Juventus-Inter van het weekend was één van de leukste wedstrijden die ik dit seizoen gezien heb.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:40 schreef JimmyDean het volgende:
Italiaans voetbal is al helemaal niet om aan te gluren.
Italiaans voetbal is na Engeland wel het meeste geschiedenisquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juventus-Inter van het weekend was één van de leukste wedstrijden die ik dit seizoen gezien heb.
Ik ook van jou.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zei net dat ik ZIELSVEEL van jullie hield en enkel Jimmy reageerde
Saaie wedstrijden over het algemeen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Italiaans voetbal is na Engeland wel het meeste geschiedenis
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Zoveel dat ik samen met mijn moeder naar een boom ga zoeken
Mooi juist man. Goede cultuur heeft die club.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:41 schreef Insomnia_ het volgende: [..] Moest wat met mn vader doen. En dit is het dichtse bij onze gezamelijke interesses
achquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi juist man. Goede cultuur heeft die club.
Ik vind alleen die stadions zo pauper daarquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Italiaans voetbal is na Engeland wel het meeste geschiedenis
Is ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind alleen die stadions zo pauper daar
Dit vooroordeel had ik ook, maar valt reuzemee eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Saaie wedstrijden over het algemeen.
Slechte zoon ben je.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:44 schreef Tjacka het volgende:
Mijn pa kwam trots met twee kaartjes aan voor de F1 wedstrijd in Spanje oid. Ik heb vriendelijk bedankt.
Hoezo.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:44 schreef Tjacka het volgende:
Mijn pa kwam trots met twee kaartjes aan voor de F1 wedstrijd in Spanje oid. Ik heb vriendelijk bedankt.
Daar zou ik ook voor bedanken.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:44 schreef Tjacka het volgende:
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn moeder ook
het IS ook erg grappig
heb je gezegd wat ik heb neergepend ins
Lekker Cagliari tegen Pescara kijken genot.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vooroordeel had ik ook, maar valt reuzemee eigenlijk.
Zal misschien anders zijn als je er zit natuurlijk, maar op de tv oogt het echt als een derderangs competitie.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is ook.
Maar het heef ttoch wel z'n charme
Italie is wel een heerlijk land
Ik ook, helemaal naar Spanje ook. Tof toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mijn pa daarmee zou komen zou ik dat echt wel lief vinden.
Soms moet je iets doen tegen je zinquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt verschrikkelijk. Oprecht.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik zei dat ze wel zou zien.
(ze kan nederlands)
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal misschien anders zijn als je er zit natuurlijk, maar op de tv oogt het echt als een derderangs competitie.
Wel mooi land ja, jammer van het matige eten.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms moet je iets doen tegen je zin
Kampioensfeestje daarquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:45 schreef Etsu het volgende:
Ik ga in mei naar Real tegen Sevilla
Leuk he
is dat zoquote:
Hoezo.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik niet begrijpen, sorry.
Dat gaat me ook te verquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker Cagliari tegen Pescara kijken genot.
Dit. Zou sowieso gaan ook al haat ik autoracen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
De kans dat mijn pa iets aan mij zou aanbieden is 0,0
Real gaat wel kampioen worden ja, grote kans dat dan de beslissing valtquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat zo
ik weet dat allemaal niet, ik kan er gratis heen en die kans laat ik niet liggen natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn pa is ook niet echt spontaan net als ik. Dus dat zie ik ook niet echt gebeuren nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
de beslissing van wat?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real gaat wel kampioen worden ja, grote kans dat dan de beslissing valt
Zit ik daar het hele weekend op een campingstoel met een verrekijker naar auto's te kijken. Ja leuk gebaar.quote:
Ik ken je vader niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit ik daar het hele weekend op een campingstoel met een verrekijker naar auto's te kijken. Ja leuk gebaar.
Dat ze definitief kampioen zijn na die wedstrijd. Sevilla is ook geen misselijk ploegje.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
de beslissing van wat?
zoveel kennis heb ik nou.
is dat 14 mei ja?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze definitief kampioen zijn na die wedstrijd. Sevilla is ook geen misselijk ploegje.
Ja je zal eens geen mazzel hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat 14 mei ja?
wat een geluk dat ik daar bij mag zijn.
Is nog niet zeker hoor, moeten nog zoveel wedstrijden worden gespeeld. Maar de competitie eindigt wel in mei dus dan kan het best.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat 14 mei ja?
wat een geluk dat ik daar bij mag zijn.
Mijn vader houdt wel van zn familie, niet van mijquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij was toch op je bruiloft
mn vader komt niet hoor
Hij zal wel van je houden, maar gewoon niet weten hoe hij met je moet omgaan. Hij is toch ook lief met je babybroertje en zusjequote:
Ik bespeur jaloezie vanuit jouw kant.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja je zal eens geen mazzel hebben.
Wielrennen is een mooie sportquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moest ooit in Frankrijk op vakantie mee naar de Tour de France
Wat vond ik dat toch kankersaai zeg
dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader houdt wel van zn familie, niet van mij
Dat bespeur je goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bespeur jaloezie vanuit jouw kant.
Mijn broertje/zusje hebben hem niet verraden volgens hemquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel van je houden, maar gewoon niet weten hoe hij met je moet omgaan. Hij is toch ook lief met je babybroertje en zusjeMaar kinderen zijn makkelijker mee om te gaan dan volwassenen
Meer dat je toen ineens een klap geld had. Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weekendje Madrid meepakken. Zin in.
In welke zin heb jij hem verradenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje/zusje hebben hem niet verraden volgens hem
Hoop dat je van de sfeer genietquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weekendje Madrid meepakken. Zin in.
Er is maar 1 toverwoord daarvoor: werken.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meer dat je toen ineens een klap geld had. Dat wil ik ook.
Zal ook wel een deel frustratie van hem zelf zijn denk ik hoe hij daar mee om is gegaan, maar dat kan hij dan niet goed uiten.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje/zusje hebben hem niet verraden volgens hem
Mijn vader gaat nooit van mening veranderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ook wel een deel frustratie van hem zelf zijn denk ik hoe hij daar mee om is gegaan, maar dat kan hij dan niet goed uiten.
Van werken wordt je niet rijk. En bovendien wil ik van dat geld een beetje chillen in Italië en niet werken.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is maar 1 toverwoord daarvoor: werken.
Blijkbaar ben ik er wel rijk van geworden.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van werken wordt je niet rijk. En bovendien wil ik van dat geld een beetje chillen in Italië en niet werken.
Kan te maken hebben met koppigheid natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader gaat nooit van mening veranderen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie niet steelt of erft, werkt tot ie sterft.
Erfenis krijgen is geen werk grapjas.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik er wel rijk van geworden.
Je moet het woord 'werken' niet zo strikt opnemen.
Dit geloof ik oprecht niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar hij zal echt wel van je houden hoor, dat geloof ik echt wel.
Was het nog wel een erfenisje?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Erfenis krijgen is geen werk grapjas.
Wat voor fouten maak jij dan? Behalve niet les kunnen geven blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:56 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vader houdt heel van mij. Maar frustreert zich enorm dat ik dezelfde fouten als hem maak lol
Valt opzich mee.quote:
Zei je toch? Dan neem ik dat maar aan ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was het nog wel een erfenisje?
Wie weet
Ja, dat zei ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zei je toch? Dan neem ik dat maar aan ja.
Zelfs de grootste apaat zal wel van zijn eerste kind houden lijkt mequote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit geloof ik oprecht niet.
Daar is ie apaat genoeg voor.
Hoe was jullie band toen jij kind was?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je waarom ie met mij omgaat, JR.
Omdat ie zielsveel van mijn moeder houdt.
Beetje raar om zo'n verhaal te lullen wel. Maar ok.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik.
Maar of het waar is, is een ander verhaal.
Redelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe was jullie band toen jij kind was?
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje raar om zo'n verhaal te lullen wel. Maar ok.
Ach.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 02:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat voor fouten maak jij dan? Behalve niet les kunnen geven blijkbaar.
Nee, niet echt. Als jij vraagt hoe ik aan mijn vermogen kom, dan is het toch niet zo gek dat ik daar iets op verzin zonder dat ik het openbaar?quote:
Omdat het jullie geen fuck uitmaakt hoe mensen aan hun geld komenquote:
Je kan ook gewoon aangeven dat je dat niet wil zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Als jij vraagt hoe ik aan mijn vermogen kom, dan is het toch niet zo gek dat ik daar iets op verzin zonder dat ik het openbaar?
Ik wil het niet zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon aangeven dat je dat niet wil zeggen.
Maakt me wel wat uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het jullie geen fuck uitmaakt hoe mensen aan hun geld komen
Zijn liefde voor je zal echt niet opeens verwoest worden door problemen in de puberteit met je. Zal alleen altijd wel een soort ongemakkelijkheid inzitten,.quote:
Het zijn wel wat meer dan puberproblemen he.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn liefde voor je zal echt niet opeens verwoest worden door problemen in de puberteit met je. Zal alleen altijd wel een soort ongemakkelijkheid inzitten,.
Ja over mijn eigen geld ben ik snel uitgeobserdeerdquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Op FOK! zijn mensen sowieso geobserdeerd met andermans geld.
Want jij hebt niksquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja over mijn eigen geld ben ik snel uitgeobserdeerd
Nee, meer in algemene zin. Het maakt me wel uit of iemand zijn geld heeft verdient of gekregen van de staat bijvoorbeeld.quote:
In mijn geval heb ik het gekregen van de Staat.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, meer in algemene zin. Het maakt me wel uit of iemand zijn geld heeft verdient of gekregen van de staat bijvoorbeeld.
Of gejat.
Ja oké ik weet het fijne er ook niet perse vanaf, maar kan me niet voorstellen dat hij niet van je houdt. Dat hij het niet kan uiten verder geloof ik graagquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn wel wat meer dan puberproblemen he.
Niet denderend veel. Ik leef duur en er komt ook niet echt veel binnen. Ik kom wel gewoon uit hoor.quote:
Misschien zal ie uiteindelijk wel iets voelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké ik weet het fijne er ook niet perse vanaf, maar kan me niet voorstellen dat hij niet van je houdt. Dat hij het niet kan uiten verder geloof ik graag
Ik geloof je, Jimmy.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet denderend veel. Ik leef duur en er komt ook niet echt veel binnen. Ik kom wel gewoon uit hoor.
Dat zou ik treurig en irritant vinden, aangezien dat dus het geld is van onder andere mij.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
In mijn geval heb ik het gekregen van de Staat.
En nu?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zou ik treurig en irritant vinden, aangezien dat dus het geld is van onder andere mij.
trolletje.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik zit nu in Amerika op jouw belastinggeld, boh.Mijn leven.
Meestal besef je van de meeste ook niet hoeveel waarde je aan iemand hecht, tot je ze kwijtraakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien zal ie uiteindelijk wel iets voelen.
Maar hij heeft echt weinig met mij.
Hij houdt wel extreem van mn moeder, en daardoor van mij. En dat vind ik het belangrijkste.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben ook voor privaat onderwijs, zou ik veel meer verdienen.
Meer wat je kan doen met die getallenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld is fascinerend.
Dat we zo geobsedeerd zijn door wat getallen op de bankrekening.
True story.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld is fascinerend.
Dat we zo geobsedeerd zijn door wat getallen op de bankrekening.
Ik had laatst GEKEKEN hoeveel het kostte om naar Noordpool te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer wat je kan doen met die getallen
flikker nou maar weer opquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh Inso is er en het gaat weer over geld
Wat verrassend
Jammer dat jij het niet hebt.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh Inso is er en het gaat weer over geld
Wat verrassend
Wat doe ik dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou sowieso niet mijn geld besteed hebben zoals jij doet.
Rekeningen betalenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer wat je kan doen met die getallen
Jij zou niks doen, want jij hebt geen ambities.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Naar de VS om te studeren voor spek en bonen.
Want?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja je negeert me dus sodemieter nou maar weer op naar je KLB vriendjesquote:
Precies. Met 20 K kan je wel een paar jaar ergens rond de Middenlandse Zee rondhangen en beetje chillen hele dag.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zou niks doen, want jij hebt geen ambities.
Laat gaan man.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik groet toch en jij groet toch moet ik dan weer groeten of hoe werkt datquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja je negeert me dus sodemieter nou maar weer op naar je KLB vriendjes
wij hebben je niet nodig
maar 20k is niks.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies. Met 20 K kan je wel een paar jaar ergens rond de Middenlandse Zee rondhangen en beetje chillen hele dag.
Maar het is toch allemaal een vrij abstract begrip geworden zoquote:
Je kan ook een pannenkoekenbar in Gambia beginnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies. Met 20 K kan je wel een paar jaar ergens rond de Middenlandse Zee rondhangen en beetje chillen hele dag.
gewoon meer interesse zou fijn zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik groet toch en jij groet toch moet ik dan weer groeten of hoe werkt dat
Binnenkort weer op de voedselbonnenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is toch allemaal een vrij abstract begrip geworden zo
Vroeger nog gewoon goudstaven, daarna munten en papiertjes, nu alleen wat cijfers op het internet.
Te veel negers. Maar die heb je in Italie ook tegenwoordig helaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook een pannenkoekenbar in Gambia beginnen.
Lolquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan ik wel twee jaar van rondkomen.
Consumptiebonnen genotquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Binnenkort weer op de voedselbonnen
Alsnog is het niks.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan ik wel twee jaar van rondkomen.
lekker leven manquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je een lekkere negerin doenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Te veel negers. Maar die heb je in Italie ook tegenwoordig helaas.
Ik tik dat met uitgaan al aanquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eenvoudig. Jij niet?
Is bijna 1000 in de maand. Dat geef ik nu niet uit hoor.
ik ga van t weekend weekendje Washington kom meetenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon meer interesse zou fijn zijn
maar dat zit niet in je aard
Mijn enige ambitie is voor mezelf te kunnen zorgen en voor mijn gezin in de toekomst.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker leven man
Ambitie
dit weekend?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga van t weekend weekendje Washington kom meeten
Kan hier ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je een lekkere negerin doen
Geloof ik niks van.quote:
Een gezin is voor ons al een hele uitdaging.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn enige ambitie is voor mezelf te kunnen zorgen en voor mijn gezin in de toekomst.
Je moet wat uitdaging hebben in je leven.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een gezin is voor ons al een hele uitdaging.
Een hond en een kat nemen en het begin is er.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een gezin is voor ons al een hele uitdaging.
Ik had dat paar maanden terug, was best lekker ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:16 schreef Etsu het volgende:
Ik had met oud en nieuw voor het eerst coke.
Dat was echt geweldig.
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dat paar maanden terug, was best lekker ja.
Maar zou het niet snel zelf gaan kopen.
Ja. Had een avond een pak zoet gekocht. Uur later kwijt. Toen weer een nieuwe gekocht. 2 lijntjes en weer kwijt.quote:
Ik werd er wel wat chiller van in de omgangquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Ik was in Noorwegen en ineens had iemand coke.
Toen gingen we naar de wc en heb ik coke ingenomen.
En toen bleven we daar een halfuur van het lachen.
Had jou niet echt als een gebruiker gedacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Had een avond een pak zoet gekocht. Uur later kwijt. Toen weer een nieuwe gekocht. 2 lijntjes en weer kwijt.
Dat was de druppel
hoe duur was zo'n pak?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Had een avond een pak zoet gekocht. Uur later kwijt. Toen weer een nieuwe gekocht. 2 lijntjes en weer kwijt.
Dat was de druppel
Ik ook. Ik wilde een jongen versieren waar ik al de hele avond een beetje bang voor was, maar het lukte niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd er wel wat chiller van in de omgang
Hoezoquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had jou niet echt als een gebruiker gedacht.
kolere, dat raak je toch niet kwijt.quote:
Schuld van zijn seksualiteit denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wilde een jongen versieren waar ik al de hele avond een beetje bang voor was, maar het lukte niet.
Is het dan alsnog mijn schuld of van de coke?
Ik raak alles kwijt lieverdquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kolere, dat raak je toch niet kwijt.
[..]
Schuld van zijn seksualiteit denk ik.
Wie dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Misschien zijn er nog leuke foksters voor je jimmy
Die happen nietquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Misschien zijn er nog leuke foksters voor je jimmy
okequote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
gezellig
zal ik je halen van t vliegveld
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je leek me gewoon geen type voor.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet wie je mag of wil
die is gestopt nadat haar naaktfoto's uitgelekt zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zou Crip wel geven in haar kont.
wtf is dit grap?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die is gestopt nadat haar naaktfoto's uitgelekt zijn
wist niet dat Paay moslim wasquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die is gestopt nadat haar naaktfoto's uitgelekt zijn
Die moet haar hoofddoek eens af doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zou Crip wel geven in haar kont.
Ze heeft pas nog gepost zie ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh
nee profiel van dr is helemaal leeg ook enzo
nee ze had mot met Che en die had ze van deuce en hij postte zequote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze heeft pas nog gepost zie ik.
En ik doelde uiteraard op nudes.
heb hotelgeboektquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke ik zal er zijn
dus ik neem aan dat je bij me slaapt? :s
maak je nu bantertje?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ze had mot met Che en die had ze van deuce en hij postte ze
Heeft nu een ban ook
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ze had mot met Che en die had ze van deuce en hij postte ze
Heeft nu een ban ook
hier ookquote:
Che heeft geen banquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hangertje?
Heb je srs niet meegekregen?
kom bij mij, heb grote kamer in park hyattquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
zonde van t geld joh terwijl je gratis bij mij kan slapen
free free
das ver van waar ik woonquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom bij mij, heb grote kamer in park hyatt
Dacht je echt dat ik je geloofde?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lijkt me gek dat die al voorbij is
Maar zal wel kloppen als je zegt
oh is t weer niet goed genoeg voor jequote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
das ver van waar ik woon
kan jij niet beter komen
Bah naar buiten gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
hier ook
gister was t nog prachtig weer, heerlijk zon en kon je met je zomerjas buitenlopen
nu is het horror
zo gek was het niet want ze heeft ooit wel nudes gestuurd naar een fokkerquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik je geloofde?
nee jongens moeten naar mij toe komenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh is t weer niet goed genoeg voor je
Naar wie dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo gek was het niet want ze heeft ooit wel nudes gestuurd naar een fokker
Heeft ze geen ban meer dan, Whatsapp gesprekken posten levert je minder op dan iemand een pedofiel noemen haha
daaaagquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:44 schreef Etsu het volgende:
ik denk dat ik een wietje ga draaien en naar bed ga
tot ziens
Dat jij het elk jaar gratis en voor niks krijgt wilt niet zeggen dat het niks voorsteltquote:
Elk jaar gratis en voor niks?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij het elk jaar gratis en voor niks krijgt wilt niet zeggen dat het niks voorstelt
Eigenlijk ken ik alleen maar enorme proleten die onder de zonnebank gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2017 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als vrouw net zo triest hoor.
Is ook helemaal niet mooi dat zonnebankbruin.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik alleen maar enorme proleten die onder de zonnebank gaan
Oh jee, iemand doet iets wat je niet begrijpt. Dan moet het wel een proleet zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik alleen maar enorme proleten die onder de zonnebank gaan
Waar zeg ik dat ik het niet begrijp? Waar zeg ik dat je meteen een proleet bent als je onder de zonnebank gaat?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh jee, iemand doet iets wat je niet begrijpt. Dan moet het wel een proleet zijn.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het niet begrijp? Waar zeg ik dat je meteen een proleet bent als je onder de zonnebank gaat?
Je moet eens stoppen met al die achterlijke aannames als ik een mening of iets post.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je zusje is ook gratis maar die is best lekker.
Vraag het dan ook niet man!quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]zeg het dan ook niet man. Maar okay, sterkte!
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Vraag het dan ook niet man!
Stuur wel ff DMetje
lolquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Vraag het dan ook niet man!
Stuur wel ff DMetje
wattesquote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, mijn handen ook straks.
Zag het ja. Gaat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:44 schreef Crack_ het volgende:
had echt geluk, klaar met werken en we zien echt tientallen sirenes richting a13. En daarna stond alles stildus kon gelukkig op tijd omrijden
Wel heftig man, hele a13 afgesloten
uhuquote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag het ja. Gaat nog wel even duren.
Schijnt goed glad te zijn ja op bepaalde plekken.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu
ik gleed bijna weg, mn auto maakte al dat geluid
Zou mooi zijn als ze straks uit de kamer verdwijnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)cial-media~a7d819e0/
DENKGOD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |