abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172025389

Waarom laat Mojo dit schieten?
pi_172029740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:04 schreef indiaantje89 het volgende:

Waarom laat Mojo dit schieten?
Blijft een super nummer. Volgens mij zit er ook weer meer passie in het optreden dan de laatste keer dat ik ze gezien heb.

Daarnaast, wat een sfeer.. Ooit wil ik naar Glasto..
  woensdag 28 juni 2017 @ 23:37:15 #128
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172032701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:04 schreef indiaantje89 het volgende:

Waarom laat Mojo dit schieten?
_O_ Waarschijnlijk mijn favo 00's classic

Zou ik nog graag een keertje live willen zien
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_172035541
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:14 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Blijft een super nummer. Volgens mij zit er ook weer meer passie in het optreden dan de laatste keer dat ik ze gezien heb.

Daarnaast, wat een sfeer.. Ooit wil ik naar Glasto..
Laatste keer op Pinkpop vond ik ze al steen goed, ook toen zat er veel plezier in. Zou ze graag weer eens live willen zien. Want zoals richolio zegt:

quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:37 schreef richolio het volgende:

[..]

_O_ Waarschijnlijk mijn favo 00's classic

Zou ik nog graag een keertje live willen zien
En natuurlijk blijft deze ook prachtig:
pi_172036100
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:45 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Laatste keer op Pinkpop vond ik ze al steen goed, ook toen zat er veel plezier in. Zou ze graag weer eens live willen zien. Want zoals richolio zegt:

[..]

En natuurlijk blijft deze ook prachtig:
Vermoed dat Sziget aan het eind van hun tour zat. Dan zie je vaker dat het wat minder wordt merk ik. Verder gewoon een goede band ja. 2009 voor en met Bruce was ook heel tof :)
pi_172036334

Man man man, wat een band blijft dit ook _O_ puur genot.
pi_172042527
http://musicfeeds.com.au/(...)ion-original-lineup/

Een terugkeer van de originele line-up van The Smashing Pumpkins, ook interessant voor 2018 :)
pi_172142556
HUMO was erg te spreken over de band die laatst nog ergens een gedoodverfde toekomstige headliner voor festivals als Pinkpop en Werchter werd genoemd _O-

quote:
Já,’ riep ik uitbundig, ‘Imagine Dragons!’ Voor de VRT begreep dat ik een mopje maakte, zaten Mia Doornaert en Etienne Vermeersch weer in ‘De afspraak’.

'Zeker, 'Hear Me' had iets van Foals kunnen zijn, maar hadden we niet allemaal iets van Foals kunnen zijn?'
Naar Imagine Dragons geweest, er niet gelukkig van geworden. Hier de argumenten, het kan me niet schelen dat ze licht zijn als het zomertuniekje van Thea Francken: Imagine Dragons is onoprecht, Imagine Dragons is vals, Imagine Dragons is de pestkop in een voor het overige harmonieus zesde leerjaar. En frontman Dan Reynolds is de schimmel die in een groene Croc groeit.

Zo, dat is eruit – hoor het kraken van honderden tienermeisjesharten. Maar ik heb het een eerlijke kans gegeven, hoor. Zoals ik chlamydia ook ooit een eerlijke kans heb gegeven. Serieus: er bloeit heus wel ergens een tienermeisje in me – de bewijzen: ik krijg borstjes, en ik durf pas te muilen na drie breezers – maar donderdagavond was m’n empathie kapot. ‘Gold’? Generieke pop. ‘Whatever It Takes’? Generieke pop vermomd als iets stouts. ‘Demons’? Persoonlijk ken ik geen Luikse wafel die ooit door zoveel stroop besmeerd werd. ‘Amsterdam’? Een soa van een song. ‘I’m So Sorry’? Powerrock die door de Dienst Bevolking een nieuw identiteitsbewijs geweigerd werd.

Nochtans ben ik van nature tolerant: ik vind best dat je ‘Song 2’ van Blur op straat mag naroepen. Maar het verkráchten? Ik hoop dat Damon Albarn goeie advocaten heeft. En zeker, ‘Hear Me’ had iets van Foals kunnen zijn, maar zeg nu zelf: hadden we niet allemaal iets van Foals kunnen zijn?

Neen, geen Tindermatch met Imagine Dragons. Eigenlijk ben ik méér fan van One Direction en Bandits. Ze zijn tenminste onbeschaamd boyband: ze schminken hun buikspek niet zo pathologisch weg op Instagram, en ze beroepen zich niet op een makkelijk af te pellen laklaag van rock-‘n-roll.

‘I Don’t Know Why,’ zong Reynolds, en eerlijk, Dan: ik heb ook geen idee. Imagine Dragons is getoonzette truttigheid - je zakdoek willen volrukken maar slechts een spatje ver raken. En hey, Dan, dat gebeurt mij ook vaker dan me lief is, maar ik doe het tenminste zelden op een podium.

Het moment

Het ‘Radioactivity’-afval als afsluiter: benieuwd wat Kristof Calvo – tenslotte toch ook zo’n kek tienermeisje – dáárvan vond.

Het publiek

Groetjes aan het securitymeisje dat alle lyrics trouw meelipte en het uiteindelijk op een extatisch dansen zette – Imagine Dragons was duidelijk haar favoriete band. Wat een wrede wereld: haar duty vereiste dat ze met haar rug naar het podium stond. Groetjes ook aan de vijftiger met snor (m) met het analoge fototoestel die temidden van de tienermeisjes alles meebrulde. En aan de vijftiger met snor (v) die zo uitbundig herinneringen ophaalde aan haar menstruatiecyclus.

Quote

‘We’ll continue to gather’ – zo besloot Reynolds een ruim bemeten preek waarin hij het terrorisme, de opwarming van de aarde en de verdwijning van Waldek oploste. Prima, Dan, zolang dat gatheren maar niet in een klein kamertje is met jou en die gouden gitaar.
http://www.humo.be/rock-w(...)s-rock-werchter-2017

De enige band met 1 ster.

1,5 ster was er voor Frank Carter, 2 sterren voor Linkin Park, Blink-182, The Lumineers, Alt-J, en Machine Gun Kelly. De verrassing van Pinkpop (Prophets of Rage) moest het met 3 sterren doen.

http://www.humo.be/rock-w(...)eviews-en-de-sterren
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 17:28:58 #134
332671 crew  indiaantje89
pi_172143436
Dat laatste album van Imagine Dragons is ook zo karig. Iemand dit jaar nog naar Bravalla geweest?

Leuk festivalletje is dat :{, als je tenminste een verkrachting voor lief neemt. Hoort natuurlijk bij het echte festival gevoel :N

http://newsmonkey.be/article/80142
pi_172143636
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat laatste album van Imagine Dragons is ook zo karig. Iemand dit jaar nog naar Bravalla geweest?

Leuk festivalletje is dat :{, als je tenminste een verkrachting voor lief neemt. Hoort natuurlijk bij het echte festival gevoel :N

http://newsmonkey.be/article/80142
Bizar...
  maandag 3 juli 2017 @ 17:44:34 #136
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172143859
Erg triest inderdaad
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 3 juli 2017 @ 20:20:52 #137
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172147553
erg dat een festival als Bravalla ophoud te bestaan, het trok altijd wel een bepaald soort publiek. Publiek die niet aan normen en waarden kunnen houden trekken wel naar andere festivals.
pi_172148183
Er zijn zieke mensen in de wereld..
pi_172148301
Beetje zuipen, beetje neuken
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 21:25:02 #140
332671 crew  indiaantje89
pi_172149722
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:43 schreef Cyanide- het volgende:
Beetje zuipen, beetje neuken
pi_172149871
Nee ja, kansloos natuurlijk. Bizar dat zoiets ook in zo'n mensenmassa kan
pi_172683775
https://oor.nl/news/passenger-stopt-er-voorlopig-mee/

Had Pinkpop toch nog een uniek act staan :{
pi_172700569
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 09:37 schreef indiaantje89 het volgende:
https://oor.nl/news/passenger-stopt-er-voorlopig-mee/

Had Pinkpop toch nog een uniek act staan :{
Tsja, degelijke act. Live stuk beter dan op plaat. Snap wel dat hij even een pauze neemt. Maar nu ineens een album begreep ik?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:00:59 #144
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172926301
Solar was weer lekker nat deze ochtend
pi_173726391
Nog geen bevestigingen maar langzaam beginnen de eerste geruchten op gang te komen.

De band Friendly Fires lijkt te teasen op hun Facebook dat ze met een 2e album komen. Lijkt me logisch dat ze er een tour achteraan doen. Lijkt me een optie voor DTRH/Lowlands.
pi_173989083
Past beter in PP topic

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 16:26:21 ]
pi_174599966
Is er iemand wel eens op Grasnapolsky geweest?

quote:
Grasnapolsky, een winterfestival op een bijzondere locatie: Radio Kootwijk. Het voormalig zendstation is een prachtig imposant gebouw met een rijke geschiedenis, midden op de Veluwe. Op Grasnapolsky ontdek je de nieuwste muziek van nieuwe artiesten of gevestigder artiesten met nieuwe albums. Van ruiger werk tot kleine liedjes, tot dansen op elektronica.
www.grasnapolsky.nl
De locatie is zeker een dikke plus, maar verder vind ik het lastig in te schatten (ook qua publiek). Maar de grootste reden waarom ik nooit ben geweest is de kou. :')
Het weer zat niet mee
pi_174613938
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:20 schreef Verregende_Otter het volgende:
Is er iemand wel eens op Grasnapolsky geweest?

[..]

De locatie is zeker een dikke plus, maar verder vind ik het lastig in te schatten (ook qua publiek). Maar de grootste reden waarom ik nooit ben geweest is de kou. :')
Nee helaas niet. Maar die moeten daar toch weg van die locatie?
pi_174738982
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee helaas niet. Maar die moeten daar toch weg van die locatie?
Klopt. Dit jaar is de laatste keer op die locatie. Lijkt me wel een bijzonder festival.
Het weer zat niet mee
  zondag 5 november 2017 @ 00:16:39 #150
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174874937
Indiaan nog naar Rec gegaan?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')