abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168782037
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

officieel bevestigd door TFSA, 1 pantser overgenomen, 1 tank beschadigd en twee assadisten gedood

ehli_sam twitterde op donderdag 09-02-2017 om 17:04:47 Havar Kilis Operasyon Odası: 2 rejim askerî öldürüldü, 1 BMP ganimet alındı, 1 rejim tankına hasar verildi. https://t.co/arhtcomrKn reageer retweet
TFSA schiet nog geen deuk in een pakje boter. Kijk eens hoe die kluizen hun wapens hanteren in video's. Met een berg zout nemen dus.
pi_168782041
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:14 schreef SecretPret het volgende:

[..]

En dit hebben de Turken gedaan???

En ka jij Turks?
mensen van ahrar las ik.

ik ka langer turks dan jij LAN :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168782094
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:17 schreef Stabiel het volgende:

[..]

TFSA schiet nog geen deuk in een pakje boter. Kijk eens hoe die kluizen hun wapens hanteren in video's. Met een berg zout nemen dus.
als het fake is, is het best knap dat ze aan dat model pantser komen daar op dat front ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168782172
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

als het fake is, is het best knap dat ze aan dat model pantser komen daar op dat front ;)
Ik kan mogelijk alles verifiëren, maar ik vind het moeilijk te geloven allemaal,
pi_168782376
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:22 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik kan mogelijk alles verifiëren, maar ik vind het moeilijk te geloven allemaal,
het is helemaal niet vergezocht als je bekijkt dat de assadisten en iran helemaal niet blij zijn met de turken in aleppo en is de deal hen door de strot geduwd door de russen. als ik iran/assadist was zou ik elke kans grijpen om deze deal te saboteren. een iraanse drone heeft bv al eerder turkse soldaten gebombardeerd in de regio. dit is niks nieuws.

en als rusland zou ik zeggen dat zij per ongeluk da turkse basis hebben gebombardeerd, omdat de russen donders goed weten dat ze de turken nodig hebben om het syrische conflict op te lossen en ze kunnen moeilijk publiekelijk niet zeggen dat het assad was omdat dit duidelijjk maakt dat de russen wel is waar invloed hebben in syrie maar niet de controle.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168782619
We don't view PKK or YPG as terrorists, Russia says: Report

quote:
Russian Foreign Ministry official Aleksandr Botsan-Harshenko has said they did not see the outlawed Kurdistan Workers' Party (PKK) and the Syrian Kurdish People’s Protection Units (YPG) as terrorist organizations.

According to the Sputnik's Turkish site, Botsan-Harshenko, speaking to Russian press, said, "These organizations are not officially on the list of terrorists in Russia.

"Besides, we consider every concrete case as terrorist acts depending on the results of the investigation of the crime level of the agents," he said.
http://www.hurriyetdailyn(...)109533&NewsCatID=353
pi_168782636
metesohtaoglu twitterde op donderdag 09-02-2017 om 17:34:22 "#Russia & #Turkey have agreed that pro-government forces,not the rebels,will enter the city" @ABarnardNYT reportshttps://t.co/9UF1kuEx1N reageer retweet
pi_168782646
Als dat waar is. _O-
pi_168782657
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:48 schreef ElDinosaur het volgende:
metesohtaoglu twitterde op donderdag 09-02-2017 om 17:34:22 "#Russia & #Turkey have agreed that pro-government forces,not the rebels,will enter the city" @ABarnardNYT reportshttps://t.co/9UF1kuEx1N reageer retweet
dit las ik ook zojuist. als dit waar is, waar zijn de turken mee bezig atm?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168782671
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit las ik ook zojuist. als dit waar is, waar zijn de turken mee bezig atm?
Keihard falen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 9 februari 2017 @ 17:53:09 #86
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168782733
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit las ik ook zojuist. als dit waar is, waar zijn de turken mee bezig atm?
Lijkt wel Amerikaans beleid. Gewoon als een olifant in een porseleinkast tekeer gaan en daarna weggaan en zeggen dat je van niks weet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_168782833
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Lijkt wel Amerikaans beleid. Gewoon als een olifant in een porseleinkast tekeer gaan en daarna weggaan en zeggen dat je van niks weet.
but why?

wat voor nut heeft vooral deze laatste grootschalige aanval, als de assadisten de stad gaan overnemen? (als dit waar is uiteraard)

dat er continu deals worden gesloten her en der is aan de orde van de dag uiteraard, maar deze volg ik niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 9 februari 2017 @ 18:01:35 #88
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168782887
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

but why?

wat voor nut heeft vooral deze laatste grootschalige aanval, als de assadisten de stad gaan overnemen? (als dit waar is uiteraard)

dat er continu deals worden gesloten her en der is aan de orde van de dag uiteraard, maar deze volg ik niet.
Ik snap het ook niet, maar als je zelf al niet snapt waar je mee bezig bent, dan je vijanden al helemaal niet _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_168782889
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

but why?

wat voor nut heeft vooral deze laatste grootschalige aanval, als de assadisten de stad gaan overnemen? (als dit waar is uiteraard)

dat er continu deals worden gesloten her en der is aan de orde van de dag uiteraard, maar deze volg ik niet.
Het is sowieso een lastig verhaal. Wanneer FSA Al Bab inneemt en Turkije zich na verloop van tijd terugtrekt rolt SAA zo binnen vanuit Tadif.
pi_168782892
dit kan best huge zijn en een voorbode voor wat er komen gaat.

sayed_ridha twitterde op donderdag 09-02-2017 om 17:54:07 Acc to source: Tell Rifaat, Menagh, Mayer, Tell Jibbin, Ma'arasteh Khan + Hardatnin joined reconciliation agreement https://t.co/RntIdSGum8 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168782894
Is niet waar. Behalve die tweet vind je nergens een fatsoenlijke bron.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168782968
Battle to Retake Syrian City Turns Into a Geopolitical Test of the War

quote:
Russia and Turkey have agreed that the pro-government forces, not the rebels, will enter the city, according to two government supporters with knowledge of the plans. Otherwise, they said, the rebels — who have pressed Al Bab on three sides for months — would have seized it long ago.

One of these people is an army soldier fighting there. The other is a pro-government informant from Al Bab, who now lives outside Syria but has relayed information to the Syrian military from his contacts in the city. Both were reached via internet chat and requested anonymity because they were not authorized to communicate with reporters.

Russia insisted on the terms for occupying Al Bab in a deal reached last month in Astana, Kazakhstan, according to the informant, who said Russia wanted pro-government forces to take the city in part to seize water facilities that could help alleviate shortages.

But it remains unclear if all rebel forces backed by Turkey in the Al Bab siege have accepted those terms. Some stepped up their assault on Wednesday and vowed to take the city first.
https://www.nytimes.com/2(...)t.html?smid=tw-share
pi_168783014
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:01 schreef Slayage het volgende:
dit kan best huge zijn en een voorbode voor wat er komen gaat.

sayed_ridha twitterde op donderdag 09-02-2017 om 17:54:07 Acc to source: Tell Rifaat, Menagh, Mayer, Tell Jibbin, Ma'arasteh Khan + Hardatnin joined reconciliation agreement https://t.co/RntIdSGum8 reageer retweet
Sluiten aan bij wie?
pi_168783097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:07 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Sluiten aan bij wie?
Syrische staat natuurlijk. Geen idee in welke hoedanigheid trouwens.
pi_168783145
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:07 schreef BEFEM het volgende:
Tell Rifaat
dit zijn gebieden dat in handen zijn van het SDF. kennelijk gaan ze in gesprek met de assadisten. als zij de strijdbijl definitief kunnen begraven (niet dat ze atm in conflict zijn), zou dit het regime helemaal vrij kunnen maken om de rebellen in het westen van het land verder af te knijpen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168783162
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:12 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Syrische staat natuurlijk. Geen idee in welke hoedanigheid trouwens.
reconciliation hoeft uiteraard niet perse te betekenen dat ze zich aansluiten bij de assadisten ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168786820
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

reconciliation hoeft uiteraard niet perse te betekenen dat ze zich aansluiten bij de assadisten ;)
IvanSidorenko1 twitterde op donderdag 09-02-2017 om 19:51:11 #Syria #Aleppo more info about the 6 Reconciliation agreements @ Tell Rifaat, Menagh, Mayer, Tell Jibbin, Ma'araste… https://t.co/fvhz9sPRLQ reageer retweet
  donderdag 9 februari 2017 @ 20:51:31 #98
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_168787375
IvanSidorenko1 twitterde op donderdag 09-02-2017 om 20:31:37 #Syria #Aleppo Air Force Intelligence Officer 5 hrs ago "Your prayers -These turk sons of a bitches targeting our forces w / Tank & Artillery https://t.co/37dLtLUPBk reageer retweet
Say what?
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:30:42 #99
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_168791382
so what, gewoon knallen die handel.
Allahu Akbar!
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')