Nee ben nog nergens heen geweest. Alleen 1x leeggehaald met zo'n infuus ivm vergiftigingquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:14 schreef Biekuh het volgende:
[..]
heb je het er bijv. over gehad met je huisarts? een halve liter wodka is ong. een halve krat bier per dag, qua alcoholgehalte dan.
oké. ik hoop dat je beseft dat het gevaarlijk kan zijn om zelf van de ene op de andere dag te stoppen? daarom vroeg ik ook of je het er met je huisarts over hebt gehad, want de kans bestaat dat je dat echt niet overleefd als je dat probeert (serieus).quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ben nog nergens heen geweest. Alleen 1x leeggehaald met zo'n infuus ivm vergiftiging
Maar ja dat ja ik weet echt niet, ik denk dat het wel bijdraait, al merk ik wel veel problemen qua fysiek
5 standaardglazen in 1 fles wijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zondag: 6 bier, 2 flessen wijn
Maandag: -
Dinsdag: 6 bier
Woensdag: -
Donderdag: 12 bier
Vrijdag: 12 bier, 1 fles wijn
Zaterdag: 20 bier
Meer zoiets. Kan nogal verschillen per week.
Nee ik weet de gevaren er van af. Ergens weet ik ook wel dat ik een probleem heb maar ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken qua therapie enzo, het is meer wegdrinken van problemen en dat ik het gewend ben iguess. Veel vragen weinig energiequote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:19 schreef Biekuh het volgende:
[..]
oké. ik hoop dat je beseft dat het gevaarlijk kan zijn om zelf van de ene op de andere dag te stoppen? daarom vroeg ik ook of je het er met je huisarts over hebt gehad, want de kans bestaat dat je dat echt niet overleefd als je dat probeert (serieus).
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ben nog nergens heen geweest. Alleen 1x leeggehaald met zo'n infuus ivm vergiftiging
Maar ja dat ja ik weet echt niet, ik denk dat het wel bijdraait, al merk ik wel veel problemen qua fysiek
Enige manier waar ik van kalmeer dus ja ik weet het anders ook niet meerquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]![]()
Een halve liter wodka is toch wel verslaafd te noemen. Dit niet als probleem zien![]()
Ga naar je huisarts. En laat hem je wat voorschrijven.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Enige manier waar ik van kalmeer dus ja ik weet het anders ook niet meer
hoezo weer?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Het ding is dat ik geen zin heb eig ook om een huisarts therapeut iets te gaan omdat ik dan weer verweten ga worden me als special snowflake te gedragen en ja ik moet er zelf bovenop zien te komen eigenlijk
Ja iedereen om me heen joh haalt me altijd neer tot zover dat ik dus 100% loner ben nuquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:29 schreef Biekuh het volgende:
[..]
hoezo weer?
het lijkt mij erg sterk dat je huisarts je veroordeelt laat staan hulpverleners. verslaving is een ziekte waar je zonder hulp vrijwel zeker niet van kunt herstellen. het is misschien wel kut om naar de huisarts toe moeten te gaan ervoor, maar beter dan het alternatief.
Vraag droopie om hulp. Die weet er alles vanquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja iedereen om me heen joh haalt me altijd neer tot zover dat ik dus 100% loner ben nu
Maar andere kant voel ik me zelf elke dag steeds zwakker worden maarja andere kant
als ik sterf dan is het t lot
Halve liter wodka is indrinken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]![]()
Een halve liter wodka is toch wel verslaafd te noemen. Dit niet als probleem zien![]()
Op vrijdag en zaterdag jaquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Halve liter wodka is indrinken.
Hulpverleners in de verslavingszorg begrijpen dat er bij een verslaving veel schaamtegevoel en aarzeling om hulp in te schakelen komt kijken. Ga gewoon een keer naar je huisarts. Juist als je hulp zoekt, ben je sterk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja iedereen om me heen joh haalt me altijd neer tot zover dat ik dus 100% loner ben nu
Maar andere kant voel ik me zelf elke dag steeds zwakker worden maarja andere kant
R&P / FOK!ers die willen stoppen met alcohol #7quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Naja dankje ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
R&P / FOK!ers die willen stoppen met alcohol #7
DM sturen mag ook hoor.
Misschien lucht het op
Ik heb inderdaad met hetzelfde bijltje gehakt
Je bent niet ouder dan een jaar of 17 denk ik?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
18quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Je bent niet ouder dan een jaar of 17 denk ik?
Zat ik er niet ver vandaan dus.quote:
Ah ik verwachten eigenlijk een hatelijke commentquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:04 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Zat ik er niet ver vandaan dus.
Komt wel goed. Je zit gewoon in een fase van je leven.
Dan heb jij toevallig een sterke lever misschien?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:47 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
En ook niet hoeft te zien. Ook heel lang zo geleeft. Vervolgens een test gedaan en er was niet veel aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |