abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168761319
Ik heb een probleem met mijn laptop: hij start wel op, maar het scherm wordt zwart. De pijl van de muis is nog wel zichtbaar en beweegbaar. Verder kan ik niks doen.
Ik heb al wat zitten zoeken op internet en het blijkt een vrij veelvoorkomend probleem te zijn. Wat ik het beste kan doen is mij alleen nog niet duidelijk. Is er iemand die weet hoe dit mogelijk opgelost kan worden? Nog even voor de volledigheid: het merk van mijn laptop is Peaq en het besturingssysteem Windows 8. Ik zou erg blij zijn als iemand een oplossing voor dit probleem heeft.
pi_168761803
ctrl+alt+delete > uitvoeren > explorer.exe
helpt misschien.

of veilige modus opstarten en systeem herstel naar een datum dat het nog wel werkte.
:]
pi_168762009
Ctrl+alt+delete en veilige modus opstarten met f8 of shift werkt helaas allebei niet
pi_168767149
Trek eens gewoon een keer die batterij eruit als de laptop is opgestart en doe die opnieuw er in.
Dan sluit je hem wel ff lomp af,aar dat hielp bij mij destijds :)
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiėren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
pi_168774731
Is ook geen optie, bij mijn laptop kan de batterij er niet makkelijk uitgehaald worden.
pi_168776405
Voel je ook iets op voordat hij dit zwarte scherm gaf?

Bijvoobeeld vastlopers, of extreme traagheid, of rare advertenties buiten de browser om?
pi_168776574
Ik had tot op heden weinig problemen, behalve met Photoshop dat vaak vastliep. Maar daar keek ik niet vreemd vanop omdat het gewoon een iets te zwaar programma is voor mijn laptop.
pi_168777437
Dat wordt toch herstellen met een installatie schijf of stick.

Hier de link waar je een W8 medium kunt maken: https://support.microsoft(...)e-installation-media
pi_168778459
Oké dat kan ik misschien proberen, maar hoe zit het dan met mijn bestanden?
pi_168786988
Het probleem is inmiddels opgelost, hij doet het weer! De oplossing bleek toch simpeler dan ik dacht. Het bleek een kwestie te zijn van het uitknopje lang ingedrukt houden en vervolgens weer opstarten. Ik had hem uiteraard al een paar keer opnieuw opgestart, maar dus niet op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')