abonnement Unibet Coolblue
pi_169323311
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:42 schreef theodoor9 het volgende:
The Shins staan toch wel hoog op mijn lijstje hoor. Lijkt me een goede kanshebber toch aangezien ze dat weekend ook in Engeland spelen?
Goede keus! De Freddie zou voor The Shins kunnen zijn neergezet. Die verzopen in 2007 en 2012, hetzelfde als met Wilco in 2009. Die tent was gewoon niet geschikt voor zulke shows, totaal geen sfeer. De nieuwe tent is echt grootste verbetering in recente jaren. Vorig jaar was d'r niets te zien, daar kon die arme tent niets aan doen, maar Underworld en Tame Impala in 2015 waren onvergetelijk.
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 09:22:30 #202
332671 crew  indiaantje89
pi_169325121
Ik stem ook voor :), in dat soort categorie mis ik nog een paar naampjes.
pi_169346179
Een act die ik echt super graag op Lowlands terug zou zien is Mosa Wild, ze hebben nog maar een nummer online staan, maar ik heb ze zaterdag gezien met 7 andere nummers daarbij en ze zijn echt fantastisch. Echt zo'n klein naampje die mensen dan weer kunnen ontdekken.

pi_169350469
http://festileaks.com/2017/03/eerste-namen-rock-en-seine-2017/

Zullen hier nog wat LL bijzitten?
Van mij mag Franz Fredinand wel komen!
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 14:24:26 #205
332671 crew  indiaantje89
pi_169351348
PJ maar dat gaat niet gebeuren, verder hebben de interessantere namen wel (en FF is altijd wel leuk ja).
pi_169372376
Justice niet naar Pinkpop, Lowlands dan? :)
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:10:59 #207
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169372582
Pinkpop :') Lowlands _O_

"Ik ben op Lowlands, jij bent op Pinkpop" - Big2
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:25:05 #208
330603 Ferraro
Part of the weekend never dies
pi_169372814
quote:
4s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:57 schreef Leonos het volgende:
Justice niet naar Pinkpop, Lowlands dan? :)
Justice is dat weekend in Japan.
pi_169372893
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:25 schreef Ferraro het volgende:

[..]

Justice is dat weekend in Japan.
:(
pi_169387866
Franz Ferdinand naar Welcome To The Village, zal dus ook wel geen Lowlands worden.
pi_169388280
quote:
4s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:57 schreef Leonos het volgende:
Justice niet naar Pinkpop, Lowlands dan? :)
Of toch We Are Electric? Komen vandaag met nieuwe namen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:21:34 #212
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_169388354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Franz Ferdinand naar Welcome To The Village, zal dus ook wel geen Lowlands worden.
jammer, maar wel tof voor WTTV.
pi_169388498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Franz Ferdinand naar Welcome To The Village, zal dus ook wel geen Lowlands worden.
:(
pi_169388514
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:21 schreef peaceman het volgende:

[..]

jammer, maar wel tof voor WTTV.
Kende het festival niet, mooie prijzen voor de weekendtickets. Ziet er best tof uit!
  donderdag 9 maart 2017 @ 16:23:37 #215
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_169394431
Ook datzelfde weekend... http://www.laroutedurock.com/#collectionete

:9~ :9~

Het zou mooi zijn als Lowlands nog wat van die namen naar Biddinghuizen kan krijgen (voor zover de organisatie die wil überhaupt heeft natuurlijk, want als Lowlands een of andere blije feestband kan boeken in plaats van kwaliteit dan gaan ze over het algemeen wel voor het eerste :'(). Want dit is nu wel ineens een serieus alternatief. Niet eens zo ver weg, ergens in Bretagne; enige jammere dat het in Frankrijk is. Met veel Fransen. Die Frans doen en zo.
pi_169394980
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:23 schreef Grobbel het volgende:
Ook datzelfde weekend... http://www.laroutedurock.com/#collectionete

:9~ :9~

Het zou mooi zijn als Lowlands nog wat van die namen naar Biddinghuizen kan krijgen (voor zover de organisatie die wil überhaupt heeft natuurlijk, want als Lowlands een of andere blije feestband kan boeken in plaats van kwaliteit dan gaan ze over het algemeen wel voor het eerste :'(). Want dit is nu wel ineens een serieus alternatief. Niet eens zo ver weg, ergens in Bretagne; enige jammere dat het in Frankrijk is. Met veel Fransen. Die Frans doen en zo.
Waarschijnlijk een 'ander' publiek, maar ik vond vorig jaar de Fransen op Hellfest heel goed te doen :Y
pi_169395129
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:23 schreef Grobbel het volgende:
Ook datzelfde weekend... http://www.laroutedurock.com/#collectionete

:9~ :9~

Het zou mooi zijn als Lowlands nog wat van die namen naar Biddinghuizen kan krijgen (voor zover de organisatie die wil überhaupt heeft natuurlijk, want als Lowlands een of andere blije feestband kan boeken in plaats van kwaliteit dan gaan ze over het algemeen wel voor het eerste :'(). Want dit is nu wel ineens een serieus alternatief. Niet eens zo ver weg, ergens in Bretagne; enige jammere dat het in Frankrijk is. Met veel Fransen. Die Frans doen en zo.
Mooi, eerste bevestiging voor The Orwells in die maand. Zullen ook nog bekend worden gemaakt voor Reading/Leeds het weekend daarna, de rest van de agenda moest nog worden opgevuld, dus ze zullen alleen maar de telefoon hoeven op te pikken. Zal het Lowlands dan eindelijk gaan lukken? In 2014 lagen ze weer te slapen en deden ze een week daarna een stampuitverkochte show in Bitterzoet en een bijna fatale gig in Groningen. Al komt het vuur van dat jaar niet meer terug, zijn ze nu dus terug voor de herkansing met een slicke nieuwe plaat.

Voor de rest wel hele nette line-up aldaar. Lowlands ging met de laatste batch aardig de goede kant op, maar kan zich volledig revancheren van vorig jaar als ze al deze namen en Chance The Rapper weten binnen te hengelen. Dan nemen we de headliners maar op de koop toe.
pi_169395139
Hoezo fatale gig in Groningen?
Ken heel de band niet :@ :@
pi_169395354
Er staat al een band met een fatale gig in Groningen op het affiche
pi_169395422
quote:
4s.gif Op donderdag 9 maart 2017 17:07 schreef Leonos het volgende:
Hoezo fatale gig in Groningen?
Ken heel de band niet :@ :@
Bijna fataal, met een knipoog ;). "Later, wanneer Cuomo vooraan bij de rand van het podium staat, vreest het publiek een valpartij in het water. Zodra de zanger voorzichtig op de metalen uitsteeksels stapt, houdt Noorderzon haar adem in." http://3voor12.vpro.nl/lo(...)tus/The-Orwells.html

En deze heb je vast niet gemist, toch wel een van de grootste indie rock-anthems van de afgelopen jaren:


Hier hun landelijke doorbraak bij Letterman dik 3 jaar geleden, inclusief legendarisch einde. Een optreden wat Letterman zelf vlak voordat-ie afzwaaide overigens aanhaalde als een muzikaal hoogtepunt uit de show (https://vimeo.com/118034487), dus dat wil wel wat zeggen. Ze hadden het verdiend, wat Letterman perfect uitlegt, even goede vrienden. Half jaar later waren ze terug, en nu zette de band juist Paul Shaffer vriendschappelijk voor het blok, jammer genoeg niet meer online te vinden. Ondertussen begin 20, mellowed out, nu terug met hun vijfde album. Laatste 2 albums zijn gedaan door de producer van het Arctic Monkeys-debuut, een band waar ze trouwens ooit het voorprogramma van deden en naderhand veel kritiek op hadden.
pi_169397439
The Orwells twee weken geleden nog gezien in Paradiso-Noord. Die frontman flikkerde van het podium af en moest (volgensmij) kotsen backstage. Voor de rest muzikaal wel goed hoor.
pi_169400325
First Aid Kit op zondag
http://www.thisisfirstaidkit.com/
pi_169402230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:16 schreef DerJoris het volgende:
The Orwells twee weken geleden nog gezien in Paradiso-Noord. Die frontman flikkerde van het podium af en moest (volgensmij) kotsen backstage. Voor de rest muzikaal wel goed hoor.
Ik ook (gezien, niet gekotst), dag daarvoor in Utrecht ook. Hij moet wel oprecht pijn hebben gehad, maar rest is veel act, hij stond binnen 5 minuten na de show helder bij de merch stand. De keren dat ik ze in 2014 zag hetzelfde, al shotjes nemend aan de bar in de zaal richting het podium als de band al op het podium stond, en weer terug na de laatste noot. Slimme image-vorming. India in de avond tegenover de Alpha-pulp, graag.

Goed, we hadden het laatst over Eminem, die never nooit gaat komen, maar hij heeft Glasgow aangekondigd de donderdag na Lowlands, met Danny Brown en Run The Jewels als voorprogramma.

edit: Ik bedoel dus, Run The Jewels in Europa mid/eind-augustus, eerste aangekondigde gig. En Danny Brown gaat sowieso komen... toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door Aisumasen op 09-03-2017 23:36:28 ]
pi_169406897
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:59 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik ook (gezien, niet gekotst), dag daarvoor in Utrecht ook. Hij moet wel oprecht pijn hebben gehad, maar rest is veel act, hij stond binnen 5 minuten na de show helder bij de merch stand. De keren dat ik ze in 2014 zag hetzelfde, al shotjes nemend aan de bar in de zaal richting het podium als de band al op het podium stond, en weer terug na de laatste noot. Slimme image-vorming. India in de avond tegenover de Alpha-pulp, graag.

Goed, we hadden het laatst over Eminem, die never nooit gaat komen, maar hij heeft Glasgow aangekondigd de donderdag na Lowlands, met Danny Brown en Run The Jewels als voorprogramma.

edit: Ik bedoel dus, Run The Jewels in Europa mid/eind-augustus, eerste aangekondigde gig. En Danny Brown gaat sowieso komen... toch?
Run The Jewels is een BKS headliner, dus die gaan niet komen schat ik. Danny Brown blijft een optie, maar als hij ook nog komt is er best een overkill aan hip hop namen (Chance The Rapper, Cypress Hill, Denzel Curry, Migos, Jonna Fraser, Death Grips, Skepta, SMIB, MHD, Baloji).
  vrijdag 10 maart 2017 @ 10:25:38 #225
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_169407818
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:23 schreef Grobbel het volgende:
Ook datzelfde weekend... http://www.laroutedurock.com/#collectionete

:9~ :9~

Het zou mooi zijn als Lowlands nog wat van die namen naar Biddinghuizen kan krijgen (voor zover de organisatie die wil überhaupt heeft natuurlijk, want als Lowlands een of andere blije feestband kan boeken in plaats van kwaliteit dan gaan ze over het algemeen wel voor het eerste :'(). Want dit is nu wel ineens een serieus alternatief. Niet eens zo ver weg, ergens in Bretagne; enige jammere dat het in Frankrijk is. Met veel Fransen. Die Frans doen en zo.
bretagne is best een eind rijden vind ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')