Wie niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik houd van circussen met wilde dieren
Ik geniet van planet earth genotquote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik houd van circussen met wilde dieren
Fix het snelquote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:21 schreef Zelfscanner het volgende:
Morgen alle pers bij het politiebureau. Geenstijl voorop
Klopt. Dat zei die man ook maar daar wilde het kliekje niks van weten.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:34 schreef fespo het volgende:
is het niet hypocriet dat ze zeiken op Geenstijl?
deze uitzending zorgt ook voor media aandacht waardoor dat filmpje meer gezocht en gevonden gaat worden en nog veel meer mensen het flimpje zien.
Kom je nog eens in vbal?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 07:46 schreef Sunri5e het volgende:
Peter R is vies mad. Heeft Joran wel toestemming gegeven om de beelden die van hem opgenomen zijn in de auto te publiceren?
En zoals al terecht werd gezegd, dat shownieuws of rtl boulevard of weet ik veel wat heeft al dagenlang interessant lopen doen dat zij dat filmpje het al had gezien net als heel hilversum, geenstijl denkt nouja jullie het gezien dan de rest ook maar dan is het ineens foutquote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:34 schreef fespo het volgende:
is het niet hypocriet dat ze zeiken op Geenstijl?
deze uitzending zorgt ook voor media aandacht waardoor dat filmpje meer gezocht en gevonden gaat worden en nog veel meer mensen het flimpje zien.
Ik Doe liever dingen met de stiefdochters van Dieckequote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil over Yvon Jaspers heen plassen
Wie zijn datquote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik Doe liever dingen met de stiefdochters van Diecke
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Sylvana Simons in de kont plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |