou willen dat het niet zo was, heel sympathiek allemaal, maar dan ehm... kun je misschien beter lekker gaan slapen ofzo. En GL stemmen natuurlijk! En misschien zélfs wel in TRU gaan posten!

pi_7426924
En op naar deel 3!

.

Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
pi_7426936
quote:
Op donderdag 19 december 2002 14:11 schreef mr_FOK het volgende:
En op naar deel 3!

.

Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')