en wat nou als je 6 biertjes gewoon lekker vind.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:55 schreef bruinwerker het volgende:
dat kan je zelf het beste zelf bepalen. Maar ik persoonlijk vind het vrij kansloos om in je eentje aangeschoten/dronken te worden.
Het is minder kansloos als je het doet als je niet alleen bent?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:55 schreef bruinwerker het volgende:
dat kan je zelf het beste zelf bepalen. Maar ik persoonlijk vind het vrij kansloos om in je eentje aangeschoten/dronken te worden.
Dan heb je hele andere problemen. Aangezien bier natuurlijk gewoon maatschappelijk goedgekeurd paardenzeik drinken is.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:58 schreef spierbal het volgende:
[..]
en wat nou als je 6 biertjes gewoon lekker vind.
Als je niet met deze gewoonte kan stoppen wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:38 schreef dimmak het volgende:
Ik drink minimaal 2 kratjes pils en 3 flessen wijn in de week. Maakt mij dat alcoholist?
Zou wel kunnen, maar waarom?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je niet met deze gewoonte kan stoppen wel ja.
Ehmz, ik denk dat je bij 2 kratten bier en 3 flessen wijn per week sowieso al over alcoholisme kan spreken, afgezien van de vraag of hij er mee kan stoppen of niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je niet met deze gewoonte kan stoppen wel ja.
Ja maar hij verdeelt het netjes over de dag hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:49 schreef Geralt het volgende:
Dat zijn 8 flesjes bier per dag en dan op zondag 3 flessen wijn zegmaar.
Dat is geen vraag meer of je dan een alcoholist bent hoor
Klinkt redelijk toch.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:49 schreef Geralt het volgende:
Als je dat 1 week doet wel, maar als je dat structureel doet dan ben je wel een bierjunk hoorquote:
Zondag: 6 bier, 2 flessen wijnquote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:49 schreef Geralt het volgende:
Eh, ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:38 schreef dimmak het volgende:
Ik drink minimaal 2 kratjes pils en 3 flessen wijn in de week. Maakt mij dat alcoholist?
Sow met 113 kcal per glas bier kunnen we ook gelijk een schatting doen naar je omvang.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zondag: 6 bier, 2 flessen wijn
Maandag: -
Dinsdag: 6 bier
Woensdag: -
Donderdag: 12 bier
Vrijdag: 12 bier, 1 fles wijn
Zaterdag: 20 bier
Meer zoiets. Kan nogal verschillen per week.
Als dit serieus is dan ben je je lever aan het opblazen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou dan als ik hem was mijn lever maar eens testen jaquote:Op vrijdag 10 februari 2017 09:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als dit serieus is dan ben je je lever aan het opblazen.
Ik sport 4x in de week en eet goed. 1,82m / 78kg.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 09:00 schreef Elpis het volgende:
[..]
Sow met 113 kcal per glas bier kunnen we ook gelijk een schatting doen naar je omvang.
Zo ging ik ook een lange periode, met name in de zomers.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het is op dit moment ook meer de verveling. Ik heb sinds kort een vriendin en ik merk dat ik al aan het minderen ben. Maar vooral de periode van donderdag tot zondag blijft marathon van excessief alcohol gebruik. Donderdag hang ik met maten, vrijdag drink ik wat met mijn vriendin, zaterdag ga ik uit en zondag pak ik een voetbal wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 09:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo ging ik ook een lange periode, met name in de zomers.
8 halve liters per dag, in het weekend het dubbele met ook wijn erbij ja.
Maargoed, ik stop er vrij eenvoudig mee... ik ben niet verslaafd aan één middel, ik was meer verslaafd aan "niet-nuchter-zijn". No matter het middel.
Glasheffen telt niet als sport he?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 09:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik sport 4x in de week en eet goed. 1,82m / 78kg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |