Nu de mannen niet door elkaar halenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:47 schreef Bodybutter het volgende:
Gezoend en meerHad de trein gemist dus je kan wel raden hoe en wat. En nee, voor degene die denken ooh seks gehad dus ik verwacht nu gelijk een heleboel. Totaal niet. Ik ging er in met het idee van gezellige avond verder niks. De dag erna was heel gezellig nog en hij appte af en toe dus dacht nou misschien leuk om nog een keer af te spreken. Geen idee of hij wel echt leuk is voor mij hoor. Zijn namelijk behoorlijk verschillend.
@Gary
Eens per 2 weken afspreken bedoel je?
Trouwens, door het weinig interesse tonen en na het afzeggen niet gelijk een nieuwe datum voorstellen ben ik sowieso al verder aan het daten hoor. Met iemand anders. Voorheen had ik mijn aandacht altijd voor 1 persoon. Maar dat is nooit goed afgelopen dus nu ga ik uitproberen hoe het is om kansen te spreiden
Dus je had seks de 1e date en hij heeft nu geen interesse meer?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:47 schreef Bodybutter het volgende:
Gezoend en meerHad de trein gemist dus je kan wel raden hoe en wat. En nee, voor degene die denken ooh seks gehad dus ik verwacht nu gelijk een heleboel. Totaal niet. Ik ging er in met het idee van gezellige avond verder niks. De dag erna was heel gezellig nog en hij appte af en toe dus dacht nou misschien leuk om nog een keer af te spreken. Geen idee of hij wel echt leuk is voor mij hoor. Zijn namelijk behoorlijk verschillend.
@Gary
Trouwens, door het weinig interesse tonen en na het afzeggen niet gelijk een nieuwe datum voorstellen ben ik sowieso al verder aan het daten hoor. Met iemand anders. Voorheen had ik mijn aandacht altijd voor 1 persoon. Maar dat is nooit goed afgelopen dus nu ga ik uitproberen hoe het is om kansen te spreiden
Je bent waarschijnlijk tweede keus, hij houdt je warm. Ja dat is een goed antwoord, meisjes appen mij vaak waarom ik opeens zoveel interesse heb en dan dien ik het weer goed te praten met smoesjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:52 schreef Bodybutter het volgende:
Nee ik verwacht ik vrij weinig nog van sowieso.
Doel bereikt vind ik wel vrij kinderachtig klinken. Maar goed. Mocht hij zo zijn, is ie sowieso mijn type niet die seks met iemand ziet als een doel bereiken.
Hij appt af en toe nog wel maar vrij nietszeggend allemaal. Dus ik laat het gewoon een beetje gaan. Wat zeg tegen zo iemand die bijvoorbeeld opeens weer wil afspreken? Daar zie ik hem namelijk voor aan. Zeg je dan gewoon: ow ik ben wel verbaasd aangezien ik niet echt het idee had dat je nog interesse had.
Eens per twee weken afspreken inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 08:47 schreef Bodybutter het volgende:
@Gary
Dit. Heeft waarschijnlijk al een high-five mogen ontvangen van zijn vriendengroep.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:58 schreef Achterhoker het volgende:
Hij heeft zijn doel al bereikt. Zou er niet teveel meer van verwachten.
Ik zou er niet te veel over nadenken. Sommige mannen vinden je geen slet als je neukt op de eerste date, andere wel. That's life.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:29 schreef Bodybutter het volgende:
Dat gedoe over seks op een eerste date.. ik ben echt van mening dat dat niet zoveel boeit als zoveel denken. Heb zelfs een keer iemand uit de kroeg meegenomen en daarna nog een paar keer afgesproken en die wilde met me daten. Paar keer zo''n situatie meegemaakt. Ik denk voornamelijk dat iemand je dan gewoon niet leuk en interessant genoeg vindt. Prima, maar zeg dat dan. Ipv afspraak inplannen en dan afzeggen en dan nog af en toe eens een appje sturen. Ik ga gewoon verder kijken. Dit is niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |