Nice is toch normaal wel formaat HMH. Ik twijfel of ik er heen ga, Juni vind ik altijd een vervelende maand voor "losse" concerten.quote:Op donderdag 9 februari 2017 10:40 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
En exclusief, dus geen PP/Lowlands/watdanook.
Ik heb ze laatst nog in de HMH gezien, dus weinig toegevoegde waarde voor mij. Wel tekenend dat zo'n band dus nóg een zaalshow doet in het festivalseizoen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nice is toch normaal wel formaat HMH. Ik twijfel of ik er heen ga, Juni vind ik altijd een vervelende maand voor "losse" concerten.
Je hebt kapotte plaatjes gedropped in de OP.quote:Op donderdag 9 februari 2017 09:37 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de slowchat waar alle festivalliefhebbers zijn verzameld. Soms heb je op een festival even een momentje rust nodig. Dus ook hier in het Festival gedeelte hebben we een Chill Area gemaakt, waar we lekker bij kunnen buurten over koetjes en kalfjes.
Maar ook hier hebben wel altijd plek voor een achtergrond muziekje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat deze acts toch vast lagen bij Mojo (Fortarock) en dat ze die doorloodsen naar 013. Die hebben in Juni meer van die exclusieve acts: Primus, Alter Bridge, Evenescance, Slayer, Five Finger Death Punch..quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:53 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst nog in de HMH gezien, dus weinig toegevoegde waarde voor mij. Wel tekenend dat zo'n band dus nóg een zaalshow doet in het festivalseizoen.
NIETquote:Op donderdag 9 februari 2017 12:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt kapotte plaatjes gedropped in de OP.
Genieten.quote:
Hebben ze daar ook Justin Bieber op het affiche staan?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weer naar Ultra Miami dit jaar, ben benieuwd
De kans dat ie d'r is is natuurlijk altijd aanwezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook Justin Bieber op het affiche staan?
Werchter.quote:Op maandag 20 februari 2017 16:50 schreef KingRadler het volgende:
welk festival heeft de beste Headliners?
hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
2 Guilty Pleasures aan mijn concertagenda toegevoegd:
06 Oktober 2017 - Brainpower + The Re:Freshed Orchestra Mezz Breda
25 Februari 2018 - Clouseau - Chassé Theater Breda
Justice?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn de coördinaten van Oude gracht Utrecht:
O lijkt gewoon een prijs vraag of iets.. wat een gedoe voor een paar kaartjes.quote:
Ze moeten Happy doen dat zorgt voor leedvermaak voor diegene die nog geen kaarten hebben gekocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O lijkt gewoon een prijs vraag of iets.. wat een gedoe voor een paar kaartjes.
En dan zogenaamd happy doen op de radio dat je zo graag naar dat concert wilhad dan gvd een kaartje gekocht.
bronquote:Met de toevoeging van achttien nieuwe namen is de line-up van Copenhell rond. Het Deense festival heeft nu Slayer, Alter Bridge, Baroness, The Dillinger Escape Plan, Powerwolf, Hatesphere, Black Star Riders, Psychotic Waltz, Architects, Nothing More, Batushka, Memoriam, Huldre, The Raven Age, Ghost Iris, Baest, Slægt en Seven Thorns bevestigd. Naast deze nieuwe acts treden ook onder meer System Of A Down, Prophets Of Rage, Five Finger Death Punch, In Flames en Rob Zombie op. Copenhell wordt gehouden van 22 t/m 24 juni in Kopenhagen. Kaarten kosten 1340 Deense Kronen, oftewel ongeveer 180 euro. Alle informatie vind je op www.copenhell.dk.
De line-up:
System Of A Down
Prophets Of Rage
Five Finger Death Punch
Slayer
Alter Bridge
In Flames
Rob Zombie
Airbourne
Europe
Opeth
Saxon
Ministry
Overkill
Carcass
Red Warszava
Baroness
The Dillinger Escape Plan
Powerwolf
Invocator
Black Star Riders
Devildriver
Myrkur
Candlemass
Every Time I Die
Psychotic Waltz
Hatesphere
Architects
Frank Carter & The Rattlesnakes
Nothing More
The Black Dahlia Murder
Batushka
Memoriam
Huldre
Motionless In White
Lost Society
The Raven Age
Inglorious
Rising
Ghost Iris
Baest
Slægt
Seven Thorns
Wat een kutnaam, typisch zo'n naam voor een jaren 90 kale koppies gabberfeest, wel goede line-up though.quote:
Het wordt nog een beetje last minute dingen vergaren, maar sowieso voor Armin vrijdag op de main en zondag hele dag tijdens ASOT.quote:
ASOTquote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het wordt nog een beetje last minute dingen vergaren, maar sowieso voor Armin vrijdag op de main en zondag hele dag tijdens ASOT.
Die stage is ook echt te gekquote:
Kunnen en zullen we geen uitspraken over doen. Ik ga het aan één iemand DM'en, en de rest die hier nu nog over verder gaat krijgt een note.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:40 schreef Leonos het volgende:
Yo, ik gebruik altijd de Bandsintown app om concerten/festivals bekendmakingen bij te houden.
Nu zie ik ook Songkick, is dit geen beter iets? Ziet er allemaal wel goed uit.
Welke gebruiken jullie?
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:42 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Kunnen en zullen we geen uitspraken over doen. Ik ga het aan één iemand DM'en, en de rest die hier nu nog over verder gaat krijgt een note.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |